Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä konkreettista olet tehnyt väestön liikakasvun estämiseksi?

Vierailija
09.11.2019 |

Itse en ole antanut penniäkään yhteenkään keräyjseen.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastumalla työkyvyttömäksi, jolloin olen automaattisestibpois perhettä haluavien joukosta

Vierailija
62/66 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole saanut pillua vuosiin.

Ei kännikalat saakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehitysmaihin menevään ruoka-apuun olisi hyvä sekoittaa jotakin ehkäisyvalmistetta. En tiedä miten näihin ruokalähetyksiin pääsisi käsiksi.

Vierailija
64/66 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestänyt Persuja (maahanmuuttovastaisuus) että matut eivät pääse sikiämään Suomessa KELAn sponsoroimina.

Olen kieltäytynyt antamasta rahaa keräyksiin, joilla pyritään helpottamaan nälänhätää Afrikassa, Aasiassa tai muussa korkean syntyvyyden riivaamassa paikassa. Jos kehitysmaiden väki ei älyä itse pitää syntyvyyttä kurissa ("if you can't feed it, don't breed it") niin ne lapset saavatkin kuolla nälkään. Vain typerä nainen synnyttää lapsia tuollaiseen ympäristöön ja vain typerä mies siittää niitä lapsia.

Kävin hankkimassa itselleni sterilisaation. Siemenjohtimet poikki, naps. Helppo toimenpide miehelle. Eikä tarvitse miettiä sitä, onko kondomissa reikä ja joudunko maksamaan elatusmaksuja vahinkoraskaudesta syntyneelle lapselle.

Vierailija
65/66 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän tulonsiirroilla. En ole kelvollista isämateriaalia, joten en tee lapsia. En myökään maksa veroja, joilla kustannetaan kehitysapu eli lisätään lasten selviytymistä kehitysmaissa.

Vierailija
66/66 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehitysmaihin menevään ruoka-apuun olisi hyvä sekoittaa jotakin ehkäisyvalmistetta. En tiedä miten näihin ruokalähetyksiin pääsisi käsiksi.

Tämä pitäisi jonkun oikeasti kyllä tehdä!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä