Aion kohta syödä..
Lihapiirakan parilla nakilla, kurkkusalaatilla, tomaatilla, juustolla ja Hellmansin majoneesilla, SLURPS!!!
Kommentit (9)
Oliko maittava? Minullakin rupes niin lihapiirakkaa tekemään mieli :P Eipä jääkaapissa ole joten googlen puoleen käännyin. Näkyy oleva aika paljonkin reseptejä, onkos tehnyt tai ruukaako kukaan teistä noita tehdä?
Periaatteessahan tuo on vaan iso piirakka. osa resepteistä oli voitaikinaan tehty ja olettaisi että maistuvin tulisi siitä?
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Inhottava ihminen! Minäkin haluan lihapiirakan ja majoneesia. :( Mutta ei minulla ole niitä kotona, eikä pitäisikään olla, kun paino muutenkin vain nousee!
Vierailija kirjoitti:
Inhottava ihminen! Minäkin haluan lihapiirakan ja majoneesia. :( Mutta ei minulla ole niitä kotona, eikä pitäisikään olla, kun paino muutenkin vain nousee!
Kaupan lihapiirakoissa on haju parasta :) Maku ei niinkään :D
Maistuis mullekin. Mä söin kyllä justiinsa vegan pasanda -aterian kun sitä on av:lla kehuttu ja oli -60%.
Selleri kera veden tuli just popsittua :(
Ahtakaa te vain sisäänne transrasvaa, minä tyttö rouskutan salaattia ja raejuustoa.
Vierailija kirjoitti:
Ahtakaa te vain sisäänne transrasvaa, minä tyttö rouskutan salaattia ja raejuustoa.
Itse tehtynä ei noi lihikset niin kovin pahoja oo, siis terveyden kannalta. Makuun en ota kantaa koska en vielä ole tehnyt🙂
Pitäs kokeilla joskus tuolla reseptillä tehdä ja jos ois hyviä niin seuraavalla kerralla osan vehnäjauhosta korvata speltillä.
https://anna.fi/reseptit/venalaiset-lihapiirakat
Mä söin just lakuja ja suolapähkinöitä! Pöydällä oli tomaatteja, mutta niitä en syönyt