Nainen, lähtisitkö kanssani treffeille?
Täytyy myöntää, että olen edelleenkin hieman hämilläni siitä miten moni olisi valinnut minut seurakseen sinne autiolle saarelle. Miltei pissaa lirahti päähän.
Ajattelinkin nyt tehdä gallupin jossa ei ole mitään pakkoa joutua kanssani mihinkään saarelle, kahvilaan tai kiipeilyradalle, vaan jokaisella on kaikki mahdollisuudet välttää seurani tai vaihtoehtoisesti hyökätä seuraani ja aiheuttaa traumatisoivia tilanteita kummallekin osapuolelle yrittäessään tutustua minuun.
Pakko myöntää sekin, että tulokset ovat minulle kaikissa tapauksissa suuri pettymys ja pelon aihe. Että sinällään ihan sama mitä vastaatte, tai vastaatteko ollenkaan.
Terveisin Naispelko26
Kommentit (29)
Äänestin sinua autiosaarelle, mutta en valitettavasti lähtisi treffeille. Olen varattu (liian vanha!) 4kymppinen nainen.
Vaikutat fiksulta ja hauskalta ja mielelläni juttelisin kanssasi. Minua ei tarvitsisi pelätäkään, vaan voisit suhtautua minuun äitihahmona (tai jopa mummona). Pelkäätkö muuten omaa äitiäsi? Entä onko sinulla siskoja?
Vierailija kirjoitti:
Äänestin sinua autiosaarelle, mutta en valitettavasti lähtisi treffeille. Olen varattu (liian vanha!) 4kymppinen nainen.
Reps :D ! Sama täällä! Kaikkea hyvää Naispelolle ja muillekin ehdokkaille sekä tietysti kaikille sinkkumiehille joita täällä pyörii!
Noniin! Tämän minä miltei osasin jos arvatakin, että mammathan ne siellä on olleet taas vauhdissa äidinvaistojensa kera :D Voisi melkeinpä todeta, että kivi vierähti sydämeltä.
Terveisin Naispelko26
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat fiksulta ja hauskalta ja mielelläni juttelisin kanssasi. Minua ei tarvitsisi pelätäkään, vaan voisit suhtautua minuun äitihahmona (tai jopa mummona). Pelkäätkö muuten omaa äitiäsi? Entä onko sinulla siskoja?
En pelkää sukulaisiani. Olen joskus todennutkin palstalla, että pärjään kyllä naisten kanssa ihan ok jos tutustun heihin ja koemme molemminpuolisen hyväksynnän. Se tutustumisvaihe on vaan ihan saakutin vaikea sen pelon vuoksi. Jos joku osaa ja jaksaa tutustua mieheen, joka puhuu yhdellä tai kahdella sanalla kenkiään tuijotellen, niin eikun yrittämään vaan. Tosin kohdallani se kenkien tuijottelu ja kaksi sanaa on jo melkoinen ponnistus ja sitä voi odottaa vain hyvänä päivänä tapahtuvaksi.
Terveisin Naispelko26
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pelkää sukulaisiani. Olen joskus todennutkin palstalla, että pärjään kyllä naisten kanssa ihan ok jos tutustun heihin ja koemme molemminpuolisen hyväksynnän. Se tutustumisvaihe on vaan ihan saakutin vaikea sen pelon vuoksi. Jos joku osaa ja jaksaa tutustua mieheen, joka puhuu yhdellä tai kahdella sanalla kenkiään tuijotellen, niin eikun yrittämään vaan. Tosin kohdallani se kenkien tuijottelu ja kaksi sanaa on jo melkoinen ponnistus ja sitä voi odottaa vain hyvänä päivänä tapahtuvaksi.
Terveisin Naispelko26
Voi kyllä meitä hiljaisemmassakin seurassa viihtyviä naisia löytyy. Minulla oli pari tuollaista hiljaista kaveria jo, kun olin ala-asteella. Samoin töissä ajauduin muutaman tuollaisen miehen kaveriksi. Jostain syystä minun on aina ollut helppo olla hiljaisten ja ujojen miesten kanssa. Miehenikin oli nuorena ujo (ei tosin enää nyt keski-iässä). Tuskin olen ainut maailman nainen, joka lukee helposti eleistä, onko miehestä mukava olla seurassani, sanoi mies sitten sanaakaan tai ei.
Siis mikä tämän ketjun pointti oli? "Huomasin olevani todella haluttua kuumaa kamaa, ai että helpotti etten olekaan"? Vai "Kertokaa nyt vielä kerran miten paljon minua himoitsette"?
Voisin lähteä kaverillisesti heittämään läpändeerust. Treffauspaikka voisi olla joku pakohuonepeli, jossa kilpaillaan siitä kumpi pääsee huoneesta ensin pois.
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä tämän ketjun pointti oli? "Huomasin olevani todella haluttua kuumaa kamaa, ai että helpotti etten olekaan"? Vai "Kertokaa nyt vielä kerran miten paljon minua himoitsette"?
Se, että valittiinko minut saarelle sen vuoksi, että oli ns. pakko. Vai sen vuoksi, että olisin jotenkin kiinnostava.
Ja kyllä, minulle on helpotus tietää se, että kyseessä oli ilmeisesti se pakko. Olen nimittäin joskus ahdistunut palstalla siihen, että minua jahdataan ilmeisen romanttisessa mielessä. Tätä ei onneksi tapahdu usein, mutta välistä tulee sellaisia tyyppejä joita en tiedä entuudestaan lainkaan ja heti ollaan "tyrkyttämässä itseään". Omalla tavallaan toki imartelevaa, mutta kun on tällainen vinksahtanut hahmo kuten minä, niin se aiheuttaa ahdistusta, hämmennystä ja sitä paljon mainostettua pelkoa.
Terveisin Naispelko26
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että valittiinko minut saarelle sen vuoksi, että oli ns. pakko. Vai sen vuoksi, että olisin jotenkin kiinnostava.
Ja kyllä, minulle on helpotus tietää se, että kyseessä oli ilmeisesti se pakko. Olen nimittäin joskus ahdistunut palstalla siihen, että minua jahdataan ilmeisen romanttisessa mielessä. Tätä ei onneksi tapahdu usein, mutta välistä tulee sellaisia tyyppejä joita en tiedä entuudestaan lainkaan ja heti ollaan "tyrkyttämässä itseään". Omalla tavallaan toki imartelevaa, mutta kun on tällainen vinksahtanut hahmo kuten minä, niin se aiheuttaa ahdistusta, hämmennystä ja sitä paljon mainostettua pelkoa.
Terveisin Naispelko26
Humoristisesti tyrkkyjä... turhaa ahdistua oikeasti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisin Naispelko26
On toki humoristisestikin tyrkkyjä, mutta on myös oikeastikin tyrkkyjä. Sekä hyvällä, että huonolla tavalla. Tyrkky on ehkä vähän ruma sana käyttää, mutta aikoinaan oli eräskin naishenkilö joka peräänkuulutti minua monissa keskusteluissa. Ihan vakavissaan oli ainakin hän. Tokikin palstalla on hieman vaikeaa erottaa sitä vakavaa tyrkytystä ja läpällä heitettyä. Tästä johtuen on hieman ahdistavaa jos joku jatkuvasti peräänkuuluttaa kun ei tiedä, että miksi joku sitä tekee, ja miten minun pitäisi reagoida.
Terveisin Naispelko26
"Olisit täydellinen nainen jollekin muulle, mutta juuri minä..."
- olen varattu
- en ole juuri nyt etsimässä ketään
- satun pitämään eri tyyppisistä miehistä
t. 100% naisista
Siinä autio saari -gallupissahan olivat kaikki muut vaihtoehdot ihan hirveitä, joten en yhtään ihmettele että sait siinä suuren suosion :D Itse tosin äänestin insinörttimiestä tai jotain sentyyppistä vaihtoehtoa, koska hän kuulosti vähiten ikävältä seuralta. En ole kyllä törmännyt mihinkään palstan vakioinsinörttiin, mutten tiedä onko se hyvä vai huono asia. Ei kai sillä sitä "diplompi"-insinöörihullua kuitenkaan tarkoitettu? :D
Totta puhuakseni ymmärrän tuon ahdistuksen. Vaikka kiinnostus olisikin imartelevaa, vain pieni osa siitä ihastuksesta todellisuudessa voi kohdistua aidosti sinuun, sillä emme lopulta tiedä sinusta kovinkaan paljoa. Loput henkilökuvasta on jokaisen omaa mielikuvituksen tuotetta. On hämmentävää, jos ihmiset näyttävät sekoittavan mielikuvan ja totuuden keskenään ilman mitään kritiikkiä.
Toisaalta, se mitä tiedämme, on että sinulla on hyvä huumorintaju ja olet mukava. Se ei tällä palstalla ole mikään itsestäänselvyys ja noilla ominaisuuksilla pieni fanituskin on ihan ansaittua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisin Naispelko26
On toki humoristisestikin tyrkkyjä, mutta on myös oikeastikin tyrkkyjä. Sekä hyvällä, että huonolla tavalla. Tyrkky on ehkä vähän ruma sana käyttää, mutta aikoinaan oli eräskin naishenkilö joka peräänkuulutti minua monissa keskusteluissa. Ihan vakavissaan oli ainakin hän. Tokikin palstalla on hieman vaikeaa erottaa sitä vakavaa tyrkytystä ja läpällä heitettyä. Tästä johtuen on hieman ahdistavaa jos joku jatkuvasti peräänkuuluttaa kun ei tiedä, että miksi joku sitä tekee, ja miten minun pitäisi reagoida.
Terveisin Naispelko26
Ei kai näihin palstajuttuihin mitenkään tarvitse reagoida? Ajanvietettähän tämä vain on.
Vierailija kirjoitti:
Siinä autio saari -gallupissahan olivat kaikki muut vaihtoehdot ihan hirveitä, joten en yhtään ihmettele että sait siinä suuren suosion :D Itse tosin äänestin insinörttimiestä tai jotain sentyyppistä vaihtoehtoa, koska hän kuulosti vähiten ikävältä seuralta. En ole kyllä törmännyt mihinkään palstan vakioinsinörttiin, mutten tiedä onko se hyvä vai huono asia. Ei kai sillä sitä "diplompi"-insinöörihullua kuitenkaan tarkoitettu? :D
Eikai kenestäkään voi sanoa, että "ihan hirveitä". Enkä menisi itseäni kehumaan juuri sen paremmaksi vaihtoehdoksi, mutta onhan se tullut minunkin näppäimistöltäni toki todettua, että palstan miesten taso ei liene kovinkaan vahva jos minä sieltä jotenkin positiivisena hahmona esiin ponnistan :D Tätä tarkoitin sillä, että minut oli vähän niinkuin pakko valita sieltä ärsyttävästä joukosta vähiten ärsyttävänä.
Terveisin Naispelko26
Kyllä lähtisin. Miksi se ei ole vaihtoehto?
Vierailija kirjoitti:
Totta puhuakseni ymmärrän tuon ahdistuksen. Vaikka kiinnostus olisikin imartelevaa, vain pieni osa siitä ihastuksesta todellisuudessa voi kohdistua aidosti sinuun, sillä emme lopulta tiedä sinusta kovinkaan paljoa. Loput henkilökuvasta on jokaisen omaa mielikuvituksen tuotetta. On hämmentävää, jos ihmiset näyttävät sekoittavan mielikuvan ja totuuden keskenään ilman mitään kritiikkiä.
Toisaalta, se mitä tiedämme, on että sinulla on hyvä huumorintaju ja olet mukava. Se ei tällä palstalla ole mikään itsestäänselvyys ja noilla ominaisuuksilla pieni fanituskin on ihan ansaittua.
Tässä on kyllä aikaslailla hienosti kirjoitettu viesti. Täällä palstalla olen saanut kuulla ties mitä ylistyksiä siitä millainen ihminen olen yms. Mutta kuten mainitsit niin lopulta minusta ei tiedetä juurikaan mitään, ja kaikki perustuu siihen miten kukakin pasltailija mielessään minut näkee ja kokee. Naispelko on se hahmo johon on helppoa kohdistaa omasta minästään jotain pieniä murusia, lähinnä niitä murusia joita ei kenenkään halua minusta tietävän. Voisi jopa sanoa, että Naispelko on aika rohkea hahmo, joka uskaltaa vähän asettua tiettyjä mielipiteitä vastaankin ja välistä kommentoida aika kärkkäästikin asioihin. Oikea ihminen Naispelon takana saattaa sitten olla ihan päinvastainen. Naispelko saattaa vaikuttaa mukavalta palstalla, mutta todellisuudessa hän saattaakin olla ihan m ulkku. Ja juurikin se välistä tapahtuva "ihailu" on ahdistavaa kun Naispelko on hahmo, osittain toki todellinen hahmo, mutta toisaalta taas aikaslailla väritelty ja ehkä vähän kaunisteltukin.
Terveisin Naispelko26
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikai kenestäkään voi sanoa, että "ihan hirveitä". Enkä menisi itseäni kehumaan juuri sen paremmaksi vaihtoehdoksi, mutta onhan se tullut minunkin näppäimistöltäni toki todettua, että palstan miesten taso ei liene kovinkaan vahva jos minä sieltä jotenkin positiivisena hahmona esiin ponnistan :D Tätä tarkoitin sillä, että minut oli vähän niinkuin pakko valita sieltä ärsyttävästä joukosta vähiten ärsyttävänä.
Terveisin Naispelko26
No olihan siellä se lompakkolassekin. Jos se tyyppi on tosissaan, niin kyllä silloin voi ihan rehellisesti sanoa hirveäksi! Sinä taas vaikutat ihan normaalilta ja järkevältä ihmiseltä.
No en todellakaan XD