Mä tiedä, miksi te muut rumat naiset ette löydä miestä
Haluaisitte rikkaan, komean ja akateemisen miehen. Ei me rumat sellaisia saada. Itse otin suht ruman, raskasta ja likaista työtä tekevän pienipalkkaisen miehen. Onko rimanne liian korkealla?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prisma-testi ap, Prisma-testi. Tänään lauantaina se on hyvä tehdä. Menet lähimpään Prismaan ja katselet asiakkaita. Vastaasi tulee ihan kaiken näköisiä ja kokoisia yhdessä olevia miehiä ja naisia. Kyllä vakka kanteensa löytää aika usein, mutta jos sinä et epämuodostuneena vakkana ole kanttasi löytänyt, niin voi voi, jaxuhalit.
Olen harrastanut tätä keväästä asti eikä vieläkään ole tullut vastaan pariskuntaa, jossa mies olisi lyhyt ja nainen olisi selvästi pidempi
Miehen pääkopassa on vikaa mikäli ei kestä pituuseroa. Olen itsekin aikanaan seurustellut pätkän miehen kanssa.
Toimiiko tämä myös toiseen suuntaan? Naisenkin pääkopassa on vikaa mikäli ei kestä olla miestä selvästi pidempi?
koska mä en saa edes niitä rumia miehiä. Rumilla miehillä on rima kans liian korkealla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että tämäkin on jonkun ruman miehen tekemä aloitus.
Ei ole vaan ruman miehen vaimon.
Puhut rumasti miehestäsi. Toivottavasti hän tajuaa joskus ansaitsevansa parempaa :)
Puhun realistisesti. Hän varmaan sanoisi myös että hänen vaimonsa on ruma, lihava yms.
Läskipaska800 kirjoitti:
koska mä en saa edes niitä rumia miehiä. Rumilla miehillä on rima kans liian korkealla
On siellä joukossa niitä joilla ei ole. Oma mieheni on juuri tällainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prisma-testi ap, Prisma-testi. Tänään lauantaina se on hyvä tehdä. Menet lähimpään Prismaan ja katselet asiakkaita. Vastaasi tulee ihan kaiken näköisiä ja kokoisia yhdessä olevia miehiä ja naisia. Kyllä vakka kanteensa löytää aika usein, mutta jos sinä et epämuodostuneena vakkana ole kanttasi löytänyt, niin voi voi, jaxuhalit.
Olen harrastanut tätä keväästä asti eikä vieläkään ole tullut vastaan pariskuntaa, jossa mies olisi lyhyt ja nainen olisi selvästi pidempi
Minä olen. Olen 180cm ja lihava, mieheni on 173cm.
Poikkeus vahvistaa säännön. Pariskunnat joissa mies on lyhyempi on varmaan promillen luokkaa eli yksi tuhannesta. On yksi poikkeus, varakkaat/rikkaat miehet. Heillä on varaa pitää kauniita ja pitkiä mallikaunottaria vaikka itse olisivat metriheikkejä.
Minulla on kumppani mutta olen jo vähän rupsahtanut keski-ikäinen nainen. Olen tajunnut etten saisi enää ketään jos eroaisin nykyisestä kumppanista. Tosin n.15 vuotta vanhemmat miehet on osoittaneet esim.facebookissa kiinnostusta mutta tällä hetkellä ainakin he tuntuvat auttamatta liian vanhoilta vaikka ihan mukavia miehiä ovatkin.
Lisäksi noiden miesten ongelma on että monet vaikuttavat ihan mukavilta ja asiallisilta jne mutta sitten alkaa pukata jotakin känniviestiä messengerissä kun ollaan vähän hiprakassa niin kylläpä tympäisee. Eli ei jatkoon! En tiedä onko alkoholin käyttö seurausta yksinäisyydestä vai ollaanko jo vähän alkoon meneviä alun alkaenkin.
Mutta oma kurssi on kyllä raskaasti alaspäin. Korostan etten ketään etsi enkä pidä mitään virityksiä yllä esim. Facessa.
