Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äidin miesystävälle isänpäiväkortti.

Vierailija
12.11.2019 |

Mitä ajatuksia herättää saada naisystävän lapselta isänpäiväkortti? Tai miksei vaikka naisenakin, miltä tuntuisi saada äitienpäiväkortti miesystävän lapselta? Lapsella oma isä ja äiti elämässä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain. Olin aika yllättynyt, mutta jotenkin tuli hyvä mieli.

Vierailija
2/15 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi suuri ilo ja kunnia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi lapsistani teki isälleen ja miesystävälleni kortin. Halusi muistaa myös miesystävääni joka on pari vuotta ollut kanssani suhteessa. Mies oli aika yllättynyt. Ajatuksia kysyessäni sanoi, että kyllä se mukavalta tuntui.

Vierailija
4/15 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi lapsistani teki isälleen ja miesystävälleni kortin. Halusi muistaa myös miesystävääni joka on pari vuotta ollut kanssani suhteessa. Mies oli aika yllättynyt. Ajatuksia kysyessäni sanoi, että kyllä se mukavalta tuntui.

Kyllähän se yllättäisi kun ei ole lapsen isä. Hyvä keino pedata tulevaa perintöä.

Vierailija
5/15 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se yllättäisi kun ei ole lapsen isä. Hyvä keino pedata tulevaa perintöä.

Ei taatusti tuollaista ajattele. Kummallinen ajatusmalli, että ihmiset olisi vain käveleviä perintöautomaatteja. Itse en odota edes omilta vanhemmiltani perintöä vaan iloitsen jos elävät elämää niin, että ovat onnellisia.

Vierailija
6/15 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin, että lapsi varmaan toivoo saavansa minulta isällistä huomiota, tehdä yhdessä asioita. Aika vähän on tehty lasten juttuja, lasten äiti huolehtii lasten asiat.

Vierailija
7/15 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkodissa voi pyytää isänpäivän aamukahville isän tai läheisen ihmisen. Kaikilla ei ole isää elämässä, joten läheinen ihminen on hyvä nimitys.

Isänpäiväkortin lapsi voi hyvin antaa tärkeälle läheiselle ihmiselle.

Vierailija
8/15 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei taatusti tuollaista ajattele. Kummallinen ajatusmalli, että ihmiset olisi vain käveleviä perintöautomaatteja. Itse en odota edes omilta vanhemmiltani perintöä vaan iloitsen jos elävät elämää niin, että ovat onnellisia.

Lapset eivät todellakaan ajattele rahaa. Pienet lapset eivät edes ymmärrä leluista puhuttaessa kalliin ja halvan eroa. Joku asia on vain kiva.

Vierailija
9/15 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset eivät todellakaan ajattele rahaa. Pienet lapset eivät edes ymmärrä leluista puhuttaessa kalliin ja halvan eroa. Joku asia on vain kiva.

Juuri näin. Minun lapset miettivät, että toivottavasti vanhemmat elää pitkään eikä kuinka paljon saattaa saada perintöä.

Vierailija
10/15 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni teki miehelleni kortin, mies oli yllättynyt mutta tykkäsi kovasti. Miehen lapsi ei ole tehnyt minulle äitienpäiväkorttia, mutta minä olenkin hänen elämässään läsnä vain joka toinen viikonloppu.

Vierailija
11/15 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapseni teki miehelleni kortin, mies oli yllättynyt mutta tykkäsi kovasti. Miehen lapsi ei ole tehnyt minulle äitienpäiväkorttia, mutta minä olenkin hänen elämässään läsnä vain joka toinen viikonloppu.

Siinä ei samanlaista läheisyyttä koekaaan niin helposti jos vain joka toinen viikonloppu näkee ja tietysti jokainen lapsikin ajattelee omalla tavallaan.

Vierailija
12/15 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta pahalta tuntuisi jos kokisi haluavansa tehdä kortin isänsä naisystävälle. Onneksi tuskin tulee sitä tilannetta, kun tapaavat aika vähän.

Vierailija
13/15 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän isä ajattelee.

Vierailija
14/15 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päiväkodissa voi pyytää isänpäivän aamukahville isän tai läheisen ihmisen. Kaikilla ei ole isää elämässä, joten läheinen ihminen on hyvä nimitys.

Isänpäiväkortin lapsi voi hyvin antaa tärkeälle läheiselle ihmiselle.

Kumpa päiväkodissa ja koulussa ei olisi mitään isän- ja äitienpäivän kahvituksia.

Vierailija
15/15 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettisin mitä hän minulta odottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan