Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valtaosa nykypostista voisi olla sähköisessä muodossa

Vierailija
12.11.2019 |

Edelleen tulee paperisena laskuja ja viranomaispäätöksiä, leikkauskutsuja jne. Miksi noita ei hoideta jo nyt lähtökohtaisesti sähköisesti? Netposti toimii oikein hyvin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtion digitalisointi ottaa nyt jättiloikan. omakantaan vaan terveysasiat ja leikkauskutsut

Vierailija
2/3 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalassa voisi olla sihteeri joka soittaa vanhuksille (jotka ei käytä nettiä) että Hei Marja-Leena, täällä Sirpa keskussairaalasta soittelee, sinulle olisi nyt se kaihileikkausaika 25. marraskuuta kello 11.

Paljon parempaa palvelua, viesti menee varmasti perille, eikä tulisi edes kalliimmaksi kuin postimaksut + kadonneet kirjeet ja sopivia sihteereitä on työttöminä pilvin pimein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaalassa voisi olla sihteeri joka soittaa vanhuksille (jotka ei käytä nettiä) että Hei Marja-Leena, täällä Sirpa keskussairaalasta soittelee, sinulle olisi nyt se kaihileikkausaika 25. marraskuuta kello 11.

Paljon parempaa palvelua, viesti menee varmasti perille, eikä tulisi edes kalliimmaksi kuin postimaksut + kadonneet kirjeet ja sopivia sihteereitä on työttöminä pilvin pimein.

Ei toimi. Väärinkuulemisten ja väärinymmärrysten mahdollisuudet ovat loputtomat. Suurin ongelma on vanhusten kanssa ja sellaisilla, joiden äidinkieli ei ole suomi eikä eenglanti). Olen itse tehnyt aiemmin terveyspalvelujen ajanvarausta puhelimitse, niin tiedän tuon.

Ehdin itse juuri saada leikkauskutsun kirjeenä ja olen tyytyväinen siitä. Siinä on kellonajat, ohjeet, miten valmistaudutaan ja puhelinnumeroita. Tuollainen asia ei vaan hoidu puhelinsoitolla ja vaikka muuten käytän nettiä kaikenlaiseen asiointiin, printtaisin joka tapauksessa ohjeet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan