Kysyin mieheltä voisiko hän maksaa
minulle silikonirinnat joululahjaksi. Ei halua kuulemma osallistua tuollaiseen älyttömään sekoiluun ja terveydellä leikkimiseen. Kumma kyllä kaverin mies haluaa osallistua kaverin älyttömään sekoiluun ja terveydellä leikkimiseen. 😤 Vaihtoon vai ei?
Kommentit (15)
Ostatko sinä miehelle joululahjaksi jotain yhtä arvokasta jota et itse halua?
Vierailija kirjoitti:
Maksa itse. Sitten jos mies haluaa niitä käpälöidä niin sanot että ostaa itsellensä omat.
Maksaisin jos olisi niin paljon rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Ostatko sinä miehelle joululahjaksi jotain yhtä arvokasta jota et itse halua?
Ostaisin jos olisi rahaa.
Jos miehesi haluaisi silikonikaljavatsan, johon sinulla olisi varaa, kustantaisitko hänelle sellaisen?
Ai että kun kaverikin saa, pitää sinunkin saada? Ei ole kateudella rajaa, kun miestäkin harkitaan vaihtoon sen takia...
Vierailija kirjoitti:
Jos miehesi haluaisi silikonikaljavatsan, johon sinulla olisi varaa, kustantaisitko hänelle sellaisen?
Kyllä, jos hän siitä ilahtuisi. Jos olisin rikas, en olisi pihi ja itsekäs.
Mä voin maksaa sulle ne jos saan sitten yhden privaatti viikonlopun testailla niitä.
Tee miehelle palvelus ja päästä hänet vapaaksi.
Jätä se sika. Sika ansaitsee paremman puolison. Siat ovat kivoja eläimiä.
Hah, näitähän saakin osamaksulla. Nyt jää joulu laittamatta, koska joudun velkaantumaan. Miehen omiin huveihin löytyy kyllä rahat aina, todella tasa-arvoinen suhde ja elintaso.
no voisiko se kaverin mies maksaa sunkin tissit? Olisi tavallaan osakas niissä, saisi puristella ja lääppiä niitä halutessaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, jos hän siitä ilahtuisi. Jos olisin rikas, en olisi pihi ja itsekäs.
Noin mäkin sanoin ja ajattelinkin, kunnes rikastuin... Se on niin helppoa luvata asioita kun niitä ei voi laillisesti hoitaa. Hmmm, oletko persu?
Maksa itse. Sitten jos mies haluaa niitä käpälöidä niin sanot että ostaa itsellensä omat.