Insinööri ja kiire
Onko todella reissutyössä ollessaan niin kiireinen ettei ehdi perheelleen soitella?
Kommentit (206)
Oletteko te röllejä?
Teen tehdas startteja työkseni. En tosin automaatiopuolella, mutta olen projekteissa mukana. Koulutukseltani olen insinööri. Matkustan noin 200 päivää vuodesta. Nuo projektit ovat sellaisia, että ei ne miehet kai hirveesti kotia ole yhteydessä kun minäkin teen 12-20 tuntia vuorokaudessa töitä, osan aikaa kädet likaisena ja työvaatteet päällä ja ei kyllä ole aikaa mihinkään ylimääräisiin tsättäilyihin tai puheluihin. Nuo ressukat yleensä vaikuttavat siltä, että ei ne missään vieraissakaan käy, vaan nimenomaa tekevät töitä. Ja en todellakaan nuorena naisena heitä pane, vaan ollaan kaikki yhtä työorientoituneita. Välillä lähdetään kyllä porukalla syömään ja sen hetken kun saa nukkua niin todellakin nukutaan. Tai mistä minä voin 100% varmuudella niin sanoa, kun nukun yksin. Mutta niin nätisti he vaimoistaan yleensä puhuvat, että ei tarvitse pettämisiä epäillä.
Tietenkin on olemassa niitä pettäjiä, mutta niitä on kaikissa ammattikunnissa.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko te röllejä?
Teen tehdas startteja työkseni. En tosin automaatiopuolella, mutta olen projekteissa mukana. Koulutukseltani olen insinööri. Matkustan noin 200 päivää vuodesta. Nuo projektit ovat sellaisia, että ei ne miehet kai hirveesti kotia ole yhteydessä kun minäkin teen 12-20 tuntia vuorokaudessa töitä, osan aikaa kädet likaisena ja työvaatteet päällä ja ei kyllä ole aikaa mihinkään ylimääräisiin tsättäilyihin tai puheluihin. Nuo ressukat yleensä vaikuttavat siltä, että ei ne missään vieraissakaan käy, vaan nimenomaa tekevät töitä. Ja en todellakaan nuorena naisena heitä pane, vaan ollaan kaikki yhtä työorientoituneita. Välillä lähdetään kyllä porukalla syömään ja sen hetken kun saa nukkua niin todellakin nukutaan. Tai mistä minä voin 100% varmuudella niin sanoa, kun nukun yksin. Mutta niin nätisti he vaimoistaan yleensä puhuvat, että ei tarvitse pettämisiä epäillä.
Ei olla.
Viennin myyntimiehen kanssa hengannut, loppuun hyväksikäytetty, kiusattu ja traumatisoitu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko te röllejä?
Ei olla.
Viennin myyntimiehen kanssa hengannut, loppuun hyväksikäytetty, kiusattu ja traumatisoitu
Tämä. Ja ihan kollegaalisesti reissuissa petettiin ja petetään.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko te röllejä?
Setämiehen kootut selitykset. Esiinnytään naisena.
Näiden miesten naiset harrastaa omaa kivaa jonkun muun kanssa kun hulttiot on reissussa tienaamassa. Pitävät huolen, jotta omaisuus yhteisomistuksessa.
Kun lapset liki aikuisia tai aikuisia, saa mies potkun persauksiin. Siinä vaiheessa miehet huonossa kunnossa ehkä dementin alkuja jo stressaavasta elämästään. Jäävät ilman omaishoitajaa ja vaimo kiittää eläen omaa hyvää elämää - ilman miestään.
Vierailija kirjoitti:
Näiden miesten naiset harrastaa omaa kivaa jonkun muun kanssa kun hulttiot on reissussa tienaamassa. Pitävät huolen, jotta omaisuus yhteisomistuksessa.
Kun lapset liki aikuisia tai aikuisia, saa mies potkun persauksiin. Siinä vaiheessa miehet huonossa kunnossa ehkä dementin alkuja jo stressaavasta elämästään. Jäävät ilman omaishoitajaa ja vaimo kiittää eläen omaa hyvää elämää - ilman miestään.
Harvemmin. Nämä psykopaatit käyttävät hyväkseen kunnollisia ihmisiä. Oman perverssi ja sairas geenijatkumo hoidatetaan hyvillä ihmisillä - näitä holtittomasti hyväksikäyttäen ja kiusaten/pettäen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Ja ihan kollegaalisesti reissuissa petettiin ja petetään.
Joissain tilanteissa kyllä.
Ollaan ikäänkuin samassa veneessä, ja ”virta vie mukanaan”...
Yhteinen salaisuus myös takaa sen, ettei kukaan huutele kotona edes kaveriporukoissaan asiasta, ja salaisuus säilyy.
Yleinen myytti on että vieraissa/maksullisissa käyvä mies on niin ylpeä ja pöyhkeä, että kerskailee asialla saunan lauteilla kavereilleen.
Näitäkin hönöjä tietty on, mutta väittäisin että tavallisempaa on, että touhu salataan ihan kaikilta, jopa ystäviltä...
”What happens in Vietnam, STAYS in Vietnam”
Tuon em. moton mukaisesti kun elää, on kiinnijäämisen riski olematon
Suosittelen vientimiesten vaimoja suorittamaan pienen tsekkauksen kaikkeen miehen someen. Typerimmillä on facessa lähes pikkutyttöikäisiä aasialaisia ”kavereita”, ja instassa seurataan samaa marginaalia. Ihan ystävän vinkki. Nyt ne vaaleanpunaiset lasit pois silmiltä, nämä miehet tuhoavat ja käyttävät elämänne.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen vientimiesten vaimoja suorittamaan pienen tsekkauksen kaikkeen miehen someen. Typerimmillä on facessa lähes pikkutyttöikäisiä aasialaisia ”kavereita”, ja instassa seurataan samaa marginaalia. Ihan ystävän vinkki. Nyt ne vaaleanpunaiset lasit pois silmiltä, nämä miehet tuhoavat ja käyttävät elämänne.
Joo, niistä kaikista hölmöimmillä noin voi olla.
Kirjoittamaton sääntö ja aloittelevalle myyntimiehelle ensimmäinen neuvo kolleegiosta vanhempien ja kokeneempien toimesta onkin että omaan sometiliin ei sitten niitä ulkomaan hoitoja liitetä...
Myyntimies-Mynttinen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, niistä kaikista hölmöimmillä noin voi olla.
Kirjoittamaton sääntö ja aloittelevalle myyntimiehelle ensimmäinen neuvo kolleegiosta vanhempien ja kokeneempien toimesta onkin että omaan sometiliin ei sitten niitä ulkomaan hoitoja liitetä...
Tämä. Itse meinasin ryssiä homman, kun addiktioni ajamana fanitin holtittomasti tiettyä kansallisuutta. Nainen tosin vonkasi minua itse - ja vielä Suomessa. Vietti vei miestä. Opin sitten.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni ilmeisesti joka reissulla joutuu asennushommiin. Ja niissä saattaa mennä yömyöhään joskus. Ap
Oletko trolli vai yksinkertainen ihminen? Etkö voi kysyä mieheltäsi mitä tekee? "Asennushommiin"...
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Itse meinasin ryssiä homman, kun addiktioni ajamana fanitin holtittomasti tiettyä kansallisuutta. Nainen tosin vonkasi minua itse - ja vielä Suomessa. Vietti vei miestä. Opin sitten.
Jep... ”Siperia opettaa”...
Mitä pidempään tätä peliä pelaa, sitä taitavammaksi tässä tulee.
Sometilien asetukset, ja ylipäätään reissussa mikana olevien älylaitteiden asetukset (mm. ’Location Services’) kannattaa opetella, että on koko ajan hajulla itse siitä millaisia jälkiä itsestään jättää...
Vierailija kirjoitti:
Tuolla Aasiassa nyt lähes kaikki naiset näyttää tuolta ikään katsomatta... (pienikokoisia ja lapsenkasvoisia)
Eli mitään pedo-leimaa ei nyt epätoivoisesti kannata yrittää vientimyyjiin kiinnittää minkään face-kuvien takia...
Myyntimies-Mynttinen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla Aasiassa nyt lähes kaikki naiset näyttää tuolta ikään katsomatta... (pienikokoisia ja lapsenkasvoisia)
Eli mitään pedo-leimaa ei nyt epätoivoisesti kannata yrittää vientimyyjiin kiinnittää minkään face-kuvien takia...
Useimmat puolipedareita. Tottahan tämä on. Olisi hyvä tsekkauttaa lasulla kotiolot jos alkaa seksuaalinen maku olemaan hyvinkin ”nuori”. Jos se, että visuaalisesti ”lapsenmuotoinen” saa aikuisen miehen hormonit hyrräämään, kertoo karua kieltään.
Vierailija kirjoitti:
Useimmat puolipedareita. Tottahan tämä on. Olisi hyvä tsekkauttaa lasulla kotiolot jos alkaa seksuaalinen maku olemaan hyvinkin ”nuori”. Jos se, että visuaalisesti ”lapsenmuotoinen” saa aikuisen miehen hormonit hyrräämään, kertoo karua kieltään.
Aika kova väittämä...
Tällä logiikalla Aasiassa ei sitten muita asukaan kuin pedareita.
Paikalliset miehethän panee nimittäin näitä ”lapsenmuotoisia” naisia myös, eikä oikeastaan mitään muita kuin juuri näitä...
Luonnollisesti, koska vain tällaisia on tarjolla
Kyllä siinä vaimolle ja perheelle tsättäily unohtuu kun hotellihuoneessa poraat joka yö eri parikymppistä silikoneilla varustettua instatypyä, joskus useampaakin. näin ainakin omilla työreissuilla.
Oletko Mynttinen addikti? Vahvasti vaikuttaa siltä. Tiedätkö, että se on sairaus?
Vierailija kirjoitti:
Oletko Mynttinen addikti? Vahvasti vaikuttaa siltä. Tiedätkö, että se on sairaus?
Mitäpä arvelisit? Suurin osa narsisteista on. Psykopaateista ei niinkään.
Vai sellainen mies..olikohan kaksoiselämää ?