Onko teillä biologinen isä vai isäpuoli
Vai sekä että. Ketä juhlitte isänpäivänä. Saako lapset juhlia omaa oikeaa isää. Meillä on vähän sekä että,yhteisiä ja erillisiä lapsia.
Kommentit (15)
Juhlin lasteni isää. Omaa isääni näen tänään.
Sijaisisä joka on kyl oikee isä. Biologisesta ei mitn tietoo.
Meidän lähisuvussa ei ole yhtään eronnutta huomasin juuri eli ollaan kaikki omien biologisen isän kanssa.
Minulla ei ole biologista isää. Olen siinnyt pahasta hengestä.
Vietämme meillä mieheni, sekä myös mieheni isäpuolen eli lastemme vaarin kanssa isänpäivää.
Oma ja mieheni isä ovat jo kuolleet. Aikanaan muistimme kaikkia.
Miksi lapset eivät saisi juhlia omaa oikeaa isää? Joskus ei voi, mutta että ei saa... ihmetyttää.
Isää juhlitaan tietysti. Miksi jotain random ukkoa pitäisi juhlia?
Minulla ei ole kumpaistakaan, sillä isäni on kuollut...
Vierailija kirjoitti:
Miksi lapset eivät saisi juhlia omaa oikeaa isää? Joskus ei voi, mutta että ei saa... ihmetyttää.
No silloin ei saa jos biologista isää ei ole kiinnostanut kuvioissa olla mukana. Tämäkin toimii molempiin suuntiin.
Isä kuoli 6.5. eli aika tarkkaan puoli vuotta sitten. Ei siis juhlia, kun ei ole omia lapsiakaan. Hyvä, että isä pääsi pois. Oli niin huonossa kunnossa lopussa. Ajatukset pilvien reunalle lähetän näin elämäni ekana isänpäivänä ilman isää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No silloin ei saa jos biologista isää ei ole kiinnostanut kuvioissa olla mukana. Tämäkin toimii molempiin suuntiin.
Tässä tilanteessa ei TARVI. Mutta SAA jos haluaa.
Vien tänään ruusuja oman isän haudalle, aikuiset lapset juhlivat omia isänpäiviään ja omaa isäänsä tämän luona.
Ei kumpaakaan. Vietän ruokailun mieheni ja hänen lastensa kanssa.
Aikuiset lapseni viettää huomisen isänpäivän isänsä kanssa ja minä olen oman isäni seurassa.