Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oman naisen seksikuvat

Vierailija
11.11.2019 |

Tässä muutama päivä sitten otin itsestäni sellaisia seksikuvia. Sellaisia joissa pyllistän kameralle(mieheni rakastaa peppua) ja ihan kuvia etupuolelta jossa olen jalat auki. Mieheni tykkää katsella kuvia ja ensin ajattelin että tämä on loistava idea, mutta mutta...epävarmuuteni nostaa taas päätään ja olenkin jäänyt empimään josko sitten kuitenkaan lähetän niitä hänelle. Olisitko sinä otettu jos vaimosi laittaisi itsestään tuollaisia rohkeita kuvia? Vai olisiko se totaalinen turn of koska noh...se on vain itse otettu kuva ja mitat ei ole ihan mallin mitoissa..
N38

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvat alaston suomeen.

Juu ei..ihan vain oman mieheni silmän iloksi haluan. Lähetin kuvat eilen hänelle ja sanoi tykkäävänsä kovasti.

Ap

Voisiko hän edes sanoa muutakaan? Tällaisissa asioissa on turha odottaa rehellistä vastausta. Tietenkin voi olla että puhui totta.

Vierailija
22/26 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis.

Eroottiset kuvat on ihan fine ja joitain peppukuvia (alusvaatteet päällä) olen lähettänyt miesystävälle kyllä ja hän pitää niistä kovasti. Mun mielestä paljaan toosan kuvat sen sijaan ovat mauttomia, vaikka niitä kuinka vain omalle miehelle lähettäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi yöks

Vierailija
24/26 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvat alaston suomeen.

Juu ei..ihan vain oman mieheni silmän iloksi haluan. Lähetin kuvat eilen hänelle ja sanoi tykkäävänsä kovasti.

Ap

Voisiko hän edes sanoa muutakaan? Tällaisissa asioissa on turha odottaa rehellistä vastausta. Tietenkin voi olla että puhui totta.

No en tietenkään tiedä varmaksi mutta aivan ihanaa kyytiä olen saanut viimeiset pari päivää joten kaipa niillä kuvilla jotain vaikutusta on ollut.

Ap

Vierailija
25/26 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvat alaston suomeen.

Ap

No en tietenkään tiedä varmaksi mutta aivan ihanaa kyytiä olen saanut viimeiset pari päivää joten kaipa niillä kuvilla jotain vaikutusta on ollut.

Ap

Aika kiva olet naiseksi!

Vierailija
26/26 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä paljaan toosan kuvat sen sijaan ovat mauttomia, vaikka niitä kuinka vain omalle miehelle lähettäisi.

Veikkaan että se oma mies on eri mieltä...