Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mirtazapin unihäiriöihin?

Vierailija
10.11.2019 |

Lääkäri määräsi mirtazapinia unihäiriöihin. Kun luin tuoteselostetta, se on näköjään masennuslääke. Onko muille määrätty tätä lääkettä samaan vaivaan?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mirtazapinia käytetään pienellä annoksella nukahtamislääkkeenä. Joillekin se tuntuu sopivan, joillekin ei. Minäkin sitä joskus kokeilin ja olin aina seuraavan päivän ihan zombina, en olisi kyennyt töihin siinä kunnossa. Samanlainen kooma tuli Ketipinorista.

Käytin mirtaa mutta halusin lopettaa, kun paino nousi kaiken aikaa, vaikka kuin yritin pysyä tarkkana syömisten kanssa. Sain vinkin et kannattaa kokeilla Ketipinoria ja bingo. Se sopii täydellisesti minulle. Ei tule mitään pöhnää seuraavana aamuna, johtuneeko siitä että otan annoksen suht aikaisin eli ennen iltayhdeksää.

Varmaan hyvin yksilöllistä mikä kullekin sopii ja ei kannata pelästyä jos alussa tuntee jotain ei toivottavaa, sillä useampi lääke alkaa vaikuttaa toivotusti kun sitä on käyttänyt muutaman viikon.

Paino alkoi laskea heti kun lopetin mirtan käytön.

Vierailija
22/26 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrättiin kerran, en ottanut enkä ostanut. Olin muutenkin pettynyt lääkäreihin, ketään ei kiinnostanut unettomuuden ja nukahtamisen vaikeuden syyt, otettiin vain reseptivihko esiin.

Valvon mieluummin kuin syön lääkkeitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras koskaan käyttämäni unilääke. Ainakin minulle.

Vierailija
24/26 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annos 7,5 mg, yhden yön perusteella toimii. Kymmenen tuntia katkeamatonta unta pitkästä aikaa.

Vierailija
25/26 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määrättiin kerran, en ottanut enkä ostanut. Olin muutenkin pettynyt lääkäreihin, ketään ei kiinnostanut unettomuuden ja nukahtamisen vaikeuden syyt, otettiin vain reseptivihko esiin.

Valvon mieluummin kuin syön lääkkeitä.

Onko sulla itsellä sitten jokin ajatus, mistä univaikeudet voisivat johtua? Stressiä, hoitamaton somaattinen sairaus?

Vierailija
26/26 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläinlääkärin kaapissa on. Määrätään lemmikeille joilla ruokahLuttomuus. Toimii siihen.

Eikö joku Ramavit olisi eläimille /kissoille ja koirille parempi ja eikä nukuttua lemmikkiä niin kovasti