Hiljattain pariutuneet (tai ne jotka muistaa vielä): millaisia must-be kriteerejä sinulla oli miehelle ja joustit niistä kun hyvä mies tuli vastaan?
Kommentit (26)
Ei muuta kuin, että pitää ihastua todella. Noin vain en ketään tapailisi. Ensin pitää olla hurja ihastus. Niin erilaisia miehiä ollut sekä ulkonäöltä, luonteeltani että varallisuudelta.
Ajattelin, että haluaisin korkeakoulutetun miehen (vähintään) AMK, mutta amiksen käynyt duunari lopulta sulatti sydämen ja kaikki muu osuikin sitten kohdalleen. Ei mulla nyt oikeasti mitään kiveenhakattuja kriteereitä ollut, muuta kuin että elämäntapatyötöntä tai juoppoa en halua.
Minä vaadin akateemista koulutusta, mielellään tohtorin tutkintoa, yli 180cm pituutta, yhteensopivaa maailmankatsomusta ja täyttä rakastumista. Sain mitä halusinkin.
Mieheni kuuluu miottoripyöräkerhoon, on alkoholiongelmainen ja naimisissa. Silti vaakakuppiin jää niin paljon että olen hänen kanssaan.
Ikäkriteeristä, kun rakastuin 11 vuotta vanhempaan työkaveriin.
Niille, jotka näin OIKEASTI tekevät, teille on olemassa oma jingle: Mad TVn "Lowered expectations":
Voitte napata tosta ja laittaa vaikka sen ihmisen soittoääneksi, kehen olette tyytyneet.
Ei mitään muita kriteerejä kuin että on päihteetön.
Suhteelle kriteerinä oli se, että tunnen oloni todella hyväksi siinä, paremmaksi kuin ilman suhdetta.
Hygieniakriteereistä. Sain tuhnutoopen jota joutuu aina patistamaan pesulle ja vaatteiden vaihtoon. Muuten ihana mies.
Muuten oli täydellinen mies, ei vain harrastanut lukemista, silloin, nytpä käy kirjastossa minuakin useammin. Jokainen voi muuttua. Minäkin jätin kiroilemisen hänen pyynnöstään.
Savuton, joku koulutus peruskoulun jälkeen, työelämässä, oma asunto, sellainen taloudellinen tilanne, että voi elää tavallista elämää eikä mielenterveys- tai päihdeongelmia. Noista en joustanut. Väkisin en miestä halunnut, pärjäsin hyvin itseksenikin. Löysin kultakimpaleen, jonka kokemattomuus, hidas lämpeneminen ja ujous oli karkoittanut naisia. Mun kannalta hyvä juttu!
Löysin sellaisen miehen kuin etsin. Eli mies jolla on lapsia, vakaa, itsenäinen, aikuista parisuhdetta etsivä, yli 175 cm pitkä, amk/yliopistokoulutus, sivistynyt, keskusteleva ja seksuaalisesti kanssani yhteensopiva.
Joustin siitä, kun toivoin, että mies olisi älykkö ja kultturelli. Ei minun miesystäväni mikään tyhmä ole, mutta hän ei nyrpistele, kun katson temppareita vaan naureskelee sujuvasti mukana.
Must-be kriteereinä oli
- fyysisesti puoleensavetävä so. sellainen, jota haluan katsoa ja koskea ja jonka kanssa haluan seksiä
- älykäs, sivistynyt
- luonteeltaan "minulle sopiva" eli että hänen kanssaan on kiva olla
- ei kotona asuvia lapsia
Mistään noista en tinkinyt enkä tinkisi edelleenkään.
Siniset silmät.
Sain ruskeasilmäisen, pitkän ja komean. Koulutuetun ja empaattisen. Eläinrakkaan ja kädentaitoisen.
Elämäni mies❤️ sinisten silmien puutteella ei enää mitään väliä.
Vierailija kirjoitti:
Ei muuta kuin, että pitää ihastua todella. Noin vain en ketään tapailisi. Ensin pitää olla hurja ihastus. Niin erilaisia miehiä ollut sekä ulkonäöltä, luonteeltani että varallisuudelta.
Ja miehen pitää välittömästi ihastua takaisin, tai se ihastus loppuu pysyvästi kuin nappia painamalla.
Olen aina hullaantunut miesten ääneen. Omalla kullalla ei ollut hullaanuttava ääni, eikä ole vieläkään, mutta hänen kohdallaan teen joka päivä poikkeuksen.
Mun tyyppi oli pitkä, vaalea ja ehdottomasti parraton. Rakastuin palavasti omanpituseen, tummaan ja parrakkaaseen.
Olen aina tykännyt miehistä, joka on:
- suunnilleen ikäiseni
- hauska
- fiksu
- komea
- luotettava
- rehellinen
- vähintään itseni pituinen
- sinisilmäinen
- valkoihoinen
- vastuuntuntoinen
- ahkera
Miesystävä täyttää kaikki muut kohdat, mutta on ruskeasilmäinen ja tummaihoinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso muna piti olla, mutta pankkitilin saldo sai joustamaan.
Jos miehen tilillä on 6-numeroinen summa niin voisin seurustella pienimunaisen kanssa hetken.
Mitä sä tolla tiedolla vielä teet, miehen tilillä voi hyvinkin olla kuusinumeroinen summa josta sinä et saa nauttia ollenkaan. Surustelisitko silti hetken?
Mistä joustin? Miehen pukeutumisesta ja spontaaniudesta. Vaatetus todennäköisesti korjaantuu ajan myötä ja sen kanssa opin elämään että toinen vain on hitaampi kuin minä. Tilalle sain täyttä kultaa ❤️