Sara ja Mikko Parikka saavat kolmannen tytön :) mitä veikkaan nimeksi?
Ihan huvikseen tämmönen nimenveikkaus ketju. Aiemmat tytöt ovat Matilda ja Mimosa :)
Kommentit (43)
Hmm... ehkä yllättävät ja ottavat jonkun ihan toisenlaisen nimen? Tosin Matilda ja Mimosa sointuu niin kivasti että houkuttais lisätä vielä kolmas nimi ketjuun.. Minttu?
Melissa.. jos M-kirjaimella jatkavat
Mä niin toivoin heille tervettä mutta hyvin vilkasta poikalasta. Sara kun on ihmetellyt kovaan ääneen miksi jotkut valittaa äitiyden raskautta.
Jos M- teema jatkuu niin Melissa, Melina, Milana, Minea, Mirella, Mirjam, Madeleine tms..
Toinen vaihtoehto olisi S:llä alkava Saran mukaan, tällöin varmasti joku pitkä S:llä alkava nimi, veikkaan Selena, Stella tai Sabina.
Avio Ero Kun Ei Tullut Poikaa
Jokin pehmeä, kolmitavuinen nimi, esim. Amanda, Matleena, Paloma, Jemina, Pamela.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Isabellaa veikkaisin. Toisaalta juuri se yksi Salkkari näyttelijä antoi lapselleen Isabella, niin en tiiä antaako nämä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Melissa.. jos M-kirjaimella jatkavat
Jatkan vielä, että Minellakin voisi olla mahdollinen.
S-kirjain tulee varmaan kuvioihin, kun/jos saavat joskus pojan.
Vierailija kirjoitti:
Mä niin toivoin heille tervettä mutta hyvin vilkasta poikalasta. Sara kun on ihmetellyt kovaan ääneen miksi jotkut valittaa äitiyden raskautta.
Ehkä sieltä pärähtääkin aurinkoinen mongoloidi.
Mariela
Mariel
Melanie
Melissa
Mikaela
Jos alkaa jollain muulla kirjaimella niin Emilia, Olivia, Amanda, Linnea, Amelia, Aurora, Erika
Vierailija kirjoitti:
Dääm kolmas tyttö!
Huhhuh miten lapsellinen kommentti. Kasva aikuiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh mikä katkera a k k a olet.
Mirabella