Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiusaaja voitti BB:n!

Vierailija
10.11.2019 |

Suomi on kiusaajien maa.

Kommentit (209)

Vierailija
101/209 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikaisempina vuosina tuollaisella käytöksellä olisi lentänyt pihalle talosta. Onkohan ohjelman ohjaaja vaihtunut?

On. Ja tän kauden linja oli paskaa. Minkäänlaista väkivaltaa ei pitäisi hyväksyä. Mahtava viesti nuorisollekin. Kiusaa ja käy käsiksi, voita koko kisa.

Olisi pitänyt viskata hevon v*****n talosta rangaistuksena. Tuottajien selkärangat hyytelöä.

Eli ts. tyynysodasta pitää myös heittää pihalle? Olihan siellä myös "veljellistä poikapainia", joka johti kevyehköistä ja hitaista liikkeistä riippumatta vahinkoihin (joku putosi sängyltä tms.).

"Minkäänlainen väkivalta" käsittää muuten myös henkisen väkivallan... Tällä perusteella aika moni olisi lentänyt pihalle, Tarina ensimmäisenä.

Vierailija
102/209 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilalla kirjoitti:

Kiva sanoma nuorille et kiusaaja voittaa aina ja kiusaajat saa kiusata niin se on hyväksyttävää

Minä olen yläkoulun opettaja. Siellä ei juuri kukaan ole katsonut BB:tä, koska ei ole ollut kiinnostusta tähän formaattiin. Suurin katsojakunta ovat aikuiset. Te ette tiedä näköjään nykynuorista yhtään mitään. He katsovat mieluummin tubettajia kuin telkkaria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/209 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pilalla kirjoitti:

Kiva sanoma nuorille et kiusaaja voittaa aina ja kiusaajat saa kiusata niin se on hyväksyttävää

Minä olen yläkoulun opettaja. Siellä ei juuri kukaan ole katsonut BB:tä, koska ei ole ollut kiinnostusta tähän formaattiin. Suurin katsojakunta ovat aikuiset. Te ette tiedä näköjään nykynuorista yhtään mitään. He katsovat mieluummin tubettajia kuin telkkaria.

Ihan samaa tuli eilen mietittyä että eihän tuo mikään milleniaalien ohjelma ole.

Vierailija
104/209 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on niin koomista, kun mammat kiusaa netissä Krisua siitä, että kiusasi jotain talossa.

Tekopyhyyden huippu.

Ja kaiken lisäksi ette varmaan edes tajua sitä.

Tämä koko foorumi on täynnä jälkeenjääneitä tekopyhiä kiusaajia.

Onneks sentään meillä muutamilla on vielä inkkarit kanootissa.

Vierailija
105/209 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulkaas nyt: KUKAAN helsingin ulkopuolella ei äänestäisi sitä "muunsukupuolista" friikkisirkusta!

Vierailija
106/209 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän Teijakin voitti aikoinaan ja hän oli kauhea nuorten naisten kiusaaja Annen kanssa. Loppua kohti vähän "inhimillistyi", mutta tämä johtui puhtaasti esim Annen lähdöstä ja ilmapiirin muutoksesta. Moni varmasti samastui kiusaavaan keski-ikäiseen sairaanhoitaja Teijaan koska niin moni on samanlainen täällä Suomessa..

Läyhääjä oli joo mutta ei sentään väkivaltainen

kiusaaminen on kuitenkin henkistä väkivaltaa ja usein jopa tuhoisampaa uhrin mielenterveydelle kuin fyysinen väkivalta. en sano tätä puollustellakseni krisua, koska toivoin kevinin enemmän voittavan.

Vierailija
107/209 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pilalla kirjoitti:

Ai katsoin youtube-videon jossa BB-Ville kiitteli yl ila udan Jonneja äänestämisestä. Minulle tuo Jonne tarkoittaa yhtä kuin yläastelainen mopopoika.

Vierailija
108/209 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeä mutta ei kiusaaja, Nanu-hommassa sama juttu.

