Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako " hormoonilääkkeitä" tav omalääkäriltä terveyskeskuksesta?

03.06.2006 |

Mä olen miettinyt tässä tulevaa... Meillä km 06/02 ja sen jälkeen ei mitään, paitsi että kiertoni sekosi täysin (ennen noin 35pvä ja tuon km:n jälkeen 30-90pvä). Syksyllä 04 kävin terveyskeskuksen lääkärillä, joka laittoi meidät sairaalaan lisätutkimuksiin ja sinne päästiin 01/05 ja kevät tehtiin kaikenlaisia kokeita, ja sitten huhti/toukokuussa käytin myös hormonipiikkejä (nimeä en muista kuolemaksenikaan!!), joilla saatiin ovulaatio tehtyä ja " kasvatettua" munasolua, jonka " seurauksena" tuolla sängyssä tuhisee kohta 4kk täyttävä poika... Ja nyt ollaankin mietitty (tai siis lähinnä minä!) että jos ei tärppää uudestaankaan (siis sitten kun yritetään toista, tosin ei nyttenkään käytetä ehkäisyä), niin olisiko mahdollista saada noihin " lääkkeisiin" reseptiä ns. omalääkäriltä terveyskeskuksesta, vai " pitääkö" mennä sinne lapsettomuusklinikalle? Onko kellään tietoa/omakohtaista kokemusta? Ja sitten vielä, että kuinka " nopeeta" olette päässeet/ottavat ns toiskertalaisia tuonne lapsettomuuspuolelle?

Napero

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla spesialisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi