Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Amma Suomessa - menetkö halaukseen?

Vierailija
13.11.2019 |

Minkälaisia ajatuksia muuten herättää?

Kommentit (112)

Vierailija
41/112 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut, että monella on ollut mystisiä kokemuksia halatessaan Ammaa. Ehdottomasti kiinnostaa.

Samaa olen kuullut skeptikkojen suustakin. Mutta ei silti kiinnosta niin paljon, että viitsisin jonottaa.

Eilen joku telkussa sano, joka on käynyt tuon halattavana monesti, että riippuu ihan omista sen hetken fiiliksistä, miltä milloinkin tuntuu.

Huuhaata sanoisin...

Noin ylipäätään ihmisestä tuntuu hetki - mikä tahansa hetki - omista fiiliksistä riipuvaiselta. Mitä ihmettä!

Vierailija
42/112 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaan mieluummin omat lapset, kun palaavat koulusta. Se on parempaa kuin mystinen kokemus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/112 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up! Kokemuksia!

Vierailija
44/112 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up! *huoh*

Vierailija
45/112 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menisin jos olisin siellä Espoossa vai missä hän nyt olikaan tavattavissa. On niin kipeät hartiat ja niska.

No mitenkä siihen auttaisi jonkun hindujumalan halaus, joka kuuluu kiinteästi hindulaisuuteen, ihan kuten meillä kristityillä ehtoollinen.

Ammaa pidetään siis ihmisjumalana, mutta hän on vain epäjumala ja voimansa on riivaajilta.

Vierailija
46/112 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo 33 vuotta uskossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menisin jos olisin siellä Espoossa vai missä hän nyt olikaan tavattavissa. On niin kipeät hartiat ja niska.

No mitenkä siihen auttaisi jonkun hindujumalan halaus, joka kuuluu kiinteästi hindulaisuuteen, ihan kuten meillä kristityillä ehtoollinen.

Ammaa pidetään siis ihmisjumalana, mutta hän on vain epäjumala ja voimansa on riivaajilta.

No sinä tuskin asiasta mitään tiedät, koska itse uskot pelkkään tarinaan.

Voisiko nyt joku kertoa siitä jonotuksesta!

Vierailija
47/112 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Minulla on läheisiä, joita halailla. Heidän tapauksissaan saa oikeasti voimaa arkeen. En halua halia minulle ventovierasta ihmistä, johon en pääse edes tutustumaan, jossain joukkohalisessiossa.

Vierailija
48/112 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku aiemmin käynyt selventää jonotusaysteemiä? Kuinka se etenee?

Siellä edetään konttimalla!  Ihan oikeasti!  :D:D

(ainakin viimeksi, kun Amma jakeli haluksia Suomessa)

Joo, tämä mummua pidetään yhtenä miljoonista epäjumalista.

Varoitus on kuitenkin paikallaan - hän on pimeydenvaltakunnasta, joten ei kannata mennä saamaan häneltä pahoja henkiä itseensä.

Vierailija
49/112 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua myös kiinnostaa, kauanko halauksessa saa olla? En usko, että pieni huolimaton rutistus parantaisi, voiko siis varata pidemmän halausajan?

Vierailija
50/112 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole tapana halailla vieraita ihmisiä, ei juuri tuttujakaan.

Vierailija
51/112 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vuoronumerosysteemissä mahdollista varata erimittaisia aikoja halaukseen?

Vierailija
52/112 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kysessä ole pelkkä tarina, ystäviäni on ollut lähetystyössä Intiassa ym hindu/buddhamaissa ja ovat kertoneet kammottavia tarinoita näistä epäjumalista ja riivaajista.

Mutta mene toki halattavaksi, sittenhän sen huomaat, miten elämääsi tarttuu se kaikki paha, muuten et näköjään usko.

Vaan älä sitten tule tänne valittamaan seurauksista - sinua on varoitettu.

Vierailija
53/112 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut, että monella on ollut mystisiä kokemuksia halatessaan Ammaa. Ehdottomasti kiinnostaa.

Samaa olen kuullut skeptikkojen suustakin. Mutta ei silti kiinnosta niin paljon, että viitsisin jonottaa.

Eilen joku telkussa sano, joka on käynyt tuon halattavana monesti, että riippuu ihan omista sen hetken fiiliksistä, miltä milloinkin tuntuu.

Huuhaata sanoisin...

Noin ylipäätään ihmisestä tuntuu hetki - mikä tahansa hetki - omista fiiliksistä riipuvaiselta. Mitä ihmettä!

Aivan, ei tarvitse ainakaan pettyä, jos tuo halaus ei niin mystiseltä tunnukaan.

Tätä tarkoitin.

Vierailija
54/112 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kysessä ole pelkkä tarina, ystäviäni on ollut lähetystyössä Intiassa ym hindu/buddhamaissa ja ovat kertoneet kammottavia tarinoita näistä epäjumalista ja riivaajista.

Mutta mene toki halattavaksi, sittenhän sen huomaat, miten elämääsi tarttuu se kaikki paha, muuten et näköjään usko.

Vaan älä sitten tule tänne valittamaan seurauksista - sinua on varoitettu.

Joo, voit olla varma etten tule keskustelemaan kanssasi noin ylipäätään mistään - ikinä.

Jonotuskertomuksia odotellessa?

Vierailija
55/112 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
56/112 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Konttaamalla? Pelleiletkö? Onko tämä jonkinlainen palvontameno Ammalle? Möyriä hänen eteensä?

On, koska hän on hindujen mukaan eräs miljoonista jumalista ( eräs epäjumalista oikeasti).

Vierailija
57/112 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin tällaisen näkökulman Amma-liikkeeseen:

"Äiti Amman halaus tarkoittaa sanskriitinkielellä darshan, joka tarkoittaa pyhän kohtaamista. Pyhän kohtaamisessa palvoja menee temppeliin, jossa hän saa siunauksen jumalankuvalta. Toisin sanoen äiti Amma on pyhä jumalallinen (jumala) joka antaa siunauksen halauksen kautta. Epäjumalanpalvelus-uskonnoissa olevissa temppelikulteissa ihminen ei voi mennä jumalan luokse tyhjin käsin, vaan hänen on vietävä lahja jumalalle. Amman tilaisuuksissa ihmiset ojentavat hänelle mm. kukkia ja omenoita, joita tilaisuuksissa myydään. Tämä ele viittaa selkeästi siihen, että Amma pitää itseään jumalana. Amma-liikkeen opetuksen mukaan äiti Ammanin sylissä istuva on siunaustilaisuudessa, jossa vastaanotetaan Ammasta säteilevää rauhaa ja rakkautta. Itse asiassa Amma toimii energiansiirtäjänä, jossa pahuuden henkivallat koskettavat ja vaikuttavat ihmisiin Amman kautta."

Lähde: https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/pienoinen/91836-aiti-amma-paljastuksia/

Vierailija
58/112 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Konttaamalla? Pelleiletkö? Onko tämä jonkinlainen palvontameno Ammalle? Möyriä hänen eteensä?

On, koska hän on hindujen mukaan eräs miljoonista jumalista ( eräs epäjumalista oikeasti).

Mutta ovatko kaikki häntä halaamaan menevät siis hinduja? Suomessa? Ja nyt kyllä epäilyttää; pitävätkö kaikki häntä todella jumalolentona? Messuhallillinen hindu-suomalaisia palvomassa ihmisjumalolentoa? Vai konttaavatko he - todella- tavan vuoksi jonkun edessä?

Mitä tämä on? Voisiko joku nyt oikeasti selventää?

Vierailija
59/112 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
60/112 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai jaa. No sitten en kyllä edes uskaltaisi. Mutta lähtökohtaisesti EVVK.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi