Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koulukiusattu kertoo: nyt pystyn kostamaan kiusaajalleni

Vierailija
12.11.2019 |

" Olen nyt siinä asemassa, että kun kiusaajani tukianomus tulee eteeni, hylkään sen."
Lähde Hs..kiusattujenmhalu kostaa

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten saat potkut kun hoidat työsi huonosti.

Vierailija
2/8 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Olen nyt siinä asemassa, että kun kiusaajani tukianomus tulee eteeni, hylkään sen."

Tämähän on ihan yleisesti tiedossa. Kuten sekin että kostetaan kaikille, jotka vähänkään tuntuvat samalle kuin kiusaaja vuosikymmenten takaa, ihan sivullisille siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten saat potkut kun hoidat työsi huonosti.

Käy lukemassa juttu digi,Hesarista. Terveisin Ap.

Ps..minua ei ole kiusattu

Vierailija
4/8 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on ihan yleisesti tiedossa. Kuten sekin että kostetaan kaikille, jotka vähänkään tuntuvat samalle kuin kiusaaja vuosikymmenten takaa, ihan sivullisille siis.

Ja ajatella, että se ns. pääkiusaaja on saattanut jo nuoruutensa aikana muuttaa tyyliin toiseen kaupunkiin asumaan ja jatkaa kiusaamistaan sieltä käsin.

Vierailija
5/8 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä joskus elämässä tullut vastaan, että on joutunut kysymään toiselta, että miksi olet minulle ikävä, enhän minä ole tehnyt sinulle mitään pahaa.

Joillakin on tapana kostaa asioita aivan syyttömille sivullisille. Ei ole kyllä kiva tilanne sille sivulliselle, kun ei sitä välttämättä siinä hässäkässä hoksaa mistä on kysymys.

Vierailija
6/8 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain hommatt potkut entiselle kiusaajalleni. Tuli samaan työpaikkaan eikä tunnistanut minua. Olin hyvissä väleissä parin johtajan kanssa ja aloin tehdä myyräntyötä. Meni vajaa vuosi ja potkut tuli kiusaajaalle.

Tästä on jo vuosia, mutta nautin edelleen vallantunteesta.

Vierailija
7/8 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain hommatt potkut entiselle kiusaajalleni. Tuli samaan työpaikkaan eikä tunnistanut minua. Olin hyvissä väleissä parin johtajan kanssa ja aloin tehdä myyräntyötä. Meni vajaa vuosi ja potkut tuli kiusaajaalle.

Tästä on jo vuosia, mutta nautin edelleen vallantunteesta.

Sinähän se kiusaaja olet.

Vierailija
8/8 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas nautin sisäisesti siitä, että tyypin elämä kuralla ja myönnän joulurahaa armollisesti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi