Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos haluaisit eron ja tietäisit puolison pyörivän palstalla - kävisitkö vakoilemassa?

Vierailija
09.11.2019 |

Minä erosin kymmenen vuotta sitten, kun miehellä oli suhde työkaveriinsa. Mies tiesi minun pyörivän täällä.

Aloitin silloin eroketjun tänne, ja mies kävi työporukalla lukemassa sitä. Sitten suuttui minulle, kun minä kirjoittelen hänestä henkilökohtaisia asioita.... ketju oli anonyymi. En kertonut asuinpaikkaa enkä miehen työstä mitään. Eli itse ketjusta ei käynyt ilmi mitään tunnistustekijöitä.

Tämä vanha asia muistui mieleeni, kun tuossa pyöri jokin eroketju. Nyt vain kysyn, että kävisitkö lukemassa ajatuksia? Minä en. Minusta tilanne oli silloin outo. Ja outo vieläkin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä miehesi on voinnut sen tietää jos tietää ensi ole anonyymi.

Vierailija
2/8 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä miehesi on voinnut sen tietää jos tietää ensi ole anonyymi.

Seurasi, milloin olen koneella ja tuli seuraamaan pääsivun ketjuja. Tämä paikkahan oli hiljaisempi silloin. Tai ainakin hitaampi.

Ja tietty kirjoitustyylistä tiesi. Siihen maailman aikaan olimme jopa käyneet kirjeenvaihtoa.

Ei se paljoa vaadi tunnistaa toisen ilmaisuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saa vastauksia, koska kukaan ei myönnä olevansa stalkkaaja.

Vierailija
4/8 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin varmaan. En kyllä työporukalla... tai kenenkään muunkaan kanssa.

Vierailija
5/8 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisin käydä mutta en siksi, että olsin eroamassa vaan koska olen tavannut toisinaan käydä täällä muutoinkin. - Toisaalta voisi olla fksua pysyä poissa ja tai ainakaan itse olla krjoittelenatta mitään, koska kokemukseni mukaan täältä voi saada hämmentävällä tavoin lohduttavaa ja voimaannuttavaa myötätuntoa ja tsemppiä mutta mahdollista on myös toisinaan saada useampi lasti sontaa niskaansa; tosin yleensä ihan aiheesta. 

Mutta toki on myös heitä, jotka saanevat tyydytystä ja suurta nautintoa jos ja kun vain voivat päähän potkia ja halveksia muita ja saavat vielä lisää vettä myllyynsä, jos huomaavat, että toisella on ennestäänkin ollut hankaluuksia ja vaikeuksia.

Esimerkiksi pitävät jokaista taloudellisesti heikommassa asemassa olevaa itse syypäänä omaan tilanteeseensa ja joille  totta  kaitaloudellsiesti köyhempi on heistä aina samalla myös huomattavasti tyhmemepi ja kyvytön itsenäiseen päätöksentekoon.. 

Sinkkumies     

Vierailija
6/8 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaisin käydä mutta en siksi, että olsin eroamassa vaan koska olen tavannut toisinaan käydä täällä muutoinkin. - Toisaalta voisi olla fksua pysyä poissa ja tai ainakaan itse olla krjoittelenatta mitään, koska kokemukseni mukaan täältä voi saada hämmentävällä tavoin lohduttavaa ja voimaannuttavaa myötätuntoa ja tsemppiä mutta mahdollista on myös toisinaan saada useampi lasti sontaa niskaansa; tosin yleensä ihan aiheesta. 

Mutta toki on myös heitä, jotka saanevat tyydytystä ja suurta nautintoa jos ja kun vain voivat päähän potkia ja halveksia muita ja saavat vielä lisää vettä myllyynsä, jos huomaavat, että toisella on ennestäänkin ollut hankaluuksia ja vaikeuksia.

Esimerkiksi pitävät jokaista taloudellisesti heikommassa asemassa olevaa itse syypäänä omaan tilanteeseensa ja joille  totta  kaitaloudellsiesti köyhempi on heistä aina samalla myös huomattavasti tyhmemepi ja kyvytön itsenäiseen päätöksentekoon.. 

Sinkkumies     

Silloin 10 v sitten palsta oli erilainen. Sain 1000 kannustavaa viestiä. Suurin kritiikki oli tyyliin ”oletko ajatellut, että...?”

Ap

Vierailija
7/8 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö.

Vierailija
8/8 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies     

Silloin 10 v sitten palsta oli erilainen. Sain 1000 kannustavaa viestiä. Suurin kritiikki oli tyyliin ”oletko ajatellut, että...?”

Ap

Niin. Miten sitä moni asia näyttäytyy ja vaikuttaa menneisyydessä olleen kokee ai tunee ja muistaa usein ni-in paljon paremmalta ja miellyävämmältä?  Ilahduttavaa tietysti, että joskus on ja on ollut. Se, että joskus on ollut antaa toivoa, että voisi vielä, joskus olla.  - Ja ellei ole koskaan ollut hyvin, niin pohjala ei ole kuin yksi suunta - ylöspäin. Pahinta on, ellei uskalla edes yrittää, vieläkin pahemaa on jos ei usko voivansa unelmoida ja haaveilla... 

Sinkkumies  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi