Mitä teillä on ruoaksi tänään?
Itse laitoin hetki sitten stroganoffin naudan sisöpaistista uuniin jossa se saa muhia hyvän tovin, sen kanssa riisiä tai perunaa+mozzarellasalaatti ja jälkkäriksi vadelmasuklaakakkua.
Aiemmin oli brunssityyppinen setti jolla selviää mainiosti alkuiltaan ja ruokaan, koska tarjolla oli nakit, lihapullat, chorizoa, munakokkelia, pekonia, valkoisia papuja tomaattikastikkeessa, leipää leikkeleiden+juuston kera ja ihanaa Boursin-valkosipuli&yrtit-tuorejuustoa, hedelmälohkoja+persikan puoliskoja ja tietty kahvia ja tuoremehua+croisantit hillolla.
Kommentit (18)
Paistoin pannulla pakaste-porsaanleikkeen ja päälle laitoin taco-maustetta ja viisi juustosiivua. Ruokajuomaksi murukahvia kermalla ja sokerilla.
T: sinkkumies
Varmaan puoliso pian lykkää nautaa uuniin. Hän ei noudata paistossa mitään sääntöjä:)
Teen perunamuussin, salaatin ja paistan porsaankyljykset meksikolaisittain.
Sienimuhennosta, keitettyjä perunoita, salaattia.
Maa-artisokkakeittoa alkuun, lohta ja sitruunatisottoa pääruokana ja jälkkäriksi itsetehtyä jäätelöä.
kebab ranskiksilla ja ohrapirtelöö. Mä oon 20 vuotta syöny vaan kerran päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan puoliso pian lykkää nautaa uuniin. Hän ei noudata paistossa mitään sääntöjä:)
Anteeksi, mutta tuo "lykkää nautaa uuniin" kuulostaa jotenkin hämmentävältä.
Perunamuusia ja peuranpaistikastike, lisukkeina mm. kaali-porkkana-salaattia
Jälkkäriksi pannaria hillolla ja kermavaahdolla sekä kahvia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa Haukio kirjoittaa Saulin ruoanlaitosta, tuskin osaa tehdä ruokaa.
Ajattelin lämmittää mikrossa eilistä linssi-kurpitsapataa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...tai Saulin "laitosta"...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😄samaa pohdin.
Mies ja lapset lähtivät isänpäivän lounaalle hänen vanhempien luo. Ei harmainta hajua mitä syövät. Itse teen kanasalaatin ja nautin sen kerrankin kiireettä hiljaisuudessa.
Voi ei miten ihanan kuuloista, Ap.
Tähän mennessä olen syönyt vain jugurttia ja kalapuikkoja kun en osaa käydä järkevästi kaupassa.
Miehelle halusin jotain tehdä, mutta en kykene kauppaan raskauspahoinvoinnin vuoksi. Hän käy itse ostamassa mitä haluaa ja sitten kokkaan meille isänpäiväaterian niistä.
Lounaaksi oli lihapullia ja salaattia. Jälkiruokana itse tehty jäätelö.
Kahvin kanssa porkkanakakkua.
Munat alkaa kohta haisemaan, jotain pitäisi tehdä.
Uunilohta tillikermassa. Perunoita, vihanneksia.
Texmex lasagne.