Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aamupala sänkyyn?

Vierailija
10.11.2019 |

Miten toimitte käytännössä? Itse haluan ainakin aamulla ensiksi käydä pissillä. Tosiaan edes pysty jäädä sänkyyn hereille, puoliunessa voi lököillä vaikka tunnin

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/5 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en halua. Mun on päästävä pissalle ja sit mä haluan kahvia. En syö aamiaista, ei ole nälkä kun herään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kylläkään halua aamupalaa sänkyyn, eikä kukaan muukaan perheestä ole ilmoittanut haluavansa. Meillä on tapana juhlapäivinä tehdä oikein kunnon hotellityylinen buffetti, ja juttuun kuuluu että koko perhe syödään yhdessä. Tänään oli tarjolla pekonia, munakokkelia, raakamakkaroita, hyvää leipää, viinirypäleitä, kiiviviipaleita, tuoretta ananasta, tuoremehua ja bebe-leivoksia. Aikamoinen haaste vois olla niitä sängyssä syödä.

Vierailija
4/5 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 jatkaa... mutta jos haluaisin, niin pissillä käyminen ei olisi ongelma, koska herään aina ennen muuta perhettä, eli oikeasti olen ollut jo pari tuntia hereillä siinä vaiheessa kun mua tullaan herättämään 😅

Vierailija
5/5 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sängyssä on todella huono ja epämukava syödä. Ja kokee itsensä tosi sairaaksi. Emme harrasta sängyssä syömistä.