Kysy. Katson korteista.
Kommentit (99)
Miten lapseni. Ei edes soita isänpäivänä, loukkaantunut. Surullista riitaa.
Näätkö meille sovintoa lähiaikoina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
23. Onko teillä kolmen ihmisen välinen suhde jotenkin tässä ystävyydessä? Se voi luoda mustasukkaisuutta ja omistushalua, jotka lisäävät luottamuspulaa.
Ei ole. Epäilen, että tämä ystävä vuotaa luottamuksellisia asioita ihmiselle jonka tunnen. Oikeastaan sittenkin on. Onko parempi laittaa välit poikki?
Keskustele asiasta ensin ystäväsi kanssa ja kerro hänelle tunteesi. Tee ratkaisusi vasta sen jälkeen.
Katsotko minulle rakkauteen? Pitäisikö jättää nykyinen kumppani ja etsiä uusi?
Onko tapailemani mies hyväksi minulle? Tulemmeko olemaan onnellisia yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saanko töitä?
Sinun on aika katsoa todellisuuteesi. Onko elämässäsi jokinnpettymys jota et ole selvittänyt itsellesi? Oletko rasittanut itseäsi liikaa jossakin vaiheessa?
Uuh. Ihanan ympäripyöreä vastaus kysymykseen johon voi vastata kyllä tai ei.
Tämä on vaikea kysymys, koska kortti näytti kysymykseeni, että jokin asia on ratkaisematta. Jos se liittyy koulutukseesi, työhösi, etkä halua sitä miettiä, se ilmeisesti estää sinun työnhakua tai työllistymistä. Muuta en osaa sanoa sinulle.
Valmistunko nykyisestä koulusta tänä vuonna? Saanko tekemäni tentit läpi?
Lupasin TUNNIN ja olen nyt jo ylittänyt sen reippaasti. Kiitos kaikille kysymyksistä! Nyt vaan en tiedä mitä tekisin kysymyksille, joihin en ehtinyt vastata. Hyvää isänpäiväniltaa joka tapauksessa teille kaikille!
Miltä tulevaisuuteni näyttää rahan suhteen? Tuleeko rahatilanteeni kohenemaan ja jos, niin milloin?
Minulla olisi ollut todella vaikea juttu. Olisin kysynyt mitä näet minulle ensi vuodelle ja olen ihan varma, että et osaisi sanoa mitään käyttökelpoista. Harmi että myöhästyin :(
Voitko vielä vastata tähän nopeasti, please! Olisi todella tärkeää saada vastaus..
Onnistaako minua rakkaudessa lähivuosina?
-mies 31v, vuosi sitten eronnut
vaikeatilanne kirjoitti:
Voitko vielä vastata tähän nopeasti, please! Olisi todella tärkeää saada vastaus..
Kaipaat suuria muutoksia ja uusia tuulia suhteeseenne. Ehkä kumppanillasi on ajatuksia, jotka pelottavat sinua. Esitäytettyjen toisillenne moitteita ja syytöksiä, jotka saattavat tuntua oikeutetuilta yhdestä näkökulmasta katsottuna. Kehottaisin kohtaamaan ristiriidat avoimesti. Haluat ehkä saada etäisyyttä kumppaniisi joko väliaikaisesti tai jopa lopullisesti. Harkitse eroa vasta kun olette selvittäneet riitanne. Näin minä näkisin asian.
Selviänkö tästä masennusjaksosta? Miten? Kerkeääkö syöpäni viedä mut miten nopeasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähitulevaisuus? Miten näyttäytyy? Sinkku olen, mutta kovasti eräs mies mielenpäällä.
Tyydyttävää rakkaussuhdetta täältä nyt luvattaisiin. Toiveesi saattaa toteutua! Onnea!
Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Eräs toinen ennustaja täältä kuvaili noin vuosi sitten minun ja tulevan tyttöystäväni tapaamisen ja kertoi sen tapahtuvan 2019-2020. Tapailin kuvaukseen sopivaa henkilöä hetken alkuvuodesta, mutta meille ei kehittynyt suhdetta tai mitään vakavaa. Emme puhu enää ja asumme nykyään eri maissa, mutta mietin henkilöä edelleen jatkuvasti. Oliko edellinen ennustus oikeassa ja tuleeko välillämme vielä tapahtumaan mitään?
Jos välillämme ei tule enää tapahtumaan mitään, olisiko mahdollista kuulla yleisesti mitä minulle näkyy rakkaudessa?
Kiitos paljon!
Ap pystytkö millään vielä vastata tähän? Anteeksi, en haluaisi anella mutta olen kysynyt tätä jo niin monta kertaa ja aina jäänyt vastaus saamatta ja olen aika epätoivoinen... Kiitos paljon jos voit ja ymmärrän jos et voi, ja joka tapauksessa hyvää jatkoa, vastauksesi vaikuttivat tosi hyviltä!
Sinulla on mahdollisuus uuteen alkuun ja hyvää parisuhteeseen, ole avoin sille. Terveydessäsi jokin näyttää ylitsepääsemättömältä, pelkäät luhistumista. Vahvista itseäsi seuraavalla lauseella: Minulla on rohkeutta uskoa, että kaikki elämässäni tapahtuu minun parhaakseni.