Miksi naiset yrittävät huomattavasti korkeamman tason miehiä?
Tätä saa kokea vähän väliä komeana miehenä, vaikka en koskaan anna mitään vastakaikua.
Kommentit (18)
No esim mun ex kyllä oli korkealla tasolla koko ajan ja saimme kaksi lasta yhdessä. Että silleen.
Vauvalehden keskustelupalstalla sunnuntai-iltaa provoilemalla viettävä mies on alhaista tasoa. Tasokkaat miehet ovat kavereiden kanssa tai tyttöystävän seurassa tai orientoitumassa uuteen työviikkoon hauskan viikonlopun jälkeen.
Tasoista en tiedä mutta jotkut miehetkin tuppaavat jostain kumman syystä yrittämään niitä, jotka eivät mitään vastakaikua anna.
Vierailija kirjoitti:
No älä sit ap anna vastakaikua. Joku muu sit antaa.
Tällä mennään, mutta häiritsee naiset jotka jatkavat yrittämistä torjunnasta huolimatta.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vauvalehden keskustelupalstalla sunnuntai-iltaa provoilemalla viettävä mies on alhaista tasoa. Tasokkaat miehet ovat kavereiden kanssa tai tyttöystävän seurassa tai orientoitumassa uuteen työviikkoon hauskan viikonlopun jälkeen.
Eli mitä se sitten kertoo sinusta, naisena tai miehenä :D
Vierailija kirjoitti:
Tasoista en tiedä mutta jotkut miehetkin tuppaavat jostain kumman syystä yrittämään niitä, jotka eivät mitään vastakaikua anna.
Tuollaista miestä paheksutaan yleisesti, mutta naisia harvemmin pidättelee sosiaalinen stigma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaista miestä paheksutaan yleisesti, mutta naisia harvemmin pidättelee sosiaalinen stigma.
Minä en paheksu mutta ihmettelen. Ihan yhtä lailla myös samalla tavalla toimivia naisia.
Eikö yleensä valiteta, että naiset eivät tee aloitteita?
Ja perustuvatko nämä tasot pelkästään pärstävärkkiin vai kuinka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli mitä se sitten kertoo sinusta, naisena tai miehenä :D
Että olen nainen ja äiti, jolla ei ole haku päällä vaan sunnuntai-iltana alan orientoitua uuteen työviikkoon ja samalla selailen nettiä puolison katsoessa jääkiekkoa.
Ap, taisit unohtaa, että olet ihan hiljattain kirjoittanut täällä, kuinka sinun kaltaisille rumille miehille ei riitä naisia, koska kaikki komeat ja rikkaat vievät ne. Eli naisten ei edes tarvitse kummemmin yrittää niitä korkean tason miehiä, vaan riittää, että astuu ovesta ulos.
Miksi komeaksi itseään luulevat miehet tuputtaa itseään lievästi ylipainoiselle yli 40v yh:lle jota ei kiinnosta millään tavalla? Ei se treenattu kroppa ja iso tilipussi haluttavaksi tee kun pää on täysin tyhjä. Sitten kun tulee pakit niin raivoatte kuin järkenne menettäneet. Olette rasittavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä mennään, mutta häiritsee naiset jotka jatkavat yrittämistä torjunnasta huolimatta.
-ap
Äläpä kuule pelkää, ap, kun 35tulee lasiin , niin siitä eteenpäin ei naiset häiritse, ei minkään tasoiset. Ja nelikybäsenä toivot, että edes ne kouvolatukkaiset sidukkavalaat häiritsis- mutta kun ei kukaan ei sinua enää silloin häiritse. Että nauti niin kauan kun voit, ei kestä kauan enää
Ap on omasta mielestään tasokas, kun se on wannabe dilpomi-insinööri!
Joo, nämä miesten omasta mielestä "tasokkaat miehet" eivät naisten mielestä sitä ole, joten enpä usko, että naiset "häiritsevät" sinua millään tavalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-apÄläpä kuule pelkää, ap, kun 35tulee lasiin , niin siitä eteenpäin ei naiset häiritse, ei minkään tasoiset. Ja nelikybäsenä toivot, että edes ne kouvolatukkaiset sidukkavalaat häiritsis- mutta kun ei kukaan ei sinua enää silloin häiritse. Että nauti niin kauan kun voit, ei kestä kauan enää
Ei muuten pidä paikkaansa. Minua kouvolatukkaiset häiriköivät deittipalstalla ja olen 44-v. Olisi kuulkaa paljon vientiä tietyntasoisten naisten kanssa. Olen kyllä hyvin komea ja nuorennäköisenä säilynyt, joten siitä se varmaan johtuu.
Yleensähän ne tuliset ihastumiset/rakastumiset sukupuolesta riippumatta kohdistuu niitä itseään huomattavasti ylempitasoisiin jotka on ehkä joskus erehtyneet antamaan liiaksi huomiota.