Koko Suomi leipoo 2019 Official
Keskustellaan tästä ohjelmasta
Kommentit (204)
Varmaan toi sää lisää myös vaikeusastetta. Kai kuka vaan osaisi jos aikaa olisi rajattomasti ja lämpötila 21, ilmankosteus matala.
Miksi pitää leipoo ulkona villatakki päällä...hiukset luihuaa siellä täällä ja muutenkaan hygieniasta ei tietookaan. Syökö noita leipasuja joku?
Taas sama kaava kuin ennenkin, nainen pudotetaan, miehiä paapotaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas kiintiö hintti mukana
??
Ai samuli :)
Silloin tykkäsin kun oli ihana tuomari Veli-Matti Ahvenharju, johon oon vähän salaa ihastunut vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
Silloin tykkäsin kun oli ihana tuomari Veli-Matti Ahvenharju, johon oon vähän salaa ihastunut vieläkin.
minä kans! *pus*
Ensi viikon pizzat näytti ja kuulosti niin hyviltä. Jallu-miehillä suloinen bromance, joka tosin jää lyhyeksi.
Vierailija kirjoitti:
Taas sama kaava kuin ennenkin, nainen pudotetaan, miehiä paapotaan.
Juuri niin! Heidille sanottiin, että oli liian vaatimaton kahden tunnin työksi(??) ja sitten se teeheebo tekee kymmenen minuutin _kääretortun_ no kaipa hänen täytyy saada keitellä sitä teetä kolme pannullista / tehtävä.. lisäksi hävisi sokkotehtävän. Mutta Heidi lähti?? Just.
Kaikki arvioinnit pitäisi tehdä sokkona, niin reiluus säilyisi eikä se miten osaa heittää juttua tuomareiden kanssa.
Mulle tulee tämän uuden tuomarin ulkonäöstä (silmistä ja perusilmeestä) vähän mieleen Chris Cooper, joka mm. näytteli American Beautyssa sitä naapurin armeijatukkaista isää.
Vierailija kirjoitti:
Taas kiintiö hintti mukana
Oletko nyt ihan varma??
Bettinalla on ulostyöntyvät alahampaat..
Mari nauraa kuin heikkopäinen
Anne on saanut lisäävaltaa, päässyt pöytään istumaan ja nyökyttelemään tuomareiden kanssa
Samuli siirteli hiuksiaan kesken leipomisen. Olisi pitänyt ne kiinni. Tänä vuonna hiukset onneksi pääosin kiinni, varmaan nootit vaikuttanut jonkin verran. Aikaisemmin hiukset sai hulmuta vapaasti leipomusten päällä, jaiks.
Siistiä, vihiksiä. Ei kovin helppo juttu, että aika hyvin pärjäsivät.
Toi nyhtöpizza näytti niin hyvältä, on ehkä ihan pakko kokeilla, nam!
Mikähän tuo joulujakso on? Leipooko siinä pelkästään tuomarit, vai myös kilpailijat?
MIKSI noiden täytyy leipoa ulkona avoimessa teltassa? Yhtenään jokin juoksettuu tai lässähtää, kun on niin lämmin tai kostea ilma tai mitä milloinkin, eikä se minusta ole jännittävä elementti kilpailussa vaan vain typerä ratkaisu. Ei kukaan leivo ulkoilmassa, ihan syystä.