Koko Suomi leipoo 2019 Official
Keskustellaan tästä ohjelmasta
Kommentit (204)
Eikös aika monilla varsinkin kokilla ole käsivarret just tolleen tatuoitu?
Mitä tuo ohjelman taustamusiikki on genreltään? Klassista, ehkä rokokoo- tai barokkimusiikia? :D
Bettina varsin ylimielinen, vaikka taitava leipuri onkin. Ylimielinen asenne ei pue ketään.
Mun suosikit ovat Ella ja Maija. Kumpikin ollut viiko tähtileipuri.
Mistä joulujaksosta te puhutte, luulin, että olen katsonut kaikki, mutta joulujaksoa en ole nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Mistä joulujaksosta te puhutte, luulin, että olen katsonut kaikki, mutta joulujaksoa en ole nähnyt.
Seuraava eli huominen maanantain jakso on joulujakso. Siinä ei ole nämä nykyiset kilpailijat mukana vaan edelliskausien voittajat + nykyiset tuomarit leipoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä joulujaksosta te puhutte, luulin, että olen katsonut kaikki, mutta joulujaksoa en ole nähnyt.Seuraava eli huominen maanantain jakso on joulujakso. Siinä ei ole nämä nykyiset kilpailijat mukana vaan edelliskausien voittajat + nykyiset tuomarit leipoo.
Kiitos vastauksestasi. Tulee varmasti mielenkiintoinen jakso, odotan innolla.
Vierailija kirjoitti:
Jäätävän kauhea puhetapa tuolla vierailevalla tuomarilla!
:D Totta. Mutta tuomaroinnissa oli asiantunteva.
Kuka tuo punajuurihaasteen voittaja oli? Miksi sen nimeä ei sanottu? Niin suomalaista tv-tuotantoa...kaikkihan jo tässä vaiheessa kautta muistavat kilpailijoiden nimet. Aarrrgghhhh.
Vierailija kirjoitti:
Jäätävän kauhea puhetapa tuolla vierailevalla tuomarilla!
Ne oli Annen kanssa viihtyneet viinihanan äärellä hetken kuin toisenkin.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tuo punajuurihaasteen voittaja oli? Miksi sen nimeä ei sanottu? Niin suomalaista tv-tuotantoa...kaikkihan jo tässä vaiheessa kautta muistavat kilpailijoiden nimet. Aarrrgghhhh.
Bettina
Kukas sitten alapeukuttajan mielestä voitti teknisen tehtävän punajuuri-lakritsikakun leipomisessa, jos Bettina-vastaus ei miellytä? Bettina voitti teknisen, Amanda oli päivän tähtileipuri. Amandalla hieno mirror glace -kakku ja pärjäsi hyvin myös teknisessä.
Amandasta tuli viime tehtävän jälkeen minun suosikki. Jäljellä Amanda, Bettina, Maija, Ella, Mari, Mari P. En muista, onko kumpikaan Mari ollut tähtileipuri, muut ovat. Tasaisen hyvä joukko on jäljellä, jännäksi menee.
Ei bettina ole ylimielinen vaan itsevarma. Jännittää myös välillä selvästi ja on hiljaisempi, siksi voi vaikuttaa ylimieliseltä. Ei kaikki ole ylimielisiä jotka ei hölötä ja hösötä suuna päänä.
Bettina on suomenruotsalainen. Siksi se puhetyyli ei aina onnistu suomeksi.
Ihmettelen miten ne ei edes tienneet noita klassikkoleivonnaisia.
Niin rumat käsivarret, kun on tatuoitu