Koko Suomi leipoo 2019 Official
Keskustellaan tästä ohjelmasta
Kommentit (204)
Rääväsuisia leipureita. Piippaukset käynnissä wt-ämmät päääsee vauhtiin.
Vierailija kirjoitti:
Aki Tykki tippui.
:D mietinkin pääni puhki, ketä muistuttaa. Eikös Tykillä ole tykkimyssy
Vierailija kirjoitti:
Silloin tykkäsin kun oli ihana tuomari Veli-Matti Ahvenharju, johon oon vähän salaa ihastunut vieläkin.
Miksei hän ole nyt mukana. Oli niin asiallinen, kun tuo poika on niin hulvaton
Onko teillä ketään suosikkia? Aika tasainen porukka ilmeisesti. Mutta tykkään siitä nuoresta tytöstä:)
Minä tykkään siitä Rhondasta ja sitten siitä toisesta hoikasta vähän vanhemmasta naisesta. Heillä on selkeä oma ote leivonnaisiinsa.
Se kätilö vaikuttaa myös hauskalta ja rempseältä tyypiltä. Ja on varmaan aika taitava myös.
Tietääkö joku onko niillä omat asut vai onko stailattu jotenkin? Tuomarit ja Anne ovat selvästi saaneet vaatteet jostain... Osa kivoja, ja osa, noh, ehkä semmoisia, mitä he eivät itse olisi valinneet.
Mun suosikki on Samuli :) Hänellä on asenne kohdillaan. Ottaakohan kesätyön vastaan Tuusulasta tai Helsingistä.
Yksi sanoo vihaan chiliä, porkkanaa ja suunnilleen kaikkia kasviksia. En ole oikein hyvä kasvissyöjä. Mitääää??
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä ketään suosikkia? Aika tasainen porukka ilmeisesti. Mutta tykkään siitä nuoresta tytöstä:)
Yksi mukava tuttu mukana joten hän suosikkina ja kiva nähdä mitä tekee ja miten pärjää. Siis Maija.
Vierailija kirjoitti:
Yksi sanoo vihaan chiliä, porkkanaa ja suunnilleen kaikkia kasviksia. En ole oikein hyvä kasvissyöjä. Mitääää??
Niin?
Samuli oli kyllä näppärä, ikäisekseen. Omat teinit osaa just ja just käyttää mikroa.
Vaikutti kyllä oikein supliikilta, hyväkäytöksiseltä suoraselkäiseltä suomalaiselta mieheltä tämä Marin mies Matti. Sillä saralla tuntuu olevan pullat hyvin uunissa.
Joulujakso oli hauskaa vaihtelua. Oli kiva nähdä vanhojen kausien voittajat, kuulla heidät kuulumisiaan sekä nähdä tuomaritkin kisaamassa. Tosin tämä jouluspecial olisi voitu ajoittaa siten, että mukaan olisi saatu myös tämän kauden voittaja, eli vasta finaalin jälkeinen spesiaalijakso. Olikohan muuten joulujakson naistuomari se, joka leipoo muissa jaksoissa tuomareille teknisen tehtävän näyteleivonnaisen? Hän vaikutti hyvin pätevältä, ja vahva oli murre :)
Edelleen ihmettelen miksi ohjelmassa leivotaan kesähelteillä ulkona teltassa? Lämpö ja kosteus on aiheuttanut joka kautena suuria haasteita niin teknisiin kuin taidonnäytetehtäviin. Miksi kotileipureille halutaan sään tuomaa ekstrahaastetta? Eikö olisi kivempi nähdä onnistumisia? Kakkuja, joiden koristeet ja täytteet ei valu ja sula 35°C:ssa..?
Todella idiootin kuuloista, kun nuo puhuvat "tuotteista".