Vierailija
109/209 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka oli talossa sellainen ihminen, joka ei osallistunut minkäänlaiseen kiusaamiseen?

Vierailija
110/209 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pilalla kirjoitti:

Ai katsoin youtube-videon jossa BB-Ville kiitteli yl ila udan Jonneja äänestämisestä. Minulle tuo Jonne tarkoittaa yhtä kuin yläastelainen mopopoika.

No ikävä kyllä kertoa, mutta ei ne Jonnet ole oikeasti yläkouluikäisiä, vaan esittävät sellaisia. Ne yli laudan Jonnet ovat aikuisia.

Vierailija
111/209 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pilalla kirjoitti:

Jonne oli yläastelainen mopopoika 10 vuotta sitten eli ovat noin 25 vuotiaita nykyään.

Veetit ovat niitä, jotka tällä hetkellä päristelevät mopoilla.

Vierailija
112/209 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sympaattinen Kevin olisi ansainnut voiton. Miten katsojat saattoivat äänestää tän perseilijän voittoon?

Kevinkö sympaattinen? Haukkui kaikki, mutta kutsui niitä vain piikeiksi,, stab stab.

Millalla oli ruma naama, Hemmiä haukkui eilen oikein olan takaa ja paiskoi aggressiivisesti sukkapallolla, pisteenä iin päälle sanoi sohvalla ettei ole ihme että hemmi on siinä vielä, kun tuntee redin johtajan...

Tässä satoa vain parilta päivältä, kaikkiä hänen "piikkejään" ei edes asukkaat rekisteröineet, ja sekös häntä vitutti vielä enemmän.

Poika täynnä vihaa.

Vierailija
113/209 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka oli talossa sellainen ihminen, joka ei osallistunut minkäänlaiseen kiusaamiseen?

Mira

Vierailija
114/209 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu

Vierailija
115/209 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aika varma että Keviniä on kiusattu ihan liian vähän. Muuten olisi normaali.

Sua on selkeesti kiusattu liian vähän

Vierailija
116/209 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mira

Kimmon kanssa jatkuvasti läyhäsi tupakkapaikalla.

Vierailija
117/209 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mira

Kimmon kanssa jatkuvasti läyhäsi tupakkapaikalla.

Läyhääminen ei ole varsinaisesti kiusaamista. Toki se tässä tapauksessa sellaiseksi muuttuu jos läyhäämisen kohde katsoo ohjelmaa jälkikäteen tallenteena mikä normielämässä ei ole mahdollista.

Vierailija
118/209 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulkaas nyt: KUKAAN helsingin ulkopuolella ei äänestäisi sitä "muunsukupuolista" friikkisirkusta!

Minäkin äänestin, en asu Hesassa vaan maaseudulla!

Vierailija
119/209 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti krisu ei maksa niitä tyttöystävän velkoja tolla rahalla. Pahin moka minkä voi tehdä kun yllättäen tulee rahaa.

Kevin alkoi ärsyttämään siinä vaiheessa kun se ripusteli ekana iltana sitä sateenkaarilippua ja kävi kierroksilla aiheesta muunsukupuolisuus. Kristian saattaa olla ties mikä, eläinrääkkääjä, kiusaaja, täysperse, mutta löydän siitä paljon enemmän särmää ja luonnetta. Ennen kaikkea inhimillisyyttä.

Eihän me voida tietää Kevininkään pimeistä puolista, se että ei ole kertonut ei tarkoita ettei mitään olisi.

Miksi kaikki puhuu niin kuin talossa olisi ollut vain nämä kaksi ihmistä. Jos Krisu olisi poistettu talosta niin lopun finaalikaksikko olisi ollut Kevin ja Helmeri ja  näistä olisi valittu voittaja.

Vierailija
120/209 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aika varma että Keviniä on kiusattu ihan liian vähän. Muuten olisi normaali.

Juuri sinunlaisten friikkien takia on hyvä, että myös Kevinin kaltaiset ihmiset pääsevät tuomaan itseään esille ja vielä hyvin positiivisella tavalla hän toikin!