Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Espoon sairaala ei vastaa

Vierailija
09.11.2019 |

Kauheaa, kun läheinen on Espoon sairaalassa vakavasti sairaana, hänen puhelimensa ollut nyt 2 päivää kiinni ja en saa yhteyttä häneen.

Olen yrittänyt Espoon sairaalaan soittaa koko päivän, mutta kertaakaan ei ole vastattu.

Huoli läheisestä kasvaa....

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä uuti

Itse ainakin tykkäsin Espoon sairaalasta työpaikkana todella paljon. Ihanat uudet hienot tilatkin!

- se harjoittelija

Siivoojaharjoittelija?

Vierailija
22/30 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numero on neuvontaan ja juuri kokeeksi soitin, kyllä vastataan!

T.17

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ne voi antaa tietoa jos et oo listattu lähiomaiseksi

Hänen tiedoissaan on lupa antaa minulle tietoja sairaalasta, hän siis itse antanut luvan.

Vierailija
24/30 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko käytäntö se, että Jorvin puolelta kuolemansairaat siirretään Espoon sairaalaan lopun alkaessa häämöttää?

Vierailija
25/30 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla sain yhteyden, osaston numero ei vastannut, mutta ilmeisesti keskus on vaihtunut aamuun mennessä ja yhdisti johonkin numeroon, joka meni suoraan sairaanhoitajalle (todennäköisesti kännykkään) ja joka sitten pyysi selkosuomea puhuvan hoitajan paikalle, joka oli ystävällinen ja asia selvisi so far.

Eli niillä on hätätapauksessa mahdollisuus yhdistää suoraan henkilökunnalle !!!!!

Eilinen keskus ei sitä tehnyt, vaikka kysyin, sanoi vain että heillä ei ole mitään muuta numeroa kuin se osaston numero.

AP

Vierailija
26/30 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän tämä mystinen Espoon sairaalan numero on? Eikai siellä mitään yhtä ja tiettyä numeroa ole, vaan jokaisella osastolla oma numeronsa. Ja omaiset kyllä pidetään ajan tasalla.

Tähän onkin selkeää omaisten kannalta kun saa soitella kymmeneen numeroon joista ainakin yhdeksän on vääriä. Huomaa kyllä ettei alalla osata asiakaspalvelua.

Vierailija
27/30 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän tämä mystinen Espoon sairaalan numero on? Eikai siellä mitään yhtä ja tiettyä numeroa ole, vaan jokaisella osastolla oma numeronsa. Ja omaiset kyllä pidetään ajan tasalla.

Tähän onkin selkeää omaisten kannalta kun saa soitella kymmeneen numeroon joista ainakin yhdeksän on vääriä. Huomaa kyllä ettei alalla osata asiakaspalvelua.

Yleensä on tapana, että osastot tai yksiköt ilmoittavat itse numerot, kellonajat jne milloin sopii soittaa ja minkälaisissa asioissa. Joskus niistä annetaan myös ristiriitaisia ohjeita tai ei yksinkertaisesti ehditä vastailla puhelimeen. Vaihteessa tai infossa ei voida mitään sille, että joka paikkaan ei voi soittaa. Jos on kielletty yhdistämästä niin sitten on.

Vierailija
28/30 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko käytäntö se, että Jorvin puolelta kuolemansairaat siirretään Espoon sairaalaan lopun alkaessa häämöttää?

Uudenlainen lähestymistapa niillä, pyritään estämään laitostumista, jotta ylös ja ulos.

Vierailija
29/30 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä on tapana, että osastot tai yksiköt ilmoittavat itse numerot, kellonajat jne milloin sopii soittaa ja minkälaisissa asioissa. Joskus niistä annetaan myös ristiriitaisia ohjeita tai ei yksinkertaisesti ehditä vastailla puhelimeen. Vaihteessa tai infossa ei voida mitään sille, että joka paikkaan ei voi soittaa. Jos on kielletty yhdistämästä niin sitten on.

Eli siis ei osata asiakaspalvelua.

30/30 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jorvissa on koko Suomen korkein synnyttäjäkuolleisuus.

Ihan normaali tapahtuma, mutta Jorvin miesgyne mokaa pahasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi