Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiusaaja voitti BB:n!

Vierailija
10.11.2019 |

Suomi on kiusaajien maa.

Kommentit (209)

Vierailija
161/209 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin se menee, kiusaaminen on hauskaa, ja vielä hauskempaa on kiusaamisen seuraaminen vierestä. Kiusaamista esiintyy jokaisessa koulussa jossain muodossa, ja näin tulee aina olemaan, ei siihen auta mitkään kivakoulut sun muut turhanpäiväiset hankkeet. Sama jatkuu työpaikalla.

Valitettavaa mutta totta.

Eikö tälle tosiaankaan voisi tehdä mitään? Aloitetaan me kansalaiset se asennemuutos itsestämme porukalla, niin josko se siitä sitten muuttuisi? Ja ollaan toistemme tukena tässä muutoksessa yhteisessä rintamassa? Ei anneta kiusaajien määrätä tahtia? Eikös meitä "hyviksiä" loppuviimeksi ole enemmistö? Mutta täytyy myös miettiä niitä perimmäisiä syitä kiusaamiseen. Kaiken taustalla kun voi olla kaikenlaista tarvitsevuutta, että omasta elämästä puuttuu hyväksyntää ja rakkautta, on itsetunto-ongelmia ym. asioita. Ja pärjäämisen tarve ajaa toiset ihmiset epätoivottaviin tekoihin/käytökseen. Pitäisi siis kaikenkaikkiaan olla vähemmän kilpailua ja painetta, niin ihmiset voisivat paremmin.

Heh, tämähän onkin oikea paikka aloittaa asennemuutos:D Täällähän ei kukaan hauku ketään ja kaikki kirjoittavat kauniisti ja ihanasti toisista.

Jostainhan se on aloitettava ;)? En tiedä, missä muuallakaan purkaa ajatuksiani. Livenäkin yritän samaa, mutta siellä hukun osittain massaan, eikä aina saa kannatustakaan asioille, kun ihmisillä on niin muut asiat mielessä. Tai kuulee juurikin tuota, että ei asioille muka mitään voi. Itse en ainakaan haluaisi vain luovuttaa, etteikö muka asioille mitään voisi!

No sitten vain hakemaan BB:hen ensi kaudelle ja kertomaan kiusaamisen vastaisesta toiminnasta.

:D. Ikävä kyllä tuo formaatti ei ole ihan itseä varten. Pitäisi keksiä jotain muuta. Siihen saakka tyydyn kommentoimaan vain täällä ja arkielämässä sitten yritän jotain niin kuin tähänkin asti.

Mutta niin, Kevin olisi tosiaan voinut voittaa :).

Eli sen sijaan, että sinun äänesi oikeasti kuuluisi, tyydyt vain jaarittelemaan vauvapalstalla. No, ei yllätä. Tiedätkö muuten myös, että kun kumarrat toista ( tässä tapauksessa Keviniä), pyllistät toiselle ( = Kristian). Sinä olet silloin myös itse kiusaaja. Muistapa tämä.

Ok, sovitaan sitten niin. Mäkin olen sitten pahimmanluokan kiusaaja :D.

Taisit sitten ohittaa senkin tosiasian, että arkielämässäkin yritän yhtälailla saada muutosta aikaan. Järjestötoiminta on yksi niistä tavoista, kuten myös se, miten yritän elää elämääni, millä on vaikutusta niihin ihmisiin, keiden kanssa on tekemisissä.

Tosin lähimpiä ei tarvitsekaan ns. käännyttää, kun ovat jo muutenkin hyviä tyyppejä.

Vierailija
162/209 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

äänestäjät samaistuneet Krisuun. Noita Krisuja on pilmin pimein. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/209 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saisiko Kevinin kiusattua enää normaaliksi?

Kyllä minä luulen, että moni opettaa sitä vielä nakkikioskilla, kun Kevin tulee sinne korvakorut kilisten kiekumaan ja tilaamaan jotain soijanakkia. Eiköhän se joudu juoksemaan lipettiin aika pian hajonneilla korkokengillään.

Kyä näi o.

Vierailija
164/209 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä luulen, että moni opettaa sitä vielä nakkikioskilla, kun Kevin tulee sinne korvakorut kilisten kiekumaan ja tilaamaan jotain soijanakkia. Eiköhän se joudu juoksemaan lipettiin aika pian hajonneilla korkokengillään.

Näiden peräkamarin poikien pelko kaikkea uutta ja erilaista kohtaan saa kyllä aina yhtä sanattomaksi.

Vierailija
165/209 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näiden peräkamarin poikien pelko kaikkea uutta ja erilaista kohtaan saa kyllä aina yhtä sanattomaksi.

Sano mitä sanot mutta me ollaan pelastettu teidätkin kaiken maailman kummajaisilta.

