Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elatustuki

Ihmettelevä--
11.11.2019 |

Näin vilaukselta lapsen isää joka ei ole missään tekemisissä lapsen kanssa. On tulossa elatussopimuksen päivitys. On ollut nollasopimus. Nyt isä kertoi olevansa töissä ja kuulemma kuuluu vähän alkaa maksaa, oli kavereiltaan kysynyt summan.nyt autokin sillä. Hoksasin vain että sillä on ilmeisesti pidempään ollut nämä tulot ja yhteiskunta on maksanut meille elatustuen. Ei ole siis omatoimisesti ilmoittanut, lapseni ihmetellytkin kun facebook kuvissa esim matkustelee. Näitä kuvia ollut pari vuotta.Onko oikein?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee rikosilmoitus.

Vierailija
2/8 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli yhteiskunnan käsi on kauaksi ulottuva, kun huijaus paljastuu. Siinä sopparissa velvoitetaan ilmoittamaan jos tulot muuttuvat jos näin ei käy, perii kela kyllä aiheettomasti maksettuja tukia tältä maksajalta takaisin. Tulorekisteristä saavat tiedot ja näin olle valehteleminen on silkkaa ajan tuhlausta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama kuka maksaa kunhan tilille tipahtaa minimi 158e ja rapiat joka kuukausi.

Vierailija
4/8 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kela, joka elatustuen maksaa näkee kyllä reaali-ajassa tuloissa tapahtuneet muutokset, mutta miksi hidas reagointi..

Vierailija
5/8 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee rikosilmoitus.

Perättömästä rikosilmoituksesta joutuu itse tuomiolle. Ja se on ihan oikein kaikenmaailman torveloille.

Vierailija
6/8 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tämä autokin on ollut kuvissa pari vuotta ja jopa minun lapsi ihmetellyt onko se "rikas". Sanoi tosin minulle kun nähtiin että "saman rahan se kelakin maksaa, samakait mistä se raha tulee. Siksi on tämä sopimuksen päivitys kun päivämäärä meni umpeen, toimeentulotuessa muistuttivat minua siitä. Miehellä tulot kuulemma yli 2000e.

Vierailija
7/8 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha sopimus on voimassa siihen asti, kun tehdään uusi ja sillä mennään. Elatusvelvollisella ei ole mitään velvollisuuttaa ilmoittaa tulojen muutokista.

Vierailija
8/8 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäinen-- kirjoitti:

Joo tämä autokin on ollut kuvissa pari vuotta ja jopa minun lapsi ihmetellyt onko se "rikas". Sanoi tosin minulle kun nähtiin että "saman rahan se kelakin maksaa, samakait mistä se raha tulee. Siksi on tämä sopimuksen päivitys kun päivämäärä meni umpeen, toimeentulotuessa muistuttivat minua siitä. Miehellä tulot kuulemma yli 2000e.

Joo mutta sun huoli ei ole exän tulot ja ilmoittamiset. Se ilmoittaa mitä ilmoittaa, mutta minimi on nyt 158, ens vuonna enempi. Kela perii kyllä ulosottoa jos tarvitsee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä