Miksi painoni putoaa aina kun syön jtn maitopitoista!!?? Jonkinlainen yliherkkyys maidolle?
Olen valmiiksi jo alipainon rajoilla ja yritän lihottaa..
Oon 165cm\50kg nainen.
Olin hyvää vauhtia saanut paino nousemaam ja eilen vaaka näytti illalla 51.9kg.
Mutta tänään söin poikkeuksellisesti perunamuusia jossa oli maitoa ja lihapulli kermakastikkeessa.
Yritän välttää maitoa sillä tiedän ettei se sovi minulle.
Tänään oli kuitenkin pakko nyt kun menin vaakaan äsken niin paino oli 49.9kg.
Vielä aamulla se näytti 50.9kg tyhjällä vatsalla.
Miksi minä laihdun näin päivän aikana kertokaa nyt oikeasti!! Tämä tapahtuu aina jos syön jtn missä runsaasti maitoa..
Kommentit (8)
Ei voi mitenkään liittyä maitoon tuo painon vaihtelu.
Painosi vaihtelee koska vartalosi vesimäärä vaihtelee. Ei maito taas liity siihen mitenkään ja vaikka se sulle laihtumista tekisikin niin se tulisi vasta viikkojen viiveellä syönnistä ei kukaan laihdu tai lih päivässä mutta vartalon nestemäärä voi vaihdella..
saattaa olla tuo kakkosena vastannut oikeassa, kehon nestemäärän vaihtelu. aiheuttaako maito sinulle ripulia, siinä toinen vaihtoehto. mutta yleisesti on tiedossa, että painonhallinnassa auttaa täysmaidon käyttäminen, mutta ei se välittömästi vaikuta.
Olen ikäni juonut maitoa n. 1l päivässä ja olen aina ollut hoikka suuresta pullamäärästä huolimatta. Jos haluan vähän massia, niin jätän maidon pois ja jos pitää mahtua tiukkaan mekkoon, niin juon pari päivää maitoa. Luulen, että sinullakin maito vilkastuttaa aineenvaihduntaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen ikäni juonut maitoa n. 1l päivässä ja olen aina ollut hoikka suuresta pullamäärästä huolimatta. Jos haluan vähän massia, niin jätän maidon pois ja jos pitää mahtua tiukkaan mekkoon, niin juon pari päivää maitoa ihan hulluna. Luulen, että sinullakin maito vilkastuttaa aineenvaihduntaa.
Korjaus boldattu.
Up