Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää onko tyttö kiinnostunut?

Vierailija
12.11.2019 |

Onko jotain merkkejä joista voi päätellä onko tyttö ihastunut vai kiinnostunut kaverina?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla huomaamatta.

Vierailija
2/8 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tytöstä. Esim minusta et näe mitenkään, olen niin hyvä näyttelijä. Yksi kaveri taas punastelee ja sekoilee, toinen kaveri flirttailee ja viestittelee.

Riippuu ihan yksilöstä ja tilanteesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi olla huomaamatta.

Kyllä voi

Vierailija
4/8 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsekontaktista.

Vierailija
5/8 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsekontaktista.

Ainakaan meikäläinen ei tuollaisista merkeistä osaa tulkita yhtään mitään. Saa vaikka vuosia räpsytellä silmiään edessäni ja minä en tajua mitään. Tai flirttailla sanallisestikin vuosikausia. Oma tulkintani on aina se, että se nainen/tyttö on vaan sen luontoinen eikä halua mitään muuta. Sitten ehkä oivallan kiinnostuksen tason jos nainen/tyttö hyökkää päälle ja suutelee minua, tai sanoo suoraan mitä ajattelee. Olen ihan toivoton tulkitsemaan ihmisten eleitä mihinkään suuntaan.

Terveisin Naispelko26

Vierailija
6/8 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
7/8 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsekontaktista.

Ainakaan meikäläinen ei tuollaisista merkeistä osaa tulkita yhtään mitään. Saa vaikka vuosia räpsytellä silmiään edessäni ja minä en tajua mitään. Tai flirttailla sanallisestikin vuosikausia. Oma tulkintani on aina se, että se nainen/tyttö on vaan sen luontoinen eikä halua mitään muuta. Sitten ehkä oivallan kiinnostuksen tason jos nainen/tyttö hyökkää päälle ja suutelee minua, tai sanoo suoraan mitä ajattelee. Olen ihan toivoton tulkitsemaan ihmisten eleitä mihinkään suuntaan.

Terveisin Naispelko26

Tyypillinen autismin piirre.

Vierailija
8/8 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että k yrpä on pystyssä kuin juhannussalko

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi