Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parikymppinen Minttu lapseton Klamydian vuoksi

Vierailija
11.11.2019 |

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000006304286.html
Kylläpäs on ehtinyt. 2 lasta, klamydia, uusi mies ja lapsettomuustuomio parikymppisenä.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis missä mainitaan, että hän olisi tullut erityisen nuorena äidiksi? Kuvan perusteella on ainakin minun mielestäni lähempänä 30 kuin 20. Veikkaan, että elo lasten isän kanssa alkoi v*tuttaa kun mies ei mukallutkaan kaikessa ja sitten tuli ero ja ladattiin tinder ja naitiin kaikkien kanssa. Mutta ei se liity ikäänkään milläänlailla, on noita kolmekymppisissäkin yhtälailla ja yhtä paljon uskotaan omaan tuuriin, ettei "yhdestä" unohduksesta tule tauteja.

Voi huoh. Kuvitteletko oikeasti, että iän näkee naamasta 😑 Minua on luultu muutama päivä takaperin 17-18-vuotiaaksi livenä. Olen muutaman vuoden päästä 30.

Ajattelin, että suunnilleen oman ikäistensä iät arvaa vielä suunnilleen. Olin väärässä.

No arvaahan ne, silloin kun näyttävät ikäisiltään - jos taas eivät, et osaa epäillä olevasi väärässä. 

Minua viisi vuotta nuoremmat luulevat minua heidän kanssaan saman ikäiseksi.

Vierailija
42/50 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis missä mainitaan, että hän olisi tullut erityisen nuorena äidiksi? Kuvan perusteella on ainakin minun mielestäni lähempänä 30 kuin 20. Veikkaan, että elo lasten isän kanssa alkoi v*tuttaa kun mies ei mukallutkaan kaikessa ja sitten tuli ero ja ladattiin tinder ja naitiin kaikkien kanssa. Mutta ei se liity ikäänkään milläänlailla, on noita kolmekymppisissäkin yhtälailla ja yhtä paljon uskotaan omaan tuuriin, ettei "yhdestä" unohduksesta tule tauteja.

Voi huoh. Kuvitteletko oikeasti, että iän näkee naamasta 😑 Minua on luultu muutama päivä takaperin 17-18-vuotiaaksi livenä. Olen muutaman vuoden päästä 30.

Ajattelin, että suunnilleen oman ikäistensä iät arvaa vielä suunnilleen. Olin väärässä.

No arvaahan ne, silloin kun näyttävät ikäisiltään - jos taas eivät, et osaa epäillä olevasi väärässä. 

Minua viisi vuotta nuoremmat luulevat minua heidän kanssaan saman ikäiseksi.

Osa on huonoja arvioimaan. -eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskahan Minttu on viimeksi opiskellut ja mitä?

Vai liekö keskittynyt muihin hommiin.

Kauheaa, jos olisi ollut noin höhlä äiti.

Vierailija
44/50 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

no entäs sitten?  ei minustakaan tule lentäjää vaikka halusin, kun toinen silmä sokea.

normaali elämä siltikin,  ei se lapsi ole mikään ihmisyyden syvin asia.

Vierailija
45/50 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ihan jutun otsikossa sanotaan, että parikymppinen.

Sillä tarkoitetaan kaikkia vähintään 20v ja alle 30v.

Vierailija
46/50 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa mitä tilaa, ei mulla muuta

Vierailija
47/50 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos harrastaa irtopanoja eikä silti käytä kondomia, on varmaan turha odottaa että kävisi jälkeenpäin testeissäkään.

Joitakin ei vain tunnu kiinnostavan seuraukset, tai ei mene jakeluun, vaikka Suomessa sentään on seksivalistusta jonka pohjalta voi vähintään selvittää itse lisää.

Minä ainakin panen Aasiassa pari-kolme kertaa vuodessa. Pääosin turvallisemmissa paikoissa ilman kumia. Vuosittain käyn testeissä. Itse asiassa viimeksi oli pitkästä aikaa tuo klamydia positiivinen mutta se hoitu yhdellä lääkkellä.

T. Mies 42v

Vierailija
48/50 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan muistuttaa, että se "kerta riittää, eikä voi olla varmuutta alkuperästä" voi tarkoittaa myös siinä, että pitkäaikainen luotettava kumppani käy kerran pettämässä, saa taudin ja tartuttaa sen kertomatta pettämisestään.

En ole ainoa, jolle tiedän käyneeni niin. Olen harrastanut seksiä vain pitkissä parisuhteissa eikä ikinä mitään yhdenillanjuttuja.

Se on mukava kun itse joutuu terveydellään ja hedelmällisyydellään maksamaan ison hinnan (eli lapsettomuuden) jonkun toisen toilailuista, sen takia kun on luottanut, kuten parisuhteessa kuuluukin.

Aina se ei tosiaankaan "hoidu yhdellä lääkkeellä", kuten täälläkin näköjään itseään vastuulliseksi aikuisiksi kutsuvat väittävät. Se oikeasti aiheuttaa pitkäkestoisia vaikeuksia useamman kun yhden ihmisen elämään, sen takia lapsia jää syntymättä.

Etoo tommonen ajattelemattomuus.

Vierailija
49/50 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset "mintut" on tyypillisiä suomalaishuoria ketkä leikkii munilla välittämättä seurauksista. Turha itkeä julkisuudessa jos on ongelmansa aiheuttanut.

Vierailija
50/50 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen harrastanut seksiä vain pitkissä parisuhteissa eikä ikinä mitään yhdenillanjuttuja.

Se on mukava kun itse joutuu terveydellään ja hedelmällisyydellään maksamaan ison hinnan (eli lapsettomuuden) jonkun toisen toilailuista, sen takia kun on luottanut, kuten parisuhteessa kuuluukin.

Aina se ei tosiaankaan "hoidu yhdellä lääkkeellä", kuten täälläkin näköjään itseään vastuulliseksi aikuisiksi kutsuvat väittävät. Se oikeasti aiheuttaa pitkäkestoisia vaikeuksia useamman kun yhden ihmisen elämään, sen takia lapsia jää syntymättä.

Etoo tommonen ajattelemattomuus.

Moniako pitkiä parisuhteita on ollut? Kunnon ihmiset ei hanki useampia kumppaneita. Naisilla reikääntuuppijoita onkin jonoksi asti. Sanasta "naida" on sana "nainen" johdettukin. Voidaan kiittää jumalaa (vaikkei uskoisikaan) että on olemassa sukupuolitaudit. Sukupuolitaudit on hinta joka huonojen ihmisten on maksettava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi