Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä järkeä mennä kahvilaan syömään joku ylihinnoiteltu leivos?

Vierailija
10.11.2019 |

Itse kävin ostamassa hyvän yksittäispakatun muffinssin kaupasta hintaan 1,15e ja menin syömään sen metroaseman penkille.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn usein Ekbergillä syömässä leivoksen ja juomassa proseccoa. En tietenkään yksin.

Mitä järkeä olisi mussuttaa jokin teollisuuspulla metroasemalla?

Onhan noilla iso ero. Eka on kuin hääyö Presidentti-sviitissä ja jälkimmäinen kuin känninen käteenveto vessassa.

Kuka hullu haluaa naimisiin? Se k sin kiihottavuus ei todellakaan riipu siitä missä sitä tehdään vaan kenen kanssa sitä tehdään. Käteenveto se vasta ihanaa onkin, sekä itsensä tekemänä että katseltuna kun toinen tekee.

Ap

Vierailija
22/58 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska mä olen törkeen rikas! Ja tuntuu mahtavalta pistää rahaa palamaan, kun köyhät istuu metroaseman penkillä muffinsiaan mutustamassa.

No kun en ole köyhä juuri siitä syystä, että osaan käyttää rahaa järkevästi.

Ap

Kyllä sä olet köyhä, jos sun pitää käyttää rahaa järkevästi. Et ehkä rutiköyhä, mutta köyhä silti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täytyy myöntää etten koskaan syö Suomessa kahvilassa mitään. Joskus olen ottanut liköörin kahvin kanssa. Lomareissuilla kun muutenkin viettää enemmän aikaa kahviloissa olen joskus syönyt leivoksen tai jäätelöannoksen.

Vierailija
24/58 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahviloissa viettävät aikaansa lähinnä wannabe-kultturellit ihmiset. 

😂😂😂😂

Ja metroasemalla pullia syövät läskit, köyhät juntit.

Joo, se tekee rikkaaksi kun käy kahvilassa. Eikä se pulla lihota yhtään niin paljon, kun sen syö metroaseman sijaan kahvilassa 👍 Onneksi olet noin älykäs, pääset vielä pitkälle.

Ap

Vierailija
25/58 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuit sitten oranssilla muovipenkillä ja puputit sen kuivin suin. Mahtoi olla elämys!

Vierailija
26/58 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska mä olen törkeen rikas! Ja tuntuu mahtavalta pistää rahaa palamaan, kun köyhät istuu metroaseman penkillä muffinsiaan mutustamassa.

No kun en ole köyhä juuri siitä syystä, että osaan käyttää rahaa järkevästi.

Ap

Kyllä sä olet köyhä, jos sun pitää käyttää rahaa järkevästi. Et ehkä rutiköyhä, mutta köyhä silti.

Köyhyydestä muita pilkkaavat ihmiset ovat itse kaikkea muuta kuin rikkaita.

Ap

Vierailija
27/58 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tavallaan tuon, että miksi maksaa enemmän kun vähemmälläkin selviäisi. Mutta hyvä ap, tässä on nyt kyse siitä minkälaisen arvon ihmiset antaa eri asioille. Järkevä rahankäyttö on sellaista, että käytetään sitä rahaa sellaiseen mikä on itselle tarpeellista tai mikä tuottaa itselle iloa. Joku ihminen saa suuren ilon siitä, että istuu kahvilassa mukavassa ympäristössä ja juo jonkun erikoiskahvin ja ostaa siihen kaveriksi leivoksen. Joku toinen ei välttämättä herkuttelusta niin perusta, mutta saattaa olla sitten vaikka vaatteiden suhteen todella tarkka ja käyttää niihin enemmän rahaa.

Ei voi yksiselitteisesti sanoa, että kahvilassa nautiskelu olisi holtitonta rahankäyttöä, vaikka se maksaakin enemmän kuin kaupasta ostettu teollinen leivonnainen. Eikä voida sanoa että kalliit vaatteet ovat turhuutta kun Tokmannilta saisi ihan käypiä vermeitä sopuhintaan. Jokaisen pitää itselleen löytää ne tärkeät jutut joista on valmis maksamaan. Silloin ne rahat menee sellaisiin kohteisiin jotka parantavat elämänlaatua. Jos ei itselleen salli missään asiassa mitään minimin ylittävää, niin elämä on ankeaa vaikka samalla kertyisi kuinka muhkea osinkosalkku.

Vierailija
28/58 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvilassa käynti työllistää. Leivosten hinta koostuu raaka-aineista, leipomisesta ja palvelusta sekä kahvilakiinteistön kuluista, esim sähkölaskusta, vakuutuksista jne.

Tänäänkin kävimne isänpäivälounaalla ravintolassa, vaikka toki olisi tullut halvemmaksi tehdä itse. Haluamme välillä olla palveltavana.

Ps. Leivoin eilen pullaa kotona.

Vierailija
29/58 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvilassa käynti työllistää. Leivosten hinta koostuu raaka-aineista, leipomisesta ja palvelusta sekä kahvilakiinteistön kuluista, esim sähkölaskusta, vakuutuksista jne.

Tänäänkin kävimne isänpäivälounaalla ravintolassa, vaikka toki olisi tullut halvemmaksi tehdä itse. Haluamme välillä olla palveltavana.

Ps. Leivoin eilen pullaa kotona.

Vierailija
30/58 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan mm. nauttia elämästäni ja tukea kotimaisia yrityksiä.

Vierailija
31/58 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kätevin ratkaisu tuohon on hankkia nainen, joka leipoo sen leivoksen/pullan tms. kotona.

t. mies

Vierailija
32/58 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni kätevin ratkaisu tuohon on hankkia nainen, joka leipoo sen leivoksen/pullan tms. kotona.

t. mies

Siis pullantuoksuinen nainen.

Vierailija
33/58 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään järkeä. Itse leivon joskus pullia, tulee halvemmaksi kuin ostaa kaupasta.

T. Lidl-mies.

Lidlistä sa aika edullisesti pakastepullia, jotka tarvii vaan paistaa uunissa.

Vierailija
34/58 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi leipoa pullia, kun mukavempaa on vatkata kull...

Vierailija
35/58 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto te olette huumorintajuttomia. Itse huvituin niin paljon tuosta kun istuin metroaseman penkllä muffinsia syöden, että ajattelin tehdä siitä hauskan avauksen tänne.

No onneksi muutama mies tajusi asian huumoriarvon 👍

Ap

Vierailija
36/58 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä syödä ravintolassa? Kotona tekee ruoan paljon halvemmalla ja isomman määrän.

Vierailija
37/58 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaa, etteivät kaikki ole samanlaisia kuin sinä.

Niin, kaikki eivät ymmärrä rahan arvoa kuten minä.

Ap

En kyllä keksi mitä tekisin säästynellä osalla rahaa. Mutta kerro sinä ihmeessä?

Vierailija
38/58 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään järkeä. Siksi ostan leivoksia kahviloista ja leipomoista ja vien ne kotiin ja mussutan ne siellä. Onhan se kahviloissa istuminen ihan järjetöntä.

Vierailija
39/58 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä on hankkia tyttöystävä ja mennä naimisiin, kun voi jatkaa sinkkuna ja käydä venäläisten/thaimaalaiset huorien asiakkaana?

Määrä ei korvaa laatua. 

Vierailija
40/58 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en osaa tehdä leivoksia. Pakko mennä kahvilaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä