Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiusaaja voitti BB:n!

Vierailija
10.11.2019 |

Suomi on kiusaajien maa.

Kommentit (209)

Vierailija
201/209 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kevin olisi myös mun mielestä saanut voittaa, vaikka muunsukupuolisuus sun muut höpöhöpöjutut menee nykyään ihan yli ja mua ärsyttää ne. Kevin on kuitenkin niin sympaattinen, ihana ja ystävällinen kaikille. Haluaisin ihan aidosti olla hänen ystävänsä.

Krisu nyt on mitä on, usealle suomalaiselle "kova jätkä." Nauroin kuitenkin usein hänen jutuille ja tekemisilleen ja pelkkä se möllötys välillä nauratti. Hän on ihan kunnon juntti ja suomalaisen miehen stereotyyppinen ilmentymä. Ehkä se hänessä viehättää suomalaisia. Moni suhtautuu tosi negatiivisesti muunsukupuolisuuteen, joten uskon sen olleen ratkaiseva tekijä voittajaa äänestettäessä. Ei ehkä sallita muunsukupuolisen hihhulin voittaa vaan halutaan, että se perus suomalainen äijä voittaa.

Uskon kyllä, että krisu on kevinin myötä vähän avartanut maailmankatsomustaan ja ymmärtää pikkuisen enemmän vähemmistöjä ja heidän näkökulmaansa. Ei ehkä suhtaudu enää niin negatiivisesti

Et sä voi olla aidosti sellaisen ihmisen ystävä, jota et ole valmis hyväksymään. Miltäköhän sinusta tuntuisi, jos joku sanoisi, että sinä ja sinulle tärkeät asiat ovat täysin höpöhöpöä ja ärsyttäviä, mutta hei ollaan silti ystäviä?

Miksi nykyisin on vallalla tälläinen ajattelu että jos ei hyväksy ja ymmärrä toista ihmistä 100%, on jotenkin tätä ihmistä vastaan? Eihän se sitä tarkoita.

Vai rakentuvatko ystävyyssuhteet tosiaan yleisesti nykyisin sille, että voidaan olla toistensa seurassa vain jos jaetaan sama ajatusmaailma kokonaan, ilman poikkeuksia. Muut, eri tavalla ajattelevat ihmiset ovat sitten jollain tapaa vihol lisia?

Kysyn ihan tosissani, sillä oma ystäväpiiri koostuu todella erilaisista ihmisistä ja välillä saadaan kiivaitakin väittelyitä aikaan jostain asiasta. Silti se on se ihminen kokonaisuudessaan joka merkitsee ja jonka kanssa haluaa olla tekemisissä vaikka jostain ollaankin eri mieltä. Samoin olen ollut 15v yhdessä miehen kanssa joka on ateisti ja pitää kaikenlaisia jeesusjuttuja höpöhöpönä. Mä olen itse uskossa. Eikä tässä ole mitään ristiriitaa, mies saa ajatella ihan mitä haluaa, kunhan kunnioittaa mun haluani ajatella miten tahdon. Hän rakastaa mua kokonaisuutena, ei vain itselleen mieluisia piirteitä. Samoin mä en yhtään ymmärrä miten hän voi olla uskomatta esim. kuoleman jälkeiseen elämään mutta se on hänen asiansa.

Toisaalta nyt kun asiaa pyörittelen päässäni, ymmärrän miksi Ville talossa koettiin jotenkin suvaitsemattomana ja tuomitsevana esim. siinä kun ei uskonsa perusteella "hyväksynyt" homoja. Villehän kuitenkin myös kohteli kaikkia asiallisesti ja ystävällisesti, ei jakanut talossa olleita muita ihmisiä hyviin ja huonoihin vaan tuntui suhtautuvan kaikkiin samanarvoisina. Hän siis arvosti ihmisiä kokonaisina yksilöinä, ei luokitellut heitä heidän ominaisuuksiensa mukaan vaikka ei kaikesta ollutkaan samaa mieltä. Villeä taas ei tunnuttu näkevän kokonaisuutena vaan moni muu asukas hakeutui vaan siihen seuraan jossa ajateltiin asioista niinkuin itse ajattelee.

Kuka siis lopulta onkaan se suvaitsevainen, muut hyväksyvä ihminen? Se joka myöntää että hei, mä en nyt tuota yhtä sun piirrettä yhtään ymmärrä enkä oikein arvostakaan mutta muuten sä olet tosi hyvä tyyppi jonka kanssa on kiva viettää aikaa. Vai se, joka vaatii lähipiiriltään 100% hyväksyntää eikä halua lähelleen muita kuin sellaisia ihmisiä, jotka ovat aina kaikesta samaa mieltä eli pitää näitä "muita" huonompana eikä halua heitä lähelleen saati kavereikseen?

Vierailija
202/209 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krisuhan on hyvä kuvaus suomalaisesta ilmapiiristä. Epäempaattinen ilkeilijä, joka juo liikaa ja alkaa kännipäissään aukomaan päätään, että meinaa tulla turpaan. Suoruudella oikeutetaan ilkeily. Krisun kaltaisia on netti täynnä. Mutta olihan Krisulla viihdearvoa, niin hyvässä kuin pahassa.

Minulle tulee Krisusta mieleen sellainen juttu, että saatiinko hänestä uusi Matti Nykänen ? Niin hyvässä kuin pahassa.

Viihdearvoa hänessä kieltämättä on. Mutta se toinen puoli sitten. Tehnyt töitä humalassa. Itse kertoi 24/7 sikarikerhossa. Ja joka päivä ottaa kaljaa. Miten kauan maksa kestää ? Ja muut sisäelimet ? Eikö mitään voi tehdä ilman alkoholia ? Tämä on se huolestuttava piirre hänessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/209 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krisu on ainoa jolla oli sielu tallella, silmistä ja  tietomäärästä ja asenteesta se näkyi ja empatiastaan. Ja ainoa jolla oli ehyt perhe takana ja kiinteä suhdekin päälle.

Krisuhan on asunnoton. Varmasti todella ehyestä perheestä LMAOO

Asunnoton omasta tahdostaan. Irtisanoi asuntonsa, kun lähti Big Brotheriin ja nythän menee reissaamaan Aasian ja sen jälkeen aikomus muuttaa pohjoisemmas. Vain hullu pitää tämän ajan kallista vuokra-asuntoa Kalliossa.

Vierailija
204/209 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen järkyttynyt tuloksesta. Miten voi olla mahdollista, että päihteetön, kaikista hyvää puhuva henkilö häviää örveltävälle, sammakkoja suustaan puhuvalle junttapullalle?

Suomen kansahan tuon valitsi. No, saapahan paljon olutta voittorahoilla. Mahtavaa!

Mikä ihme teitä vaivaa?

Tässä valittiin BB-voittaja, ei todellakaan parasta kaveria itselle. Tämä on televisio-ohjelma ei todellakaan mitään oikeaa elämää!

Jokainen BB-kisailija on mennyt sinne ihan vapaaehtoisesti ja sieltä on saanut lähteä heti jos on siltä tuntunut. Suomen kansa on äänestänyt siis BB-voittajan, ei mitään roolimallia tai mitään esikuvaa.

Kyllä sen nyt ymmärtää jokainen, ettei kyseessä ollut paras kaveri-kisat mutta se että lähetetään viesti ulospäin, että kiusaamalla voitat useita tuhansia ja saat naamasi lehtiin, ei ole mikään positiivinen asia. Moni nuori ja naiivi ihminen ihannoi tällaisia kusipäitä ja alkaa imitoimaan Krisun tapaa kohdella ihmisiä ja kommunikaatiotyyliä. Monet ottavat tällaisista televisio-ohjelmista vaikutteita.

Vierailija
205/209 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parasta on että ei tarvitse Krisua enää nähdä.

Krisu sai muut raivostumaan tai itkemään, kamala äijä.

Olen onnellinen että kuopus selvisi ilman kiusaamista yläkoulun, on nyt ysillä.

Eikä han ole kiusannut muita.

Oletko ihan varma tuosta?

Vierailija
206/209 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krisuhan on hyvä kuvaus suomalaisesta ilmapiiristä. Epäempaattinen ilkeilijä, joka juo liikaa ja alkaa kännipäissään aukomaan päätään, että meinaa tulla turpaan. Suoruudella oikeutetaan ilkeily. Krisun kaltaisia on netti täynnä. Mutta olihan Krisulla viihdearvoa, niin hyvässä kuin pahassa.

Minulle tulee Krisusta mieleen sellainen juttu, että saatiinko hänestä uusi Matti Nykänen ? Niin hyvässä kuin pahassa.

Viihdearvoa hänessä kieltämättä on. Mutta se toinen puoli sitten. Tehnyt töitä humalassa. Itse kertoi 24/7 sikarikerhossa. Ja joka päivä ottaa kaljaa. Miten kauan maksa kestää ? Ja muut sisäelimet ? Eikö mitään voi tehdä ilman alkoholia ? Tämä on se huolestuttava piirre hänessä.

Huolestuttava piirre sinussa on, että jaksat miettiä tuntemattoman ihmisen sisäelinten toimintaa.

Vierailija
207/209 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Krisu ole kiusaaja! Hän on rempseä tyyppi ja tuki myös muita, esim. tsemppasi Kimmoa, kun hän oli jo luovuttamassa. Jokaista kilpailijaa voisi syyttää kiusaamisesta, joillakin se oli hiljaisempaa ja piilotetumpaa.  Talossahan tapahtui kaikenlaista ja se kuului ohjelman formaattiin. Mitä te olette, jotka syyttelette kiusaajiksi bb-osallistujia? No tehän olette itse kiusaajia!

Ei Kimmo oikeesti ollut luovuttamassa muutama pvä. Kimmo nyt lumisissa maisemissa. Kaikkea hyvää Kimmon elämään. Oli mun suosikki. Alussa en toki huomannut kun seurasin Eevistä ja Tarinaa.

Vierailija
208/209 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uejjje kirjoitti:

Niinpä, vajaa älyiset hurraa kun kiusaaja ja eläinten rääkkääjä voitti. Piereskelevä, kiroileva huntti jolla alkoholi ongelma

Ton krisun kaltaiset tyypit oli just niitä pahempia koulukiusaajia, ns, läpän varjolla kiusattiin 'mut kun läppä ja huumorii hei'

Uhkasi vielä kännissä ampua kaikki jos olisi ase

Kiusaajat äänesti kiusaajan voittoon

Tämä yllätti, että tuollakaan ei ollut mitään merkitystä. Joku toisessa ketjussa puolusti, että tuollainen huutelu on ihan normaalia kännipuhetta. Twitterissä oli myös samanlaisia vähätteleviä kommentteja. Siis ihan oikeasti henkeen kohdistuva uhkailu on normaalia känniläppää ihmisten mielestä?

Ei todellakaan ole normaalia, ja ennen tollasesta käytöksestä olis lentäny ku leppäkeihäs ulos talosta. Plus sitten vähän toisten kurkkuun käymistä... T. Eri

No ei Krisu ollut vaarallinen, hyvä että tuotanto teki suhteellisia päätöksiä.

Vierailija
209/209 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisulla hyviä videoita reissun päältä mm indonesiasta. Kannattaa käydä tsekkaamassa YouTubesta! :)