Mitä syödä aterioiden välillä?
Ja KYLLÄ, tarvitsen pienen välipalan lounaan ja päivällisen välissä, näiden välillä kun on usein 6-8 tuntia aikaa. En myöskään halua syödä kaikkia päivän kaloreita kerralla. Jogurtit, rahkat, hedelmät, raikkaat leivät, ruokaisat salaatit, karjalanpiirakat, kasvikset dipillä ja pähkinät tulevat korvista.
Kommentit (22)
Teen yhden 9h työpäivän ilman ruokataukoa.
Lihapiirakka kahdella balkanilla ja kaikilla mausteilla? Makkispekkikset?
Nutrilett-patukka tai proteiinipatukka?
En mitään, kuten kukaan muukaan normaali.
Syöminen on kivaa, niin siksi on mukavampi syödä useammin kuin kerran päivässä. Tätä eivät kuivakat eukot älyä.
Proteenipirtelön tai patukan? Kun kerran kaikki vähänkin terveellinen on näköjään poissuljettu.
Miksi pääaterioiden väli on noin pitkä?
Ei aterioiden välillä tarvitse syödä, se on karkki- ja välipalatehtaiden keksintö koko juttu.
Naurut muuten raikkaille voileiville.
Berliininmunkki ja iso viineri. Sen kun kipsauttaa alas sokerikolalla niin taas jaksaa seuraavaan ruokaan saakka.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pääaterioiden väli on noin pitkä?
Jotkut meistä tekevät töitä. Myös toimistoajan ulkopuolella.
Raejuustoa + hedelmä/juuresraaste
Hedelmäsalaatti
Miniporkkanat, miniluumutomaatit yms. ja joskus vaikka dipin kanssa. Itse napsin noita pitkin päivää.
Pullaa suosittelen. Se on nopea heittää suuhun ja jaksaa taas
Pullaa, nakkeja, lihapullia, lihapiirakoita, pizzaa, karkkia, suklaata jne. Siitä vaan naamaan 🖕
Itselläni pääaterioiden (aamiainen ja päivällinen) väliin jää usein 11 tuntia jos olen töissä. Siinä välissä syön salamisnacksin (Ridderheims) ja kirsikkatomaatteja. Ne siirtävät nälkää sen verran, että kestän siihen seuraavaan ateriaan tuupertumatta.
Vierailija kirjoitti:
miksi ATERIOIDEN välillä pitää syödä. Siksihän on ne ateriat.... Ei tarvitse mussuttaa koko ajan. Kyllä terve ihminen voi olla vaikka vuorokauden syömättä.
Minä ainakin teen toimistotyötä eli istun koko päivän. Isosta ateriasta tulee tosi ähky olo ja alkaa väsyttää. Syön kevyen aterian aamupäivällä ja kun taas on vähän nälkä iltapäivällä, syön jotakin pientä.
Terve ihminen voi olla montakin vuorokautta syömättä, mutta miksi pitäisi?
miksi ATERIOIDEN välillä pitää syödä. Siksihän on ne ateriat.... Ei tarvitse mussuttaa koko ajan. Kyllä terve ihminen voi olla vaikka vuorokauden syömättä.