Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parikymppinen Minttu lapseton Klamydian vuoksi

Vierailija
11.11.2019 |

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000006304286.html
Kylläpäs on ehtinyt. 2 lasta, klamydia, uusi mies ja lapsettomuustuomio parikymppisenä.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis missä mainitaan, että hän olisi tullut erityisen nuorena äidiksi? Kuvan perusteella on ainakin minun mielestäni lähempänä 30 kuin 20. Veikkaan, että elo lasten isän kanssa alkoi v*tuttaa kun mies ei mukallutkaan kaikessa ja sitten tuli ero ja ladattiin tinder ja naitiin kaikkien kanssa. Mutta ei se liity ikäänkään milläänlailla, on noita kolmekymppisissäkin yhtälailla ja yhtä paljon uskotaan omaan tuuriin, ettei "yhdestä" unohduksesta tule tauteja.

Vierailija
22/50 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko sitä muuten tietää onko sairastettu klamydia tehnyt tuhojaan, paitsi raskautta yrittämällä? Onko julkisella mahdollisuus mennä asiasta joihinkin tutkimuksiin jos on jotkut mätänevät munanjohtimet sisällä?

Voi varata ajan gynelle. Jos ei ole oireita niin tuskin olet ihan läpimätä, mutta jotain pienempää on ehkä voinut jäädä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai se on 100% yksin naisen syytä, mikäli sairastuu oireettomaan klamydiaan. Varsinkin kun seksielämän on aloittanut nuorena. Huh mitä vastauksia täällä, oikeesti.

Vierailija
24/50 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta naurattaa vaan tuo otsikko. Bändin takia lapseton :D

Vierailija
25/50 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis missä mainitaan, että hän olisi tullut erityisen nuorena äidiksi? Kuvan perusteella on ainakin minun mielestäni lähempänä 30 kuin 20. Veikkaan, että elo lasten isän kanssa alkoi v*tuttaa kun mies ei mukallutkaan kaikessa ja sitten tuli ero ja ladattiin tinder ja naitiin kaikkien kanssa. Mutta ei se liity ikäänkään milläänlailla, on noita kolmekymppisissäkin yhtälailla ja yhtä paljon uskotaan omaan tuuriin, ettei "yhdestä" unohduksesta tule tauteja.

No ihan jutun otsikossa sanotaan, että parikymppinen.

Vierailija
26/50 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla noin tyhmä, että kuuluttaa sexitautiaan koko maailmalle?

Ajattelisi edes lapsiaan.

Vierailija
27/50 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mutta iltiksen toimitus voi käyttää tuota sanaa vaikka 29-vuotiaasta. Siksi mietin kun ei näytä erityisen nuorelta naaman perusteella. Tyyli on ehkä vähän jämähtänyt.

Vierailija
28/50 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se nyt varmasti yksi unohdus jos ei tiedä keneltä on sen saanut?

Ei varsinaisesti sano että omalla kohdallaan kyse olisi ollut yhdestä unohduksesta vaan omista valinnoistaan. Hyvä silti muistuttaa että se yksikin "unohdus" riittää.

"Olen elävä esimerkki siitä, miksi kannattaa olla varovainen ja tarkka. Koko loppuelämä voi muuttua yhdenkin unohduksen vuoksi! Minä kannan loppuelämäni seurausta omista valinnoistani ja maksan niistä kalliin hinnan."

Vierailija
29/50 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mutta iltiksen toimitus voi käyttää tuota sanaa vaikka 29-vuotiaasta. Siksi mietin kun ei näytä erityisen nuorelta naaman perusteella. Tyyli on ehkä vähän jämähtänyt.

Noi jättirillit vanhentaa.

Vierailija
30/50 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kLaMyDiA oN SAmA aSIa kUiN fLUnSsA

MiKsI kIrJoItAt kUiN rEtArDi? KaIkKeA nÄkEmÄäNsÄ EI tArViTsE kOpIoIdA pErÄsSä 😑 Ja hurja bändi tosiaan. En kyllä tajua että miksi vtussa tämä kiinnostaa yhtään ketään.

Vierailija
31/50 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pure KM kirjoitti:

Suosi nainen kilttiä miestä äläkä niitä pelimiehiä. Minulta saat korkeintaan sydämmeni.

T: Kiltti mies

Eiköhän se että noita sanoja ei saa edes kirjoittaa tällä palstalla enää yhteen kerro ihan tarpeeksi teikäläisistä.

Vierailija
32/50 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se nyt varmasti yksi unohdus jos ei tiedä keneltä on sen saanut?

Niinpä. Taisi niitä unohduksia olla useampi. Tosin miehet ovat kyllä olleet myös tyhmiä ja sokeita.

Vierailija
33/50 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On 25-vuotias.

Vierailija
34/50 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä sitä mieltä, että paljaalla paneminen on masentavaa ihan koska kun olisi olemassa se kumi. Pakkoko se on pilata terveitä ihmisiä taudeilla, jotka olisi vältettävissä? Vai ovatko nämä hetken huumaan heittäytyjät oikeasti niin epätoivoisia, että ajattelevat, ettei parempaa ole luvassa, että nyt tai koskaan. Itseäni motivoi ehkäisyn käytössä nimenomaan se, ettei mene tulevaisuuden parempi huuma sivusuun jonkun yhdenillan paljailun vuoksi.

Vierailija
35/50 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi huoh. Kuvitteletko oikeasti, että iän näkee naamasta 😑 Minua on luultu muutama päivä takaperin 17-18-vuotiaaksi livenä. Olen muutaman vuoden päästä 30.

Vierailija
36/50 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On 25-vuotias.

Ok, no onpa kova tahti tosiaan, että on jo toisessa suhteessa tekemässä lapsia ja pitkä yritys ehti olla. t. toinen nuori äiti

Vierailija
37/50 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi huoh. Kuvitteletko oikeasti, että iän näkee naamasta 😑 Minua on luultu muutama päivä takaperin 17-18-vuotiaaksi livenä. Olen muutaman vuoden päästä 30.

Ajattelin, että suunnilleen oman ikäistensä iät arvaa vielä suunnilleen. Olin väärässä.

Vierailija
38/50 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko noin pahasti käydäkään jos käy testeissä riittävän usein? Hänhän kävi testeissä vasta kun tuli kuukautishäiriöitä eli ilmeisesti tauti oli jo levinnyt enemmänkin muniksiin ym. Tiedän eksäni sairastaneen klamydiaa ja helposti on saanut lapsia (ilman omaa toivettaan). Tietenkin tuhoja voi tapahtua ennen oireitakin, mutta jos käy jokaisen irtopanonsa jälkeen testeissä eikä vasta kun tulee oireita niin ei ehkä käy noin pahasti. Tietty ei kannata panna paljaalla muutenkaan jos ei ole varmuutta taudittomuudesta (ja mainittu pettäminen tietty oma lukunsa). t. käytin kondomia kunnes mies kosi, älkää säikähtäkö

Jos harrastaa irtopanoja eikä silti käytä kondomia, on varmaan turha odottaa että kävisi jälkeenpäin testeissäkään.

Joitakin ei vain tunnu kiinnostavan seuraukset, tai ei mene jakeluun, vaikka Suomessa sentään on seksivalistusta jonka pohjalta voi vähintään selvittää itse lisää.

Vierailija
39/50 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että mua vituttaa nämä lapsettomuudesta valittavat äiti-ihmiset. Et voi olla lapseton, jos sinulla on 2 lasta. Ikävää, ettei kolmatta tule, jos sitä kaipaat, mutta lapseton et ole.

Luitko sinä tuota juttua? Tämä nainen oli todennut, että harmi kun ei ENÄÄ saa uusia lapsia. Ap on varmaan roskalehden reportteri kjn on keksinut noin pskan otsikon.

Vierailija
40/50 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että mua vituttaa nämä lapsettomuudesta valittavat äiti-ihmiset. Et voi olla lapseton, jos sinulla on 2 lasta. Ikävää, ettei kolmatta tule, jos sitä kaipaat, mutta lapseton et ole.

Ai että mua vtuttaa tällaiset ihmiset, jotka ei lue sitä lehtikirjoitusta, vaan nielevät idioottimaisen ketjun otsikon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi