Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

luonnossa maksaminen

Vierailija
12.11.2019 |

Olen 39-v nainen, talossani olisi vaikka mitä pientä remontoitavaa kirvesmiehelle tai puusepälle. Rahaa on remontteihin vähän niukasti, olen nyt vähän fantasioinut että maksaisin jollekin remonttireiskalle luonnossa näistä töistä. Siis joku terassinkorjaus olisi tyyliin pano ja suihinotto, joku vaativampi homma olisi pyllypano. Mieluiten saisi olla vielä joku rasvainen karski äijä mua vähän kovakouraisesti käsittelemässä. Fantasiana hyvä, mutta voisihan tämä olla ihan winwin juttu oikeastikin. Mitenkäs tämän toteuttaisi?

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva ammattilainen elää seksillä, kuten ei kissakaan kiitoksella. Tuskin kannattaa alkaa ehdotella siinä kohtaa, kun remonttireiska on jo töissä, melko pienet mahtaa olla onnistumisen mahdollisuudet.

M41

Vierailija
2/56 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ehkä ole niin arvokas kuin kuvittelet AP. Teen joskus naapurin naiselle pientä tietokoneapua, hän antaa suikkarin vartin työstä. Kukaan ei terassia korjaa suikkarista, liian iso homma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyn edelliseen ( siis vertauskuvallisesti). Olen töissä it hommissa ja jotkut työpaikan sinkkunaiset pyytävät auttamaan kotikoneen laitossa. Tunnin työstä tunnin maksu, joko rahana 40 euroa ilman kuittia tai tunti luonnossa. Joskus epäilen, että tahallaan sotkevat käyttiksen ja pyytävät minut kotiinsa. Mutta en valita.

Vierailija
4/56 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä seurustelin reilun puolivuotta ammattitaitoisen remonttimiehen kanssa. Tehtii talooni yhdessä suht iso remontti. Hän tosin tarjoutui. Suhde lopulta kariutui, mies jätti. Mutta remontti tuli valmiiksi.

Vierailija
5/56 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään hauskuuttaa itseäni, ja kiusoitella vaimoani usein siten, että kun teen jonkun "miestentyön" kotona niin kyselen että "mitäs sinkkutyttö olis tästä ja tästä ja tästä hommasta valmis maksamaan" :D

Sitten kun "tarjous" on tarpeeksi hyvä niin työt tehdään, hommat hoidellaan ja maksut suoritetaan :)

Tuonut monesti kivaa säpinää meidän seksielämään!

Tämä siis vain näin aihetta sivuten.

Vierailija
6/56 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska fantasia.

Vierailija
7/56 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin naputella terassin kuntoon, jos perseesi on siedettävä. Ottaisin sinut takaapäin ja ampusin lastini melko kookkaasta terskastani pakaroillesi. Olisiko sopiva korvaus? M54v.

8/56 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 38v rouvva ja kesämökin puutalkoista 17v 19v pojat tahtoivat maksun luonnossa.

Maksoin 5 kuution haloista polttopuiksi pilkkomisesta ja liiteriin latomisesta saunan ja suuseksiä toiselle ja toinen pani takaapäin ja vuorottelivat pillussa.

Kiihotuin itsekin kun 2 nuorta miestä panivat ja jäivät yöksi ja korot vielä aamulla ennen lähtöä.

Mieheni oli keittänyt aamukahvit ja tehnyt aamupalat.

Poikien lähdettyä oma mies pääsi liukkaille ja sen jälkeen pääsin kunnolla nukkumaan.

Vierailija
9/56 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri löysi naisen itselleen,

Hetken yhdessä olon jälkeen sovittiin että mies tekee remonttia ilta töinään .

Ison remontin tekikin omakoti taloon jossa asuivat.

Viikko valmistumisen jälkren nainen potki miehen pihalle ,

Sanoi vaan kiitos ja heippa

Vierailija
10/56 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos AP laittaa pari strategisesta kulmasta otettua kuvaa nettiin, niin voin määrittää jonkinlaiset taksat maksuvälineille. Mutta lähdetään nyt vaikka siitä, että jollain suikkarilla ei kyllä yli viittäkymppiä kuittaa, vaikka olisi mikä BJ-velho kyseessä. Ja jos vaikka terrassiremppan hinta on 1000e, niin siinä saa helposti kuukauden lutkuttaa päivittäin ennen kuin on tilit tasan...

Vierailija
11/56 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voisin naputella terassin kuntoon, jos perseesi on siedettävä. Ottaisin sinut takaapäin ja ampusin lastini melko kookkaasta terskastani pakaroillesi. Olisiko sopiva korvaus? M54v.

Tällaisesta palkasta mä voisin tehdä tunnin terassiremppaa. Kyllä sen jälkeen pitäisi saada maksua lisää.

T. Karski rasvakäsi suonikkaine kulleineen.

Vierailija
12/56 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään suomalainen prostituoitu ei muuten tee tunnin hommia neljällä kympillä. Edes bloukkaria ei saa tohon hintaan.

Vierailija
13/56 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai miehet sentään noin epätoivoisia ole, että tuohon suostuisivat?

Parempi diili remppareiskalla tehdä ihan rahamaksusta työnsä ja ostaa palkalla prostituoidulta seksiä, jos jotain satunnaisia panoja kaipaa.

Itse naisena teen itse remppahommat ja jos joskus harvoin jotain apua pakosta tarvii, maksan joko rahaa ammattilaiselle tai pyydän isää/veljiä apuun (tai oikeammin he itse tarjoutuvat jos saavat tietää jotain tarvetta olevan).

Perheen ja suvun kesken apu toimii kuitenkin joka suuntaan, niin kukaan ei jää velkaa kellekään.

Vierailija
14/56 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ottaisin ensin maksun remppahommista ja jos nainen vailla seksiä, ottaisin siitäkin maksun.

Vierailija
15/56 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tai sen naisen "työt" sitten vähentäisi siitä palkasta, joku auton pikku korjaus , joskus auttelin yhtä eronnutta naista niin suihinotolla selvisi, joku isompi homma sitten vaati jo hieman pillua ja laukeaminen peräosastoon mikä taas olikin aika makeaa

Vierailija
16/56 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi keino arvioida luonnossa maksamisen arvo on miettiä asia toisinpäin. Seksityön ammattilaiset veloittavat luokkaa 200 - 300Eur tunnista. Kirvesmies luokkaa 40 - 60Eur tunnista. Eli tämän mukaan reilun tunnin urakan voisi maksaa vartin kestävällä suihinotolla.

Toki pitää muistaa, että sekä seksin ammattilainen ja kirvesmies ovat yleensä hyviä omissa töissään. Tavallinen matti meikäläinen ei keskimäärin ole remonttitaidoiltaan kirvesmiehen tasolla, ja hänen työpanoksensa ei olisi tuskin puoltakaan kirvesmiehen työpanoksesta. Samaan tapaan, maija meikäläinen ei keskimäärin ole seksitaidoiltaan ammattilaisen tasolla, ja hänen tyydytystaitonsa ei olisi tuskin puoltakaan seksityön ammattilaisen panoksesta. 

Eli, jos naapurin Reiska tulee naputtelemaan irronneen laudan aidassa tunnin aikana pikkasen vinoon, mutta sitlti kiinni, voisit maksaa sen kömpelöllä suikkarilla.

Vierailija
17/56 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt remonttihommia ja kun on ehdotettu luonnossa maksamista niin olen sanunut että tunti tunnista käy. Rahalla on maksettu.

Vierailija
18/56 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perheen ja suvun kesken apu toimii kuitenkin joka suuntaan, niin kukaan ei jää velkaa kellekään.

Eikö tuo jo ole lainvastaista? Hyi sinua tuhma tyttö!

Vierailija
19/56 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi keino arvioida luonnossa maksamisen arvo on miettiä asia toisinpäin. Seksityön ammattilaiset veloittavat luokkaa 200 - 300Eur tunnista. Kirvesmies luokkaa 40 - 60Eur tunnista. Eli tämän mukaan reilun tunnin urakan voisi maksaa vartin kestävällä suihinotolla.

Toki pitää muistaa, että sekä seksin ammattilainen ja kirvesmies ovat yleensä hyviä omissa töissään. Tavallinen matti meikäläinen ei keskimäärin ole remonttitaidoiltaan kirvesmiehen tasolla, ja hänen työpanoksensa ei olisi tuskin puoltakaan kirvesmiehen työpanoksesta. Samaan tapaan, maija meikäläinen ei keskimäärin ole seksitaidoiltaan ammattilaisen tasolla, ja hänen tyydytystaitonsa ei olisi tuskin puoltakaan seksityön ammattilaisen panoksesta. 

Eli, jos naapurin Reiska tulee naputtelemaan irronneen laudan aidassa tunnin aikana pikkasen vinoon, mutta sitlti kiinni, voisit maksaa sen kömpelöllä suikkarilla.

Maija meikäläisen pitäisi imeskellä tunti, jotta saisi mut laukeamaan. Sama homma ammattilaiselta sujuisi vartissa. Sama juttu remppahommissa, perustunari tekee tunnin hommaa, joka ammattilaiselta sujuisi vartissa. Siksi tunti tunnista on reilu kauppa. Tietysti se ammattitimpuri pettyy, kun ei vartin työllä maija meikäläisen varti imeskelyllä laukea, mutta elämä on...

Vierailija
20/56 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara 38v kirjoitti:

Olen 38v rouvva ja kesämökin puutalkoista 17v 19v pojat tahtoivat maksun luonnossa.

Maksoin 5 kuution haloista polttopuiksi pilkkomisesta ja liiteriin latomisesta saunan ja suuseksiä toiselle ja toinen pani takaapäin ja vuorottelivat pillussa.

Kiihotuin itsekin kun 2 nuorta miestä panivat ja jäivät yöksi ja korot vielä aamulla ennen lähtöä.

Mieheni oli keittänyt aamukahvit ja tehnyt aamupalat.

Poikien lähdettyä oma mies pääsi liukkaille ja sen jälkeen pääsin kunnolla nukkumaan.

Eikaim... Unelma olet kyllä ja alkoi kanki koveta lahkeessa pelkästään tämän lukemisesta. Ei moni 17 v saa tuossa iässä kokenutta naista millään ja miehesi oli mukana ajatuksessa hyvillä mielin? Mahtoivat laueta aika äkkiä kanssasi ? :D Milloin voin tulla auttamaan puuhommissa tai missä vaan?

M26