Vierailija
166/209 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka katsoo bb-tasoisia ohjelmia? Tai jopa äännestää? Ehkä kuitenkin enemmän Krisun tyyppiset alkosta diggaavat ja rähisevät resupekat sossurahoillaan, ei Kevinin fanit laita rahaa tälläiseen humppaan, fanittavat muuten vaan.

Vierailija
167/209 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus Suomi!

Vierailija
168/209 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin se menee, kiusaaminen on hauskaa, ja vielä hauskempaa on kiusaamisen seuraaminen vierestä. Kiusaamista esiintyy jokaisessa koulussa jossain muodossa, ja näin tulee aina olemaan, ei siihen auta mitkään kivakoulut sun muut turhanpäiväiset hankkeet. Sama jatkuu työpaikalla.

Eikö tälle tosiaankaan voisi tehdä mitään? Aloitetaan me kansalaiset se asennemuutos itsestämme porukalla, niin josko se siitä sitten muuttuisi? Ja ollaan toistemme tukena tässä muutoksessa yhteisessä rintamassa? Ei anneta kiusaajien määrätä tahtia? Eikös meitä "hyviksiä" loppuviimeksi ole enemmistö? Mutta täytyy myös miettiä niitä perimmäisiä syitä kiusaamiseen. Kaiken taustalla kun voi olla kaikenlaista tarvitsevuutta, että omasta elämästä puuttuu hyväksyntää ja rakkautta, on itsetunto-ongelmia ym. asioita. Ja pärjäämisen tarve ajaa toiset ihmiset epätoivottaviin tekoihin/käytökseen. Pitäisi siis kaikenkaikkiaan olla vähemmän kilpailua ja painetta, niin ihmiset voisivat paremmin.

Heh, tämähän onkin oikea paikka aloittaa asennemuutos:D Täällähän ei kukaan hauku ketään ja kaikki kirjoittavat kauniisti ja ihanasti toisista.

Jostainhan se on aloitettava ;)? En tiedä, missä muuallakaan purkaa ajatuksiani. Livenäkin yritän samaa, mutta siellä hukun osittain massaan, eikä aina saa kannatustakaan asioille, kun ihmisillä on niin muut asiat mielessä. Tai kuulee juurikin tuota, että ei asioille muka mitään voi. Itse en ainakaan haluaisi vain luovuttaa, etteikö muka asioille mitään voisi!

No sitten vain hakemaan BB:hen ensi kaudelle ja kertomaan kiusaamisen vastaisesta toiminnasta.

:D. Ikävä kyllä tuo formaatti ei ole ihan itseä varten. Pitäisi keksiä jotain muuta. Siihen saakka tyydyn kommentoimaan vain täällä ja arkielämässä sitten yritän jotain niin kuin tähänkin asti.

Eli sen sijaan, että sinun äänesi oikeasti kuuluisi, tyydyt vain jaarittelemaan vauvapalstalla. No, ei yllätä. Tiedätkö muuten myös, että kun kumarrat toista ( tässä tapauksessa Keviniä), pyllistät toiselle ( = Kristian). Sinä olet silloin myös itse kiusaaja. Muistapa tämä.

Tämä on taas tätä persulogiikkaa, ihan sama logiikka kuin siinä, että "et ole suvaitsevainen jos et suvaitse suvaitsemattomuutta".

Vierailija
169/209 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on niin koomista, kun mammat kiusaa netissä Krisua siitä, että kiusasi jotain talossa.

Tekopyhyyden huippu.

Ja kaiken lisäksi ette varmaan edes tajua sitä.

Eli miten tämä Krisun aloittama kiusaaminen sitten pitäisi ottaa puheeksi? 

Vierailija
170/209 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on taas tätä persulogiikkaa, ihan sama logiikka kuin siinä, että "et ole suvaitsevainen jos et suvaitse suvaitsemattomuutta".

Katos, kun on kiusaamista jos et anna kiusaajan kiusata. Siksi tuo jolle vastasit ei ole koskaan puuttunut näkemiinsä kiusaamistilanteisiin, kun ei halua itse olla kiusaaja.

Vierailija
171/209 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krisu ansaitsi voittonsa. Alusta asti ollut talon kiinnostavin asukas. Tämä kausi olisi ollut aivan järkyttävä ilman Krisua. Todellakin oikea voitti! Onhan se ihmisenä järkyttävä, mutta oli ehdottomasti BB:n parhain asukas ja siksi tietysti myös parhain voittajaksi. Krisu teki tämän kauden

Minä en usko tätä. Tämän vuoden BB:stä vaan tuli hyvin aikaisessa vaiheessa Krisu-landia, muut ei päässeet loistamaan lainkaan kun Krisu oli niin dominoiva hahmo, että hädintuskin antoi suunvuoroa muille. Krisu manipuloi täysin kaikkia muita ja mölötti omia ajatuksiaan aina kun joku toinen avasi suunsa tai vähintäänkin ilmeillään osoitti muille, että miten niihin juttuihin piti suhtautua.

Krisulandia on nyt päättynyt, tuskin kuulemme Krisusta enää ja hyvä niin.

Vierailija
172/209 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu todella hyvältä, ettei Kevin voittanut. On turhin tyyppi kaikista.

Vierailija
173/209 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä Kevin asuu? Ilmeisesti bussilla kulkee?

Vierailija
174/209 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä Kevin asuu? Ilmeisesti bussilla kulkee?

tiedän mutten kerro, ei sanonut talossa

Vierailija
175/209 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on niin koomista, kun mammat kiusaa netissä Krisua siitä, että kiusasi jotain talossa.

Tekopyhyyden huippu.

Ja kaiken lisäksi ette varmaan edes tajua sitä.

Millä tavalla pitäisi kritisoida niin ettet laskisi sitä kiusaamiseksi?

Krisu on sanonut talossa, että katsojat saavat kiusata BB-asukkaita. Joten olisit ennemmin huolissaan siitä että hän on tuota mieltä ja ihmisistä joita hän kohtelee huonosti. Ja tuollainen ihminen on nyt palkittu julkisesti.

Vierailija
176/209 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä myös ärsyttää jos sellainen ihminen voittaa joka kohtelee muita ikävästi ja itseen ei todellakaan pure ne kaksimieliset vitsit ja sellainen huumori ja se ei ole viihdettä minulle. Olen ollut myös kiusattu ja tiedän todellakin miltä se kaikki tuntuu. Sen vuoksi en koskaan halua tukea sellaista. Olen minäkin joskus "osallistunut" siihen, kun olen vaan sivusta seurannut, kun en uskaltanut puuttua kun "omat kiusaajat" ottivat uudeen kohteen lisäkseni. Muuten voin sanoa etten ole loukannut muita ja mitä olen saanutkaan palkinnoksi. Pelkkää pahaa. En silti halua siirtyä sinne pahojen puolelle. Mietin aina kuinka paljon paremmassa kunnossa olisin nyt ilman näitä kokemuksia. Olen kuitenkin sellainen ihminen joka on ihan mukava ja kohtelee muita hyvin. Sen vuoksi olisi olisi mukavampaa tutustua muihin ajattelematta joka hetki, että jos joku ihminen onkin sellainen "kiusaajatyyppi" kuitenkin. Olisi parempi luottaa muihin ja itseensäkin jos olisi niitä hyviä kokemuksia.

Vierailija
177/209 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä kaudella pahimmat kiusaajat ovat olleet tällä palstalla BB-keskustelussa.

Monet heistä Krisu-faneja.

Vierailija
178/209 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti muualla kuin mammapalstalla tykätään Krisusta. Sinällään ihmeellistä, kun tällä palstalla näkee niin rajua kiusaamista ja toisen halveksuntaa, ettei mitään rajaa. Pata kattilaa soimaa.

Palstalla on erilaisia ihmisiä, kaikki eivät ole sama henkilö. Tuskin ne palstan ilkeimmät tyypit ovat nyt tässä keskustelussa harmittelemassa Krisun voittoa. Tämän keskustelun sävy on ihmeen asiallinen verrattuna niihin oikeasti ilkeisiin kommentteihin mitä eri ihmisiin palstalla kohdistuu. BB-keskustelussa oli niin hirveä ilmapiiri, ettei sitä pystynyt aina edes lukemaan. Olen huomannut, että ilkeimpien kommenttien kirjoittajat yleensä joko kannattavat Krisua tai ilkeilevät jostain toisesta asukkaasta kuin Krisusta.

Vierailija
179/209 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiusaaminen sallitaan tai sitä ei nähdä, sitten vasta rikos kun on itse kohde mutta ei toisista ole väliä.

Tähän perustuu Krisun voittokin.

"Viihdyttävyydellä" saa monen silmissä paljon kurjaa anteeksi. Joillekin omat naurut ovat tärkeämpiä kuin jonkun toisen mielipaha.

Vierailija
180/209 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En samaistu krisuun, just krisun kaltaiset tyypit oli kans mun pahempia koulukiusaajia kuten joku kirjoittikin täällä,, läpän ja vitsin varjolla kiusattiin ja sit naurettiin et olin herkkänahkainen

Opettajakin vaan sanoi kun yks pahimmista kiusaaja pojasta töni ja tuuppi, nälvi ja vittuilu suoraan et "rakkaudesta se hevonenkin potkii"

Joo potki se ja tosi lujaa, ainakin nöyryytettiin ja höykyytettiin kunnolla ja haukuttiin rumilukseksi ja kusiaispesäksi esim

En todellakaan ole iloinen ja sano et meni oikealle voittajalle, ei pure tuollainen kiroilu alapäähuumori junttimainen käytös ja vielä eläinten rääkkääjä