Kysy. Katson korteista.
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
18. Ainakin olet tasavertainen kumppanisi kanssa. Minusta tuntuu myös siltä että olet nuorekas ”mummo”, joten toivon pitkää ikää molemmille teille.
Kyllä sopii. Tasavertainen rakas jo 45 vuotta ollut rinnalla. Ja nuorekaskin olen. Höpömummo. Kiitos sinulle.
Voinko luottaa prosessiin ja olenko vuoden päästä pidemmällä toteuttamassa hullua unelmaani musiikkialalla? Menestynkö elämässäni? Kestääkö meidän parisuhde mun poikaystävän kanssa vuosienkin päästä ja toteutuuko hänen unelmansa?
Vierailija kirjoitti:
Saanko töitä?
Sinun on aika katsoa todellisuuteesi. Onko elämässäsi jokinnpettymys jota et ole selvittänyt itsellesi? Oletko rasittanut itseäsi liikaa jossakin vaiheessa?
Tuleeko työkuvioihini muutosta? Löydänkö koskaan sellaista työpaikkaa, jossa viihtyisin. Miten parisuhteeni laita, tuntuu että olemme etääntyneet :( eräs henkilö pyörii mielessäni silloin tällöin ja mietin mikä merkitys hänellä on elämässäni - jotain erityistä hänessä oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saanko töitä?
Sinun on aika katsoa todellisuuteesi. Onko elämässäsi jokinnpettymys jota et ole selvittänyt itsellesi? Oletko rasittanut itseäsi liikaa jossakin vaiheessa?
Uuh. Ihanan ympäripyöreä vastaus kysymykseen johon voi vastata kyllä tai ei.
Lumimarjat kirjoitti:
Muutanko ensi vuonna ulkomaille ja löydänkö rakkauden sieltä?
Olet valmis ottamaan riskin ja seisomaan omilla jaloillasi! Rakkaudelle myös mahdollisuus! Onnea!
Vierailija kirjoitti:
PH kysyy, mitä tapahtuu ihmissuhdeasioissa lähiaikoina (vaikkapa vuoden sisällä)? Entäpä asunnon osalta? Kiiiiitooos! :)
Yhdessäolon pitäisi ravita niin mieltä kuin kehoakin. Onko tilanteessasi näin?
Asunnon osalta näen että sinulla voi korostua aineellinen maailma liikaa. Oletko varma siitä missä haluat elää ja olla?
Vierailija kirjoitti:
Onnistunko saamaan mieluisamman asunnon? N vm 75
Kyllä! Onnistut!
Vierailija kirjoitti:
Lähitulevaisuus? Miten näyttäytyy? Sinkku olen, mutta kovasti eräs mies mielenpäällä.
Tyydyttävää rakkaussuhdetta täältä nyt luvattaisiin. Toiveesi saattaa toteutua! Onnea!
Onko minulla töitä vuoden vaihtumisen jälkeen? Olen 25 vuotias nainen ja koulutus/työkokemusta on.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö muuttaa toiselle paikkakunnalle? Nyt 10 vuotta yksin, loppuikäkö näin?
Sinuna jäisin paikkakunnalle missä olet nyt. Olet valmis kohtaamaan kumppanin, jonka kanssa voit jakaa rakkauden ilot ja surut.
Työtilanteeni?
Entä se leikkaus? Menenkö siihen vai en?
Entäs rakkaus?
Olen siis mies 34-vuotta. Oinas horoskoopilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
11. Käännyitkö hänen kanssaan sisäänpäin? Et uskaltanut olla avoin ja vapaa?
Yritin olla avoin ja välittävä. Hän kääntyi sitä enemmän sisäänpäin mitä läheisemmiksi tultiin. Jos saa kysyä vielä lisäkysymyksen, niin minkälainen fiilis hänellä on nyt minusta/tilanteesta?
Hän halusi sinuun etäisyyttä joko väliaikaisesti tai lopullisesti. Näen että ongelma on hänen käsissään, älä sinä murehdi häntä, keskity omaan elämään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä eilen näkemäni tietty L:llä alkava mies ajattelee ja haluaa minusta?
Kysy ensin itseltäsi mitä sinä haluat hänestä? Vai haluatko oikeasti mitään?
Vierailija kirjoitti:
Pääsemmekö eroon pahasta sielusta elämässää, vai näetkö mustia pilviä?
Elämä on hyvää ja kantaa meitä kaikkia.
Vierailija kirjoitti:
Milloin minun yskä paranee ja olen taas terve?
Juo lämmintä hunajavettä, kyllä se siitä!
Saanko miehen, jonka haluaisin? Sen seurassa olisi minulla hyvä olla.815