Mun kumppanit on aina olleet komeita ja älykkäitä, vaikka itse olen ruman ja taviksen välimaastossa.
Nyt kun keski-ikäisenä erosin pitkästä suhteesta, äitini sanoi, että olet niin ruma, ettet tule koskaan enää löytämään miestä. On varmasti oikeassa, varsinkin, kun en edes etsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen. Olen 180cm ja lihava, mieheni on 173cm.
Poikkeus vahvistaa säännön. Pariskunnat joissa mies on lyhyempi on varmaan promillen luokkaa eli yksi tuhannesta. On yksi poikkeus, varakkaat/rikkaat miehet. Heillä on varaa pitää kauniita ja pitkiä mallikaunottaria vaikka itse olisivat metriheikkejä.
Naurettavaa. Tunnen montaa pariskuntaa joissa mies on selvästi naista lyhyempi. Eikä näistä miehistä yksikään ole varakas, itseasiassa yhden em. pariskunnan kohdalla nainen on todella varakas (perinyt miljoonia).
Vierailija kirjoitti:
Mun kumppanit on aina olleet komeita ja älykkäitä, vaikka itse olen ruman ja taviksen välimaastossa.
Nyt kun keski-ikäisenä erosin pitkästä suhteesta, äitini sanoi, että olet niin ruma, ettet tule koskaan enää löytämään miestä. On varmasti oikeassa, varsinkin, kun en edes etsi.
Etn ehkä ole niin ruma kuin luulet olevasi. Ja äitisi on kyllä todella törkeä, millainen äiti sanoi lapselleen noin?
Vierailija kirjoitti:
Minua ei edes kiinnosta akateemiset rikkaat miehet. He ovat minulle ilmaa ja minä heille. Ollaan liian erilaisia. Olen itsekin vain amiksen käynyt duunari. Raha ei kiinnosta kunhan saan perustarpeet tyydytettyä. Joitain ulkonäkö kriteereitä on kyllä. Pitää olla urheilullinen vartalo koska itsellänikin on. Miehellä pitää olla myös hiukset päässä koska itsellänikin on pitkät paksut hiukset.
Etkö olekaan hetero? Miehellä pitää olla rinnat ja emätin, koska minullakin on? Hänen pitää käyttää kajalia ja huulikiiltoa, koska minäkin käytän?
Mun naisellani pitää olla kaljamaha, koska mullakin on ja pitää olla myös miestyyppisesti kaljuuntunut.
Vierailija kirjoitti:
Minuakaan ei kiinnosta akateemiset miehet. En tiedä mistä heidän kanssaan pitäisi keskustella, ilmeisesti jotain syvällistä poliittista ja maailmoja luotaava keskustelutaitoa vaaditaan.
Tämä. Huolimatta siitä että olen itse akateeminen.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei edes kiinnosta akateemiset rikkaat miehet. He ovat minulle ilmaa ja minä heille. Ollaan liian erilaisia. Olen itsekin vain amiksen käynyt duunari. Raha ei kiinnosta kunhan saan perustarpeet tyydytettyä. Joitain ulkonäkö kriteereitä on kyllä. Pitää olla urheilullinen vartalo koska itsellänikin on. Miehellä pitää olla myös hiukset päässä koska itsellänikin on pitkät paksut hiukset.
Pitääkö olla myös vähän tyhmä?
Ei minulla mitään rimaa ole ollut. Tai ehkä se ettei petä tai ole väkivaltainen fyysisesti tai henkisesti.
Ei niillä monilla rumilla miehillä ollut edes töitä.
Eivät vain huolineet minua.
Vierailija kirjoitti:
Akateemisen ja rikkaan kyllä saisi, mutta komeat eivät oikein jonota ovelleni. Noista kolmesta juuri se olisi minulle merkityksellinen ominaisuus.
Jep, harvoin nuo kolme yhdistyvät samassa ihmisessä. Ulkonäkö on se mistä minäkin viimeiseksi tingin. Parisuhdetta ei muodostu ilman fyysistä vetovoimaa.
Puhut rumasti miehestäsi. Toivottavasti hän tajuaa joskus ansaitsevansa parempaa :)