Koira lukittu huoneeseen vauvan takia
Maalaisjärki kadonnut tai jtn muuta ahdistusta, pelkona on että tukehtuu koirankarvaan. Koira on kiltti. Mitä tälläiselle asialle voisi tehdä että koira saisi paremman kodin tai opastusta?
Pikaulkoilutus 2 kertaa päivä ja loput ajat yksin huoneessa jossa ovi kiinni. Ei saa siis myöskään liikuntaa tarpeeksi.
Eivät ulkoile koskaan lapsen ja koiran kanssa yhtäaikaa.
Toivon asiallisia vastauksia. Tarkoitus on auttaa koiraa ja äidin harhaluuloja.
Kommentit (70)
edelleen olen sitä mieltä että ei eläimiä ä päräperheisiin, tässä tämä tulos näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Asutaan puutalossa. Mun naapureilla kolme rakennettua kerrosta. Heillä 5-vuotias poika ja labrarodin noutaja. He pistää koiran yksin alimpaan kerrokseen niin että hakevat välillä lenkeille ja sitten koira on taas yksin. En tajua tätä touhua. Itse ovat muissa kerroksissa. Alimmasta kerrokesta ei oo pääsyä toisiin kerroksiin. Ei oo rappusia yläkertaan. Näin Turun keskustassa.
Kai olet ilmoittanut eläinsuojeluun?
Monesti nähty ja kuultu. Kun lapsi syntyy, lemmikit hylätään. Ne kärsivät fyysisesti ja henkisesti. Ihminen on peto.
Vierailija kirjoitti:
Ap miten tilannne etenee?!
Se piski on vietyjä piikille, satun tietämään tapauksen. Eli ongelma ratkaistu eikä tarvi palstamammojen enää vaivata päätään.
Voi kun olisikin. Parempi olisi sekin.
Mistä tuollaisen keksit?
Vai tarkoititko sitä puutalon koiraa? Siitä en tiedä mitään.
Jos pitää paikkansa että on viety piikille, hyvä niin, koska laumaeläimelle tuollainen eristäminen on kuolemaakin kauheampi kohtalo. Idiootit pelastivat sen minkä pystyivät, toivottavasti tekevät siitä lapsestaan todella hysteerisen bakteerikammoisen vinkujan joka pelkää kaikkea liikkuvaa, sitä kohtihan ovat menossa näemmä.
Aloittajan koiraa ei ole viety piikille.
Muslimit pitää koiria saastaisena eläimenä, varsinkin mustia.
Ap miten tilannne etenee?!