Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gymboreen toimituskulut kauppalaskussa

25.07.2008 |

Kaksi viimeistä Gymboree tilausta tullut 20 USD (standard delivery) toimituksena. Molempien tilausten kauppalaskussa ( se joka on paketin päällä ) on pelkästään tilauksen arvo ilman toimituskuluja. Yhden kerran olen valinnut express deliveryn, mutta sitä kauppalaskua mulla ei ole tallessa. Mietin nyt että koska toimituskulut eivät ole kauppalaskussa niin olisin voinut tilata 20 USD enemmän koska olin laskenut että tilauksen + toimituskulut jäävät alle sen n 45 e ( nyt jäivät reippaasti alle sen ). Tulli ja alv peritään kauppalaskun mukaan eikös se niin mene ? Mutta jos valitsee kalliiman express deliveryn niin onko sitten kauppalaskussa toimituskulut 25 USD mainittu vai ei ?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
26.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paketin päällä oleva lasku tuntuu olevan ilman rahtia. Mutta muista, että paketin sisällä oleva kauppalasku sisältää rahdin ja tulli aukaisee paketteja. Lisäksi saamasi tilausvahvistus sisältää rahdin ja sitä monesti kysytään, koska toiset lähettäjät laittavat pakettien päälle ihan mitä sattuu summia ja tulli on tästä tietoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla