Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

luonnossa maksaminen

Vierailija
12.11.2019 |

Olen 39-v nainen, talossani olisi vaikka mitä pientä remontoitavaa kirvesmiehelle tai puusepälle. Rahaa on remontteihin vähän niukasti, olen nyt vähän fantasioinut että maksaisin jollekin remonttireiskalle luonnossa näistä töistä. Siis joku terassinkorjaus olisi tyyliin pano ja suihinotto, joku vaativampi homma olisi pyllypano. Mieluiten saisi olla vielä joku rasvainen karski äijä mua vähän kovakouraisesti käsittelemässä. Fantasiana hyvä, mutta voisihan tämä olla ihan winwin juttu oikeastikin. Mitenkäs tämän toteuttaisi?

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä maksut neuvoteltavissa. Saa ottaa yhteyttä remppapk@gmail.com

34v joka paikan höylä

Vierailija
22/56 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein remonttia 3-kymppiselle naiselle ja mimmi oli kyllä kuuma pakkaus härskeine juttuineen. Hommat talossa kesti viikon verran ja pyöri siinä aputyttönä pienissä mustissa bikineissään kun työt osui kesän helteisimpään aikaan. Olin kuullut sen verran huulen heittoa häneltä tästä luonnossa maksamisesta, että toiseksi viimeisenä päivänä kahvipöydässä ollessamme nostin nartun pöydälle ja siirsin bikinin alaosaa sivuun ja työsin jöpöttävän kullin sisään. Kivikovia nännejä imeskelin vuoronperään. Aika läiskee kävi keittiössä hyvän aikaa ja lopetin laittamalla asiakkaan tuolille polvilleen ja tykitin takaa päin pyllyyn. Kyllähän laskuni oli viilattu sopivaksi sitten loppupelissä ja meistä tuli hyvät ystävät. Tunneihmisiä kun ollaan molemmat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole win win tilanne. Molemmat saa seksiä ok, mut remonttimies joutuu lisäksi työhön palkatta.

Vierailija
24/56 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli viikon kestänyt saunaremppa ja kivan näköinen komistus saapui aina 7.30 kuin nakutettu. Mieheni lähtee töihin jo vähän seiskan jälkeen ja meille remppanamun kanssa kehkeytyi sellainen kiva 'puolipaljastelu' leikki. Sipsuttelin aina avaamaan oven pelkässä narutopissa ja pikkupikku pikkareissa, muka just heränneenä. Mies ahmi silmillään ja minä keimailin mieheni tietämättä. Kiihotti pirusti koko hommeli.

Viimeisellä kerralla sitten hän tokaisi, että homma alkaa olla taputeltu ja harmi vaan, kun jää kivat aamumaisemat sitten jatkossa näkemättä. Kävin 'ihastelemassa' työn jälkeä ja kehuin miten hyvältä näyttää, sain samat kommentit. Hetken siinä kiertelimme ja kaartelimme, kunnes sanoin että jos mieli tekee niin tipiksi saa vähän koskeakin. Annoin puristella rintoja ja kävi ne kädet pakaroitakin kokeilemassa ihan röyhkeästi hetken. Emme kuitenkaan siitä edemmäs menneet, mutta kiihotti sekin ihan hulluna.

Tiedänpä ainakin kenelle soitellaan jos remonttia tarvii tehdä

Vierailija
25/56 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auton korjaukset onnistuu myös luottamuksella, ammattitaidolla ja "soviteltuun" hintaan ;) oikealla autokorjaamolla. seikkailuko@netti.fi

Vierailija
26/56 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara 38v kirjoitti:

Olen 38v rouvva ja kesämökin puutalkoista 17v 19v pojat tahtoivat maksun luonnossa.

Maksoin 5 kuution haloista polttopuiksi pilkkomisesta ja liiteriin latomisesta saunan ja suuseksiä toiselle ja toinen pani takaapäin ja vuorottelivat pillussa.

Kiihotuin itsekin kun 2 nuorta miestä panivat ja jäivät yöksi ja korot vielä aamulla ennen lähtöä.

Mieheni oli keittänyt aamukahvit ja tehnyt aamupalat.

Poikien lähdettyä oma mies pääsi liukkaille ja sen jälkeen pääsin kunnolla nukkumaan.

Aivan unelmanainen olet tapaisimpa sinut joskus. Täällä liikunnallinen 30 v mukava mies. Voisin tulla mielelläni jollekkin kivalle kotirouvalle korjaamaan jotain ja auttamaan asioissa  ihan vaikka suihinottoa vastaan.  Laukesiko pojat nopeaa käsittelyssäsi ja mistä tuo lähti oliko pojat jotain ennestään tuttuja ja pyysivätkö suoraan sanoen luonnossa maksua  ??

Vierailija
27/56 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ehkä ole niin arvokas kuin kuvittelet AP. Teen joskus naapurin naiselle pientä tietokoneapua, hän antaa suikkarin vartin työstä. Kukaan ei terassia korjaa suikkarista, liian iso homma.

Miten tuo jako teillä lähti alunperin alkuun pyysitkö itse suikkaria vai ehdottiko nainen ?? Tuollaisen pyytämisestä voi saada kerralla lähdöt ulos asunnosta jos on temperamenttisempi tapaus ja moni ottaa loukkauksena sellaisen kysymisen

Vierailija
28/56 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sara 38v kirjoitti:

Olen 38v rouvva ja kesämökin puutalkoista 17v 19v pojat tahtoivat maksun luonnossa.

Maksoin 5 kuution haloista polttopuiksi pilkkomisesta ja liiteriin latomisesta saunan ja suuseksiä toiselle ja toinen pani takaapäin ja vuorottelivat pillussa.

Kiihotuin itsekin kun 2 nuorta miestä panivat ja jäivät yöksi ja korot vielä aamulla ennen lähtöä.

Poikien lähdettyä oma mies pääsi liukkaille ja sen jälkeen pääsin kunnolla nukkumaan.

Aivan unelmanainen olet tapaisimpa sinut joskus. Täällä liikunnallinen 30 v mukava mies. Voisin tulla mielelläni jollekkin kivalle kotirouvalle korjaamaan jotain ja auttamaan asioissa  ihan vaikka suihinottoa vastaan.  Laukesiko pojat nopeaa käsittelyssäsi ja mistä tuo lähti oliko pojat jotain ennestään tuttuja ja pyysivätkö suoraan sanoen luonnossa maksua  ??

Mitkään 17-vuotiaat pojat kyllä viittä kuutiota klapikattilasta tee…

Jonkun pervo-Penan heitto koko juttu…

Vierailija
29/56 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

klapikattilasta = klapeja

Korjaus edelliseen, jonka auto TXT väänsi omituisesti

Vierailija
30/56 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö terassi remppaa olis voisi vaikka tullakin tekemään.

On teko kalusto, ja aikaakin hetkinen.

Vierailija
31/56 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi keino arvioida luonnossa maksamisen arvo on miettiä asia toisinpäin. Seksityön ammattilaiset veloittavat luokkaa 200 - 300Eur tunnista. Kirvesmies luokkaa 40 - 60Eur tunnista. Eli tämän mukaan reilun tunnin urakan voisi maksaa vartin kestävällä suihinotolla.

Toki pitää muistaa, että sekä seksin ammattilainen ja kirvesmies ovat yleensä hyviä omissa töissään. Tavallinen matti meikäläinen ei keskimäärin ole remonttitaidoiltaan kirvesmiehen tasolla, ja hänen työpanoksensa ei olisi tuskin puoltakaan kirvesmiehen työpanoksesta. Samaan tapaan, maija meikäläinen ei keskimäärin ole seksitaidoiltaan ammattilaisen tasolla, ja hänen tyydytystaitonsa ei olisi tuskin puoltakaan seksityön ammattilaisen panoksesta. 

Eli, jos naapurin Reiska tulee naputtelemaan irronneen laudan aidassa tunnin aikana pikkasen vinoon, mutta sitlti kiinni, voisit maksaa sen kömpelöllä suikkarilla.

Hulvatonta ja täysin upea analogia!!! Kuulostat matematiikan opettajalta :) Sait ääninaurun aikaiseksi tällä, thanks.

Vierailija
32/56 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen reilu 40 v monitaitoinen katseenkestävä pk seudulta, jos remontti asiat haluut hoitaa luonnossa ota yhteys KIK juza1978

Vierailija
33/56 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina miettinyt kun jollain nörellä näkyy kaunis naspurintyttö, aistikas että onko hän korvannut opiskelussa it ja muut ongemanratkaisut nörelle ja lopulta nähnyt muutakin hyvää....

Vierailija
34/56 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sara 38v kirjoitti:

C luokan naine niillä on toomosii apuperttiaisureita miehinä, jotai vikaa

Vierailija
35/56 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä päädytte näihin suikkareihin ja panoihin yks kaks tuntemattoman kanssa. Naiset joita olen tavannut moisissa tilanteissa ei ole todellakaan olleet yhtään kaksimielisiä ja rempseitä vaan tylyjä nirppanokkia

Vierailija
36/56 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt remonttihommia ja kun on ehdotettu luonnossa maksamista niin olen sanunut että tunti tunnista käy. Rahalla on maksettu.

Sepä se onkin, jos naisesta riippuu, niin ne pyöristää seksihommat omaksi edukseen.

Mies jää hommassa helposti alakynteen.

Helpoin on, et työ työnä.

Jos joku pikku homma päittäin, niin se on sit asia erikseen.

Vierailija
37/56 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jantteri32 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sara 38v kirjoitti:

C luokan naine niillä on toomosii apuperttiaisureita miehinä, jotai vikaa

On mahdollista. On myös toinen tapahtumakulku mahdollinen, et on semmoinen kimppaan taipuvainen nainen. Ja se on ominaisuus. Eikä siinä mitään.

Monikin mies pystyy hyväksymään, jos suhde on vahvalla pohjalla, et emäntä saa nuorta miestä.

Vierailija
38/56 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ihmetyttää kuinka paljon ihmiset tuntuu yhden palstan lukijoiksi ajautuvan näihin tilanteisiin...

Ajatuksena itseäkin kuumottelisi auttaa jossain taulun ripustuksessa saman kylän naista joka sitten siinä jakkaralla seistessäni avaisi sepalukseni ja...

Jos tällaisista jutuista kiinnostuneita OIKEASTI on niin eikun ottamaan yhteyttä... hieronta ym pikkuhomma kun sopiva hetki on.

Siivoamaan en tule vaikka persettä saisi!

Tai vaikka aamupäivällä kahviseuraksi,katsoa saa ja koskea.kotkan lähiseuduilla...Kik.juicyguy80

Vierailija
39/56 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei s**tana

Vierailija
40/56 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä päädytte näihin suikkareihin ja panoihin yks kaks tuntemattoman kanssa. Naiset joita olen tavannut moisissa tilanteissa ei ole todellakaan olleet yhtään kaksimielisiä ja rempseitä vaan tylyjä nirppanokkia

Et ole vaan pyörinyt tai tavannut hyvällä itsetunnolla olevaa naista, jota kiinnostaa. Tai sitten jos ei ole luontaisesti avointa olemusta ja nussmisen riemun auraa leijumassa pään päällä, niin silloin hankalampaa. Mulle on esim. tuttavaperheen rouva ns. läpällä antanut pillua, kun oli mun synttärit. Toisaalla olin muutaman päivän laittamassa remonttihommien viimeistelyitä ja sain aina ennen töiden aloitusta naida itseä vähän nuorempaa neitosta. Monenlaisia ennalta suunnittelemattomia tapaamisia. Pitää vaan keskustella rohkeasti ei liian rasvaisia ja hyvällä pilkkeellä silmäkulmassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi