Linnanjuhlissa pitää tarjota ainoastaan kasvisruokaa, ettei niiden eläinten tarvitse kuolla
Kiitos.
Olisi Presidenttiparikin tyytyväisiä kun heidän takia ei yhdenkään eläimen tarvitsisi kuolla.
Kommentit (60)
Se ei käy, koska lihatuottajat alkavat itkemään ja kirjoittavat vastineen presidentille.
Vierailija kirjoitti:
Luomulihaa varmasti tarjoavat.
Jääkö luomulihassa eläin eloon?
No älähän ny viitti. Eihän se heitä tarkoita vaan meitä taviksia.
Toivottavasti Haukio toteuttaa Linnanjuhlissa tätä omaa maailmankatsomustaan. Muuten tosiaan melko tekopyhää.
Oletan, että tarjotaan, kun Haukio niin julisti.
Tämä olisi hyvä. Pakottaisin kerrankin mieheni lähtemään juhliin.
Eipä olisi Jennikään tällaisia laukonu ennen pressan vaaleja. Nyt rouva antaa palaa! Saa sanoa mielipiteensä mutta pitäisi myös elää sen mukaan koiran ruokaa myöten.
Vierailija kirjoitti:
Luomukarjako ei halua elää?
Vierailija kirjoitti:
Eikö luomulihaa otetakaan tapetusta eläimestä. Tämäpä on nyt ihan uutta, kerro miten liha otetaan? Vähän sieltä täältä napsaistaan, eikö se käy kipeää eläimeen?
Jos eläinperäisiä tuotteita ei saa käyttää, niin sitten loppuu eläimetkin.
Itse tajusin sen , että eläimiä pitäisi kohdella mahdollisimman hyvin ennen kuolemaansa. Ja kyllä uskoisin, että linnanjuhliin saisi ihan maukkaan menun tappamatta eläimiä. kuitenkin kaikki jäävät nälkäisiksi eli eläimet kuoli turhaan toisin kuin se aamuyön hampurilaisen lehmä
Vierailija kirjoitti:
Entä Lennu? Mitä sille tehdään?
Piikille, että pääsee kärsimyksistään. Koiraparka.
Vierailija kirjoitti:
Jos eläinperäisiä tuotteita ei saa käyttää, niin sitten loppuu eläimetkin.
Ei tarvitse huolehtia niiden kuolemasta, kun niitä ei edes synnykään.
Innolla odotan Haukion kierrätysasua ja etenkin sen materiaalia. Silkkiä ei ainakaan eikä puuvillaa, molemmissa tuotannoissa tapetaan miljoonittain eläimiä, jotka olisi halunneet elää. Villa taitaa olla samanlainen materiaali.
Vierailija kirjoitti:
Itse tajusin sen , että eläimiä pitäisi kohdella mahdollisimman hyvin ennen kuolemaansa. Ja kyllä uskoisin, että linnanjuhliin saisi ihan maukkaan menun tappamatta eläimiä. kuitenkin kaikki jäävät nälkäisiksi eli eläimet kuoli turhaan toisin kuin se aamuyön hampurilaisen lehmä
Ja tuottajatko eivät ole kohdelleet? Eikö se nyt ole itsestään selvää, että hyvin kohdellaan. Ei tarvitse tusinarunoilijan mennä ammattilaisia opastamaan, varsinkin kun itse rääkkää koiraa kotonaan joka päivä. Hemmetin idiootti koko äm mä.
Turkikset ainakin pitää kieltää juhla-asuista. Susanna Koski ei pääse tänä vuonna keikistelemään häkkieläimen karvat kaulalla.
Ihan hyvin mahdollista. Linnan juhlissa seurataan usein trendejä, mitä kasvisruoka todella on ollut tänä vuonna. Ja mitä väliä koko asialla. Kepun Mikko Kärnä voi twiitata jotain nillitystä irtopisteiden takia mutta siinäpä se.
Entä Lennu? Mitä sille tehdään?