Espoon sairaala ei vastaa
Kauheaa, kun läheinen on Espoon sairaalassa vakavasti sairaana, hänen puhelimensa ollut nyt 2 päivää kiinni ja en saa yhteyttä häneen.
Olen yrittänyt Espoon sairaalaan soittaa koko päivän, mutta kertaakaan ei ole vastattu.
Huoli läheisestä kasvaa....
Kommentit (30)
Numero on neuvontaan ja juuri kokeeksi soitin, kyllä vastataan!
T.17
Vierailija kirjoitti:
No ei ne voi antaa tietoa jos et oo listattu lähiomaiseksi
Hänen tiedoissaan on lupa antaa minulle tietoja sairaalasta, hän siis itse antanut luvan.
Onko käytäntö se, että Jorvin puolelta kuolemansairaat siirretään Espoon sairaalaan lopun alkaessa häämöttää?
Aamulla sain yhteyden, osaston numero ei vastannut, mutta ilmeisesti keskus on vaihtunut aamuun mennessä ja yhdisti johonkin numeroon, joka meni suoraan sairaanhoitajalle (todennäköisesti kännykkään) ja joka sitten pyysi selkosuomea puhuvan hoitajan paikalle, joka oli ystävällinen ja asia selvisi so far.
Eli niillä on hätätapauksessa mahdollisuus yhdistää suoraan henkilökunnalle !!!!!
Eilinen keskus ei sitä tehnyt, vaikka kysyin, sanoi vain että heillä ei ole mitään muuta numeroa kuin se osaston numero.
AP
Vierailija kirjoitti:
Mikähän tämä mystinen Espoon sairaalan numero on? Eikai siellä mitään yhtä ja tiettyä numeroa ole, vaan jokaisella osastolla oma numeronsa. Ja omaiset kyllä pidetään ajan tasalla.
Tähän onkin selkeää omaisten kannalta kun saa soitella kymmeneen numeroon joista ainakin yhdeksän on vääriä. Huomaa kyllä ettei alalla osata asiakaspalvelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän tämä mystinen Espoon sairaalan numero on? Eikai siellä mitään yhtä ja tiettyä numeroa ole, vaan jokaisella osastolla oma numeronsa. Ja omaiset kyllä pidetään ajan tasalla.
Tähän onkin selkeää omaisten kannalta kun saa soitella kymmeneen numeroon joista ainakin yhdeksän on vääriä. Huomaa kyllä ettei alalla osata asiakaspalvelua.
Yleensä on tapana, että osastot tai yksiköt ilmoittavat itse numerot, kellonajat jne milloin sopii soittaa ja minkälaisissa asioissa. Joskus niistä annetaan myös ristiriitaisia ohjeita tai ei yksinkertaisesti ehditä vastailla puhelimeen. Vaihteessa tai infossa ei voida mitään sille, että joka paikkaan ei voi soittaa. Jos on kielletty yhdistämästä niin sitten on.
Vierailija kirjoitti:
Onko käytäntö se, että Jorvin puolelta kuolemansairaat siirretään Espoon sairaalaan lopun alkaessa häämöttää?
Uudenlainen lähestymistapa niillä, pyritään estämään laitostumista, jotta ylös ja ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä on tapana, että osastot tai yksiköt ilmoittavat itse numerot, kellonajat jne milloin sopii soittaa ja minkälaisissa asioissa. Joskus niistä annetaan myös ristiriitaisia ohjeita tai ei yksinkertaisesti ehditä vastailla puhelimeen. Vaihteessa tai infossa ei voida mitään sille, että joka paikkaan ei voi soittaa. Jos on kielletty yhdistämästä niin sitten on.
Eli siis ei osata asiakaspalvelua.
Jorvissa on koko Suomen korkein synnyttäjäkuolleisuus.
Ihan normaali tapahtuma, mutta Jorvin miesgyne mokaa pahasti.