Hiljattain pariutuneet (tai ne jotka muistaa vielä): millaisia must-be kriteerejä sinulla oli miehelle ja joustit niistä kun hyvä mies tuli vastaan?
Kommentit (26)
Miehen vastaus: etsinnässä oli pitkähiuksinen, fitnessvartaloinen 160cm, kolmekymppinen, kaksi lasta. Löytyi 23v tumma ja pitkähiuksinen hoikka 170cm lapseton, M42
En ole joustanut, mutta kriteerit ovat muuttuneet oudolla tavalla. Äitini oli nuorena golddigger. Minä olin nuorempana hyvin ylpeä ja ajattelin aina, että en tule koskaan olemaan kuten äitini. Ei minusta silti kukaan ollut kiinnostunutkaan. Olin ujo enkä kovin hyvännäköinen.
Nyt yli kolmekymppisenä on elämässä ollut paljon vaikeuksia, rahallisia ja terveydellisiä, ja olen huomannut muuttuneeni laskelmoivaksi luonteeltani. Kärsimykset eivät ainakaan minusta ole jalostaneet jalompaa vaan ahneemman ja kovemman. Välillä kylmää, kun huomaan vihdoinkin sisäistäneeni äitini "opit".
Ja ironista kyllä, asenteen muututtua kyynisemmäksi minua yhtäkkiä pidetään hyvin viehättävänä. Olen tajunnut, ettei olisi kovinkaan hankalaa kietoa melkein kuka tahansa pikkusormensa ympärille, kunhan tietää mistä naruista vetää. Äidiltä huomaamatta opittua sekin.
Vierailija kirjoitti:
Ikäkriteeristä, kun rakastuin 11 vuotta vanhempaan työkaveriin.
Etsitkö alle 10v vanhempaa
Olin niin umpirakastunut ja pyörällä päästäni, etten enää muista, mistä kaikesta joustin. Ilmeisesti vähän kaikesta ja se todellakin kannatti. Mulla on maailman ihanin mies:)
En jousta näistä!
Ei juo usein, on kunnollinen ja ei ole väkivaltainen.