Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä tiedä, miksi te muut rumat naiset ette löydä miestä

Vierailija
09.11.2019 |

Haluaisitte rikkaan, komean ja akateemisen miehen. Ei me rumat sellaisia saada. Itse otin suht ruman, raskasta ja likaista työtä tekevän pienipalkkaisen miehen. Onko rimanne liian korkealla?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan tyytyväinen tuohon semikomeaan työukkooni. Tienaa kuitenkin sen 70k vuodessa vaikka ei akateeminen olekaan.

Vierailija
2/36 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä mahdollistaa perheen ja lasten saannin, kun ei pidä rimaa liian korkealla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, ei ole rima liian korkealla. Rikkaus ja akateemisuus eivät kuulu kriteereihini ja komeuskin on katsojan silmässä.

Vierailija
4/36 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että tämäkin on jonkun ruman miehen tekemä aloitus.

Ei ole vaan ruman miehen vaimon.

Vierailija
5/36 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei edes kiinnosta akateemiset rikkaat miehet. He ovat minulle ilmaa ja minä heille. Ollaan liian erilaisia. Olen itsekin vain amiksen käynyt duunari. Raha ei kiinnosta kunhan saan perustarpeet tyydytettyä. Joitain ulkonäkö kriteereitä on kyllä. Pitää olla urheilullinen vartalo koska itsellänikin on. Miehellä pitää olla myös hiukset päässä koska itsellänikin on pitkät paksut hiukset.

Vierailija
6/36 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakaan ei kiinnosta akateemiset miehet. En tiedä mistä heidän kanssaan pitäisi keskustella, ilmeisesti jotain syvällistä poliittista ja maailmoja luotaava keskustelutaitoa vaaditaan. Olen enemmän käytännön ihminen, joten pysyttelen omassa kategoriassa. Hyviä miehiä olen silti löytänyt.

Vierailija
7/36 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuakaan ei kiinnosta akateemiset miehet. En tiedä mistä heidän kanssaan pitäisi keskustella, ilmeisesti jotain syvällistä poliittista ja maailmoja luotaava keskustelutaitoa vaaditaan. Olen enemmän käytännön ihminen, joten pysyttelen omassa kategoriassa. Hyviä miehiä olen silti löytänyt.

Tähän. Paitsi en löydä miestä.

Vierailija
8/36 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti löydät. Esim maaseudulla on paljon aikamiespoikia.

Vierailija
9/36 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itä-Euroopassa ns. rumat tuntuvat olevan haluttuja paikallisten amisten (gopnikien) joukossa. Meillä taasen jaksetaan haaveilla misseistä ja sellainen käydään useimmiten heti hakemassa kunhan rahatilanne on parantunut.

Vierailija
10/36 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itä-Euroopassa ns. rumat tuntuvat olevan haluttuja paikallisten amisten (gopnikien) joukossa. Meillä taasen jaksetaan haaveilla misseistä ja sellainen käydään useimmiten heti hakemassa kunhan rahatilanne on parantunut.

On niitä miehiä suomessa jotka tajuavat etteivät saa missejä.

Vierailija
11/36 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nope. Heillekin on tätä nykyä muodostunut kuva ideaali naisesta. Yritin tapailla yhtä maatalon isäntää joka sanoi suoraan ettei ilkeä ottaa rumaa.

Vierailija
12/36 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On niitä miehiä suomessa jotka tajuavat etteivät saa missejä.

Kannattaisi varmaan liikkua sieltä syrjäkylältä esim. Ouluun tai Rovaniemelle mihin valtaosa sinkuista naisista on karannut.

Vierailija
13/36 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nope. Heillekin on tätä nykyä muodostunut kuva ideaali naisesta. Yritin tapailla yhtä maatalon isäntää joka sanoi suoraan ettei ilkeä ottaa rumaa.

No, ainakin löytää likaista työtä tekevän pienipalkkaisen duunarin joka asuu vaatimattomasti.

Vierailija
14/36 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, ainakin löytää likaista työtä tekevän pienipalkkaisen duunarin joka asuu vaatimattomasti.

Eiköhän nämä tapaukset olisi jo kohdanneet. Onhan täälläkin myönnetty miesten toimesta etteivät he halua tyytyä mihinkään. Tuskin kukaan haluakaan olla se johon on tyydytty.

Vierailija
15/36 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisma-testi ap, Prisma-testi. Tänään lauantaina se on hyvä tehdä. Menet lähimpään Prismaan ja katselet asiakkaita. Vastaasi tulee ihan kaiken näköisiä ja kokoisia yhdessä olevia miehiä ja naisia. Kyllä vakka kanteensa löytää aika usein, mutta jos sinä et epämuodostuneena vakkana ole kanttasi löytänyt, niin voi voi, jaxuhalit.

Vierailija
16/36 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otin samoista opiskelupiireistä kaljuuntuvan 20-vuotiaan laiheliinimiehen. Nykyään hyvässä työssä, lihaksikkaampi, kiva liksa ja suhde vii hyvin. Kalju hän toki on edelleen mutta ei haittaa minua.

Vierailija
17/36 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateemisen ja rikkaan kyllä saisi, mutta komeat eivät oikein jonota ovelleni. Noista kolmesta juuri se olisi minulle merkityksellinen ominaisuus.

Vierailija
18/36 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prisma-testi ap, Prisma-testi. Tänään lauantaina se on hyvä tehdä. Menet lähimpään Prismaan ja katselet asiakkaita. Vastaasi tulee ihan kaiken näköisiä ja kokoisia yhdessä olevia miehiä ja naisia. Kyllä vakka kanteensa löytää aika usein, mutta jos sinä et epämuodostuneena vakkana ole kanttasi löytänyt, niin voi voi, jaxuhalit.

Olen harrastanut tätä keväästä asti eikä vieläkään ole tullut vastaan pariskuntaa, jossa mies olisi lyhyt ja nainen olisi selvästi pidempi

Vierailija
19/36 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen harrastanut tätä keväästä asti eikä vieläkään ole tullut vastaan pariskuntaa, jossa mies olisi lyhyt ja nainen olisi selvästi pidempi

Minä olen. Olen 180cm ja lihava, mieheni on 173cm.

Vierailija
20/36 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen pääkopassa on vikaa mikäli ei kestä pituuseroa. Olen itsekin aikanaan seurustellut pätkän miehen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi