APUA en pääse ylös sängystä
Sanokaa jotain mikä auttaa.
Elämässäni tapahtui tragedia vähän aikaa sitten ja olen ollut masentunut. Pitäisi nousta nyt ylös ja lähteä ajamaan autoa ja lähteä isänpäivän viettoon.
En jaksa nousta ylös sängystä. Mistä saan voimia nousta. Pitäisi pukeutua vielä jotenkin suht järkevästi. Mistä aloitan?
Mistä saan sen verran motivaatiota että selviän tästä tuonne autolle saakka. Isäni ei tiedä tapahtumista mitä sattui enkä viitsi vanhalle isälle kertoa. Kriisiapua saatu kyllä.
Tämä masennus / lamaannus vaan on jotain aivan järkyttävää.
Jos joku pystyy sanomaan yhtään mitään mikä auttaisi käytännössä mua nyt niin kiitos hänelle. Pitää siis saada järkevät vaatteet päälle ja olla näyttämättä variksen pelättimeltä ja pakata tavarat yön yli reissua varten.
Kommentit (8)
Ilmoita isällesi että olet ripulissa tuskin läskee lähtee ajaan autoo ripulissa xd ja muist toivottaa hyvää isänpäivää
Kerro rehellisesti isällesi masennuksestasi ja jaksamisestasi, niin minä ainakin tekisin.
Vierailija kirjoitti:
Ilmoita isällesi että olet ripulissa tuskin läskee lähtee ajaan autoo ripulissa xd ja muist toivottaa hyvää isänpäivää
Muuten voisin mutta viime vuodet olen ajatellut että koskaan ei tiedä milloin on viimeinen kerta kun nähdään. Niin sen vuoksi haluaisin yrittää mennä
Vierailija kirjoitti:
Ripuli on mihin tahansa tilanteeseen sopiva tekosyy. Kukaan ei kysele enämpää ja saat olla aivan rauhassa.
Mutta tässä tilanteessa vaikuttaisi siltä, että ap:n oman hyvinvoinnin kannalta olisi parempi päästä sieltä sängystä ylös ja mennä käymään isänsä luona. Ei tee pidemmänpäälle hyvää jättäytyä yksin, vaikka se nyt tuntuisikin siltä mitä haluaa.
Voi sentään. Nyt ensimmäisenä nouset sieltä sängystä ja syöt aamupalaa. Sitten suihkuun ja vaatteiden valinta. Kyllä sä pystyt siihen. Tsemppiä ja halaukset. Turvallista matkaa.
Mietippäs mitkä lukot sulla sit on avattavana jos et ikinä ees kerenny kertoo isälles ongelmista
Tunnelma on lähinnä se että jos saisin päättää , ajaisin auton järveen mutta en tietenkään tee niin. En myöskään vahingoita itseäni muuten koska se ei ole tervettä. Mutta että näitä ajatuksia tulee, kertoo kaiken olotilastani. Isäni on vanha ja sairastellut joten en voi perua reissua.