Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omassa lapsuudessa oli jatkuvasti jotain sukujuhlia. Nykyään ei ole juuri mitään, muutamat lasten synttärit vaan. Onkohan tämä yleinenkin trendi?

Vierailija
09.11.2019 |

?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että joo, on, yleinen trendi. Nykyään ei koeta enää virkavelvoitetta olla tekemisissä hinnalla millä hyvänsä. Monista perheistä/suvuista ehkä nykyään myös puuttuu sukupolvenvaihdoksen jäälkeen se ns. koordinoija-nainen, joka pitää suvun langat käsissään ja jolla on suhteet kunnossa joka suuntaan. Ihmiset muuttaaneet kauas pois lapsuuden perheestään. Elämä hektisempää, työ vaativampaa. Ei siinä niin helppoa ole järjestää tai osallistua. Mennään mieluummin itse perheen kanssa ravintolaan tai vaikka kahdestaan viettämään parisuhdeaikaa, kuin että hengailis kaiken maailman kissanristiäisis. Elämä on hyvin erilaista nykyään, kuin vaikka 80- tai 90-luvuilla.

Vierailija
2/2 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidin suvulle juhlia jouluna ja juhannuksena ja pääsiäisenä ja lasten synttäreillä. Lopetin kolme vuotta sitten, kun kukaan muu mun tai miehen suvuissa ei koskaan kutsunut vuorostaan niille. Eli siinä mielessä on kuoleva trendi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan