Mies väittää hulluksi mutta olen varma että joku kyttää tuolta metsiköstä
Tunnen tuijotuksen ja välillä näen myös tupakan tulipään. Tämä alkoi viime keväänä, loppui kesäksi ja alkoi syksyllä taas.
Kommentit (24)
Mulla oli joku sekopää stalkkeri ekassa omassa asunnossa, tai ei siis ei asunnossa vaan siinä läheisellä mäellä missä oli pari puuta ja iso kivi. Huomasin että joku istuu siellä pimeässä röökillä enkä ensin miettinyt sen kummempaa kunnes aloin epäillä että se röökääjä kyttää mua ! Kerran menin sinne mäelle iltahämärällä ja katsoin että ei vi""u, suora näkymä mun olkkariin,kun siellä oli valot olin ollut kuin näyteikkunassa ! Olin hiippaillut pelkissä pikkareissa ja rintsikoissa , antanut oikein privateshown.
Sen jälkeen pidin verhoja kiinni ja jossain vaiheessa se tyyppi kai luovutti
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli joku sekopää stalkkeri ekassa omassa asunnossa, tai ei siis ei asunnossa vaan siinä läheisellä mäellä missä oli pari puuta ja iso kivi. Huomasin että joku istuu siellä pimeässä röökillä enkä ensin miettinyt sen kummempaa kunnes aloin epäillä että se röökääjä kyttää mua ! Kerran menin sinne mäelle iltahämärällä ja katsoin että ei vi""u, suora näkymä mun olkkariin,kun siellä oli valot olin ollut kuin näyteikkunassa ! Olin hiippaillut pelkissä pikkareissa ja rintsikoissa , antanut oikein privateshown.
Sen jälkeen pidin verhoja kiinni ja jossain vaiheessa se tyyppi kai luovutti
Saattoihan se olla vaikka joku teini salaa tupakalla...
Mut joo, mulla oli kans joskus rivarikämppä noin, että takapihalta alkoi metsäinen mäki. Joskus puolukka-aikaan joku ukko kykki siellä monena iltana iltahämärissä ämpärin kanssa. En tiedä kiinnostiko sitä vähääkään kurkkia toisten asuntoihin sisälle, keräsikö vain marjat ja häipyi, vai oliko "puolukassa" ja hyvällä syyllä sai tilaisuuden tiirailla sisälle. Inhaa se joka tapauksessa oli ja jotenkin hyvän tavan vastaista tulla niin lähelle ihmisten asuntoja. Ja se tunne, kun ekan kerran tajusit, että siellä on joku (kuinka monena iltana oli jo ollut?) ja se pieni vainoharha mikä siitä jäi koko siellä asumisen ajaksi.
Hyvinki mahdollista että joku kyttää. Me asutaan maalla miehen kanssa omakotitalossa ja yks syksy joku hiippaili tuossa takapihan ja metsän rajalla, oli hämärää kun huomasin että joku ihmishahmo siinä hitaasti kävelee ja meni tuonne pensaiden taakse. Näin seuraavana päivänä sen hahmon uudelleen hämärän aikaan. Sen jälkeen en oo nähny.
Ostettiin tuon jälkeen ikkunoihin rullaverhot, sitä ennen meillä ei ollu mitään mikä peittäis ikkunat, ei edes kaihtimia. Normaalit verhot vaan oli.
En tiedä kuka tyyppi se oli ja millä asialla, mutta aika karmaseva tapahtuma. On jääny mielen päälle.
Jos on lunta, niin käy päivällä katsomassa että onko siellä jalanjälkiä. Sittenpä tiedät.