Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies osti astianpesukoneen

Vierailija
09.11.2019 |

No niin. Kysyn onko mies oikeassa vai kädetön. Toi astianpesukoneen (puolet maksoin) Ikeasta oli joo halpa alle 300.
Mutta asensiko väärin vai voiko olla että sitä ovea pitää pitää auki kun laittaa(ottaa pois) astioita?
Tosi hankala noin! Kertokaa ennenkuin sanon että asentaa uusiksi tai menee vaihtamaan! (Jep en itsekään osaa ja vauva ja taapero kotona)

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan kysyn onko normaalia että ”halpa” astianpesukone on tuollainen että astioita ei voi latoa ilman että pitää ovesta kiinni?

Vierailija
2/27 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies siis sanoo että sen kuuluukin olla noin että ovi on jäykkä ja ei pysy alhaalla tukematta. Mä luulen että asennettu väärin vai voiko olla niin surkea kone?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostiko se integroitavan koneen? Eli tarviiko teidän hankkia siihen vielä se kalusteovi? Kalusteoven kanssa etuluukku painaa enemmän ja jaksaa voittaa luukun kiinni vetävän jousen voiman.

Eli ei, koneen kuuluu pysyä auki pitämättä

Vierailija
4/27 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on kohta vesivahinko jos mies itse asensi osaamatta ja vakuutus ei korvaa mitään.

Vierailija
5/27 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostiko se integroitavan koneen? Eli tarviiko teidän hankkia siihen vielä se kalusteovi? Kalusteoven kanssa etuluukku painaa enemmän ja jaksaa voittaa luukun kiinni vetävän jousen voiman.

Eli ei, koneen kuuluu pysyä auki pitämättä

Kiitos! Osti mutta asentamatta vielä!

Vierailija
6/27 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asennettu väärin. Sen koneen alasokkeli myydään erikseen, ja ilmeisesti sitä ei nyt sitten ole ostettu eikä asennettu.

Vierailija
7/27 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myydäänkö Ikeassa koneitakin? :O

Tiskarin asennuksen kanssa pitää olla tarkkana. Vakuutukset ei korvaa vesivahinkoa, jos ei ole ammattilainen asentanut.

Vierailija
8/27 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söikö mies myös lasten vanukkaat?

Vierailija
9/27 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astianpesukoneen asennus kuuluu ammattilaiselle. Jos vesivahinko tapahtuu ja nähdään, että väärin asennettu, maksatte kulut itse. Jos asut taloyhtiössä, riita on hirmuinen.

Vierailija
10/27 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiskarin asennuksen kanssa pitää olla tarkkana. Vakuutukset ei korvaa vesivahinkoa, jos ei ole ammattilainen asentanut.

Näin aina sanotaan, mutta täsmennetään tähän nyt kuitenkin, että vakuutus ei korvaa siinä tapauksessa, että vahinko johtuu väärästä asennuksesta. Eli itse asentaminen ei automaattisesti poista oikeutta korvaukseen, jos asennuksessa ei tehdä sellaista virhettä, joka aiheuttaa vahingon. Voihan se vesivahinko tulla vaikka putken hajoamisesta tms.

Vierailija
11/27 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asennettu väärin. Sen koneen alasokkeli myydään erikseen, ja ilmeisesti sitä ei nyt sitten ole ostettu eikä asennettu.

Kiitos, tän kun tietäis vielä mikä on! Ei asuta Suomessa niin en osaa edes kysyä, ei tullu Googlen kuvahaulla vastaan kuin koriste versioita.

Mut kokeillaan jos pysyy kun ovi paikallaan

Vierailija
12/27 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No myydään! Ja ihan helvetin hyviä koneita myydäänkin, vieläpä 5 vuoden takuulla. 

Vierailija
13/27 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, tästä olikin apua.

Vierailija
14/27 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin aina sanotaan, mutta täsmennetään tähän nyt kuitenkin, että vakuutus ei korvaa siinä tapauksessa, että vahinko johtuu väärästä asennuksesta. Eli itse asentaminen ei automaattisesti poista oikeutta korvaukseen, jos asennuksessa ei tehdä sellaista virhettä, joka aiheuttaa vahingon. Voihan se vesivahinko tulla vaikka putken hajoamisesta tms.

Sä et ole ollut tekemisissä vakuutusyhtiöiden kanssa tässä asiassa. :)

Onnittelut, ettei ole tarvinnut vääntää.

Vierailija
15/27 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No myydään! Ja ihan helvetin hyviä koneita myydäänkin, vieläpä 5 vuoden takuulla. 

Kiitos. En oikeasti tiennyt. Pitää tutustua, kun uutta tiskikonetta mäkin olisin vailla.

Vierailija
16/27 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku idari luulee että palstalla on pelkkiä huonoja provoja? Ja nauraa vielä vanhalle jutulle.

Vierailija
17/27 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätäkin asiaa olisi voinut kysyä ilman miehen syyllistämistä ja moittimista. Ongelma ei taida olla siinä, kumpi vanhemmista sen koneen osti, vaan tuossa luukun auki pysymisessä ja asentamisessa.

18/27 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätäkin asiaa olisi voinut kysyä ilman miehen syyllistämistä ja moittimista. Ongelma ei taida olla siinä, kumpi vanhemmista sen koneen osti, vaan tuossa luukun auki pysymisessä ja asentamisessa.

Feministien mielestä kaikki mahdollinen on miesten vika tai vaikka mikään ei olisi vialla, kuten nyt ilmeni, niin siltikin se on miehen vika, koska kaikki on miehen vika. 

Vierailija
19/27 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en tunne kaltaisias iditootteja. Nyt ymmärrän miksi joka päivä iltiksen ja muiden nettiversioissa on uutisia näin peset pyykkiä, näin kuorit perunat, näin tiskaat, näin menet ulos lenkille. nykyihmiset ei vaan osaa yhtään mitään.

Vierailija
20/27 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi en tunne kaltaisias iditootteja. Nyt ymmärrän miksi joka päivä iltiksen ja muiden nettiversioissa on uutisia näin peset pyykkiä, näin kuorit perunat, näin tiskaat, näin menet ulos lenkille. nykyihmiset ei vaan osaa yhtään mitään.

Olen nuori, asun ulkomailla, olen osannut kuoria perunat pienestä asti mutta astiat olen pessyt käsin!

Asitianpesukonetta en osaa asentaa enkä halunnut moittia miestäkään ennenkuin otan selvää. Kiva jos sulle kaikki asennukset yhtä helppoja kuin perunankuoriminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä