Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Odotukset uudessa suhteessa

Vierailija
11.11.2019 |

40+ hiljan eronneina olemme seurustelleet vajaan vuoden viettäen vähintään joka toisen viikonlopun yhdessä, muun ajan etäsuhteessa.

Kysyessä miesystävä sanoo, että on sitoutunut suhteeseemme, mutta ei halua suunnitella tulevaisuutta vaan elää tätä hetkeä. Hän ei ole myöskään innokas viettämään juhlapyhiä yhdessä esim nyt isänpäivää tai tulevaa joulua.

Mikä aika tällä iällä on mielestänne odottaa aikaa, jolloin tulevaisuudesta puhuminen tarkoittaa muutakin kuin seuraavista viikonlopuista sopimista? Minulle ehkä riittäisi jos esim tammikuussa voisi suunnitella yhteistä lomamatkaa tai keväällä tiivistää tapaamistahtia niin, että asuttaisiin yhdessä joka toinen viikko 4-5 vuorokautta.

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut suhteessa yli kaksi vuotta ja joutunut pettymään siihen ettei odotukset ole samoja miehen kanssa. Viime keväänä oli pieni kriisi suhteessa ja tuli keskusteltua kunnolla. Ilmeni ettei mies pidä minua perheenjäsenenään. Tuli hirveän paha mieli, kun hän sanoi noin. Kuvittelin tämän olevan todellinen rakkaussuhde.

Mies vannoo kyllä rakkautta, mutta selvää on ettei koskaan yhteen muuteta eikä olla pariskunta. Omille aikuisille lapsilleen ei ole halunnut minua esitellä. Jouluja ym pyhiä hän viettää yksin kotona tai exänsä luona, kun aikuiset lapsetkin on siellä. Nähdään noin kerran viikossa ja yökyläilyä pari kertaa kuussa.

Osa miehistä pelkää sitoutumista tai sitten eivät vaan tiedä mitä haluavat.

Tai tietävät että haluavat satunnaista tapailua, ei kiinteää parisuhdetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi