Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sara ja Mikko Parikka saavat kolmannen tytön :) mitä veikkaan nimeksi?

Vierailija
11.11.2019 |

Ihan huvikseen tämmönen nimenveikkaus ketju. Aiemmat tytöt ovat Matilda ja Mimosa :)

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pippe-Linda

Vierailija
22/43 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea heille! Ovat aivan ihanan oloinen perhe. Sara vaikuttaa niin ihanalta ihmiseltä ja hyvältä äidiltä, Mikko ihanalta ihmiseltä ja hyvältä isältä. Ovat kyllä niin ihania. Melissa sopisi hyvin joukkoon :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara-Mia

Vierailija
24/43 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan tyttötrion saavat! Minä arvasin alusta asti, että saavat tytön nytkin. Olen itsekin haaveillut tyttökolmikosta, mutta tottakai terveys on tärkeää eikä sukupuolella todellisuudessa ole väliä.

Vierailija
25/43 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikke-Linda

Vierailija
26/43 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kikke-Linda

Lopeta jo lapsi.

Vierailija
27/43 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melissa tai Melisa. Olen nähnyt Melisa- nimeäkin yllättävän paljon, sekin sopisi joukkoon. Myös Amanda sopisi hyvin, vaikka eri kirjaimella alkaakin.

Vierailija
28/43 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kikke-Linda

Lopeta jo lapsi.

Lopeta jo hapsi.

Vierailija
29/43 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulliver tai Revanda

Vierailija
30/43 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äikkistä ei tullut poikaa,

Vierailija
31/43 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipas tänne ketjuun joku katkera nainen. Ei varmaan itse ole lapsia saanut ollenkaan. 😂

Vierailija
32/43 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan poikaa toivoivat

Vierailija
33/43 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä niin toivoin heille tervettä mutta hyvin vilkasta poikalasta. Sara kun on ihmetellyt kovaan ääneen miksi jotkut valittaa äitiyden raskautta.

Niin ja kun me kaikki ei olla samasta puusta veistetty.

Meillä on kolme vilkasta poikaa ja yksi vilkas tyttö. Enkä ole kokenut vanhemmuutta rankaksi.

Vierailija
34/43 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikaela

Vierailija
35/43 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melena

Vierailija
36/43 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan poikaa toivoivat

Kyllä on ihanaa odottaa kolmatta lasta, kun muiden ihmisten "onnittelut" ovat nykyisin tuota luokkaa omallakin kohdallani. Että taidettiin mielummin toivoa poikaa, noh, vielä ehtii, kun olette noin nuoria, josko neljäs olisi poika yms. Itse äitinä haluaisin iloita uudesta tulokkaasta ja tietenkin olisi mukavaa, jos hän kelpaisi juuri sellaisena kuin on, eikä häntä vain nähdä jonakin epäonnistuneena poikayrityksenä. Myönnän ihan suoraan, että nuo "voi ei, kun se ei nyt ollutkaan poika"- surkuttelut aika ikävinä. Kuitenkin on kyse itselleni toivotusta lapsesta.

Vierailija
37/43 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Corona

Vierailija
38/43 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan poikaa toivoivat

Kyllä on ihanaa odottaa kolmatta lasta, kun muiden ihmisten "onnittelut" ovat nykyisin tuota luokkaa omallakin kohdallani. Että taidettiin mielummin toivoa poikaa, noh, vielä ehtii, kun olette noin nuoria, josko neljäs olisi poika yms. Itse äitinä haluaisin iloita uudesta tulokkaasta ja tietenkin olisi mukavaa, jos hän kelpaisi juuri sellaisena kuin on, eikä häntä vain nähdä jonakin epäonnistuneena poikayrityksenä. Myönnän ihan suoraan, että nuo "voi ei, kun se ei nyt ollutkaan poika"- surkuttelut aika ikävinä. Kuitenkin on kyse itselleni toivotusta lapsesta.

Mun sisaruksen perheessä on myös kolme tyttöä. Monet olettaa että tyttöjä on siksi kolme että on yritetty poikaa, mutta oikeasti vanhemmat ovat toivoneetkin koko ajan tyttöjä ja suunnitelleet alunperinkin jo hankkivansa useamman kuin kaksi lasta. 

Mutta sitten nimiarvauksiin:

Monika

Vierailija
39/43 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monika. Sopii Mimosan ja Matildan kanssa hyvin. Monika Parikka kuulostaa kans hyvältä.

Vierailija
40/43 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monika

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä