Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voisi tavata miehen, joka ei vaadi kaikinpuolin itseään parempaa naista?

Vierailija
12.11.2019 |

Elämäni on ihan ok, ja ulkonäöltäni vaikken ole mikään kuumis, niin en nyt mikään ihan mahdotonkaan. Olen 32v nainen. Ongelmaksi on viimeisen 5-6 vuoden aikana - eli suunnilleen samana aikana kun Tinder on ollut olemassa - muodostunut se, että en ole viimevuosina niin rumaa ja ikävää miestä löytänyt, etteikö se ajattelisi että se voisi saada minua paremman naisen.

Tiedän että tämä saa miinuksia, ja tiedän että en voi mitenkään asiaa niin perustella että te vauvapalstan miehet näkemykseni hyväksyisitte. Totuus kuitenkin on, että en ole pitänyt oikeastaan minkäänlaista filtteriä siihen millaisten miesten kanssa olen viimevuosina pyrkinyt juttusille tai treffeille. Tai olen: olen pyrkinyt filtteröimään pois sellaiset miehet, jotka selkeästi tykkää liikaa bilettää/ käyttää päihteitä/ harrastaa irtosuhteita. Etsin nimittäin kunnollista parisuhdetta itse. Mitään muuta filtteriä en ole pitänyt, olen pyrkinyt treffeille myös ihan aidosti rumien miesten kanssa, sellaisten että vähän aikaa saa kävellä kaupungin keskustassa ennen kuin tulee vastaan yhtä ruma.

Kaikesta huolimatta en ole kelvannut. En ole objektiivisesti katsottuna ollenkaan pask a nainen, mutta miesten silmissä, verrattuna johonkin 187 senttisiin kirurgimisseihin, mitä ilmeisimmin olen ihan pask a. Tämä on asia, jota miesten on ilmeisesti todella vaikea hyväksyä totuudeksi, vaikka se totuus on että se miten miehet naisia tällä hetkellä arvioivat on todella vinksallaan.

Missä ja miten voisin tavata miehen, jotka ei vaadi itseään kaikinpuolin parempaa naista